• Nandez

    Farmen 2021

    I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

  • Svar på tråden Farmen 2021
  • Nandez
    flygrl skrev 2021-01-12 17:39:50 följande:
    Jo, fast som Farmen Norge-fan skulle jag ju ändå hellre se hur dom klarar såna uppgifter som dom brukar få...om jag får jämföra lite. smile1.gif
    Det har du rätt i
  • Johannus
    flygrl skrev 2021-01-12 12:43:21 följande:
    Hoppas du fick ordning på datorn sen... :/
    Min dator håller på att ge upp för den är 6-7 år gammal. Idag verkar den fungera än så länge.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-01-12 17:22:04 följande:
    Johannus, hoppas att du har fått ordning på datorn smile1.gif
    Ingång är den, men i går slängde den ut mig hela tiden. Håller på att se efter en ny dator, men som vi ser verkar det inte finnas datorer längre med CD ingång och det behöver jag för att kunna ladda ner Photoshop från skivan jag köpt.

    Håller tummarna att datorn fungerar lite till.
  • Johannus

    Jag har som inte fått någon uppfattning på deltagarna ännu, men hoppas det blir mer fart nästa gång Wincent kommer och kollar uppgifterna.

    Hade tänkt skriva i går att jag också minns att katterna redan var i huset när deltagarna kom. 
    Blev lite paff för hur det var i sovrummen där alla hade madrasser, lakan, örngott och täcken.
    Innan har det väl varit så att deltagarna har fått fylla madrassen med halm och att dem haft filtar.....eller minns jag så fel. 
    Tror nog att det ska helt plötsligt vara finare bara för att det är storstadsbor som är deltagare. Nå skit samma, men ska det vara 100 år tillbaka så ska det inte bli modernare bara för att.  Farmen blir sämre med åren.

    Hoppas bara att det blir mer se värt än hittills.

  • Nandez
    Johannus skrev 2021-01-12 21:47:25 följande:
    Min dator håller på att ge upp för den är 6-7 år gammal. Idag verkar den fungera än så länge.
    Härligt att höra
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-01-12 21:49:31 följande:
    Ingång är den, men i går slängde den ut mig hela tiden. Håller på att se efter en ny dator, men som vi ser verkar det inte finnas datorer längre med CD ingång och det behöver jag för att kunna ladda ner Photoshop från skivan jag köpt.

    Håller tummarna att datorn fungerar lite till.
    Håller också tummarna
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-01-12 21:56:29 följande:
    Jag har som inte fått någon uppfattning på deltagarna ännu, men hoppas det blir mer fart nästa gång Wincent kommer och kollar uppgifterna.

    Hade tänkt skriva i går att jag också minns att katterna redan var i huset när deltagarna kom. 
    Blev lite paff för hur det var i sovrummen där alla hade madrasser, lakan, örngott och täcken.
    Innan har det väl varit så att deltagarna har fått fylla madrassen med halm och att dem haft filtar.....eller minns jag så fel. 
    Tror nog att det ska helt plötsligt vara finare bara för att det är storstadsbor som är deltagare. Nå skit samma, men ska det vara 100 år tillbaka så ska det inte bli modernare bara för att.  Farmen blir sämre med åren.

    Hoppas bara att det blir mer se värt än hittills.
    Du har en poäng.
Svar på tråden Farmen 2021