• Anonym (Johan­na)
    Mon 11 Jan 2021 12:29
    2907 visningar
    31 svar
    31
    2907

    Hade näsan gruppsex i helgen men avbröt. Ångar mig.

    Har alltid tänt på tanken att ha sex blev två killar. Kollar ofta på porrfilmer med två eller fler killar och en tjej. I helgen hamnade jag på fest med flera okända killar och en av killarna började massera mig. Sen kom det två killar till som började ta på mig och jag njöt verkligen. Sen fick jag panik och avbröt. Nu ångrar jag mig lite, känner att det är nåt jag skulle vilja testa. Men det måste vara med killar jag tänder på och tycker ser bra ut. Tror problemet var i helgen att jag inte skulle kunna tänka mig att göra nåt med den ena av killarna.

    Mitt problem är också att det måste vara sjukt diskret. Jag är singel men vill inte att nån ska veta och jag måste känna mig trygg med killarna. Så hur sjutton gör man?

  • Svar på tråden Hade näsan gruppsex i helgen men avbröt. Ångar mig.
  • Anonym (Göran­)
    Mon 11 Jan 2021 21:26
    #1
    +1

    Jag tror att vissa saker är bäst som fantasier.

  • Anonym (Iuu)
    Mon 11 Jan 2021 21:28
    #2
    -1 +2

    Håll tummarna för att du inte får covid-19 och undvik fester i fortsättningen!

  • Anonym (Iuu)
    Mon 11 Jan 2021 21:28
    #3

    Håll tummarna för att du inte får covid-19 och undvik fester i fortsättningen!

  • Anonym (Johan­na) Trådstartaren
    Mon 11 Jan 2021 22:13
    #4
    Anonym (Göran) skrev 2021-01-11 21:26:17 följande:

    Jag tror att vissa saker är bäst som fantasier.


    Jag trodde också det.. men efter upplevelsen i helgen är jag inte lika övertygad..
  • Anonym (Johan­na) Trådstartaren
    Mon 11 Jan 2021 22:16
    #5
    Anonym (Iuu) skrev 2021-01-11 21:28:08 följande:

    Håll tummarna för att du inte får covid-19 och undvik fester i fortsättningen!


    Vet det var fel men vi var 8 personer och hälften hade redan haft det.
  • Mon 11 Jan 2021 22:18
    #6
    +1

    Det är så sexigt med två killar ????

    Nu har jag visserligen knullat med min heta sambo och en extrakille som vi har hittat genom alla svaren vi fick för vår annons på bc.

    So yeah, that?s my advice I quess, lägg annons på bc eller någon motsvarande sida på nätet och så kanske hittar du nåt snyggt den vägen som du kan diskret njuta av ????

  • Anonym (Johan­na) Trådstartaren
    Mon 11 Jan 2021 22:41
    #7
    Snuffan83 skrev 2021-01-11 22:18:48 följande:

    Det är så sexigt med två killar ????

    Nu har jag visserligen knullat med min heta sambo och en extrakille som vi har hittat genom alla svaren vi fick för vår annons på bc.

    So yeah, that?s my advice I quess, lägg annons på bc eller någon motsvarande sida på nätet och så kanske hittar du nåt snyggt den vägen som du kan diskret njuta av ????


    Fan vad mysigt! Är man anonym på den sidan då? Och hur vet jag att de inte är våldtäktsmän typ?

    Är en kille jag nyss börjat dejta, är det en bra väg tror du? Har bara nämnt en gång för honom att jag fantiserar om det och han sa han kan tänka sig vara med ev tjej och en kille. Dock är intentionen med vårt dejtande att ha ett seriöst förhållande om det känns så.
  • Tue 12 Jan 2021 09:21
    #8
    Anonym (Johanna) skrev 2021-01-11 22:41:50 följande:

    Fan vad mysigt! Är man anonym på den sidan då? Och hur vet jag att de inte är våldtäktsmän typ?

    Är en kille jag nyss börjat dejta, är det en bra väg tror du? Har bara nämnt en gång för honom att jag fantiserar om det och han sa han kan tänka sig vara med ev tjej och en kille. Dock är intentionen med vårt dejtande att ha ett seriöst förhållande om det känns så.


    Ja man är anonym, vi har även haft möjligheten att låna en lägenhet då och då för dessa äventyr, vi säger aldrig vår riktiga namn eller har gett något annat information om oss, strictly sex purpouses only och det funkar hur bra somhelst! Bara man hittar den snubben som man klickar med ????
  • Anonym (?)
    Tue 12 Jan 2021 10:08
    #9

    Visste de öht om att du var nyfiken på gruppsex? Eftersom det var flera okända där. Annars låter det märkligt att det kom två killar till och började ta på dig. Låter nästan mer som en påbörjad våldtäkt. Kanske du ska vara glad att du avbröt i tid innan det gick för långt? Gruppsex ska ju ske i samspel.

  • Tue 12 Jan 2021 10:27
    #10

    Tycker det var bra att du avbröt.

    Ska du ha gruppsex så behöver det vara med killar du känner dig trygg med och att ni sätter upp regler, så att det inte spårar ur. Då kan det gå illa.

    Testa att ta kontakt med en av dem och lär känna honom lite och den vän du tände på, bygg upp en vänskap innan ni ligger.

Svar på tråden Hade näsan gruppsex i helgen men avbröt. Ångar mig.