• Anonym (Sex)
    Mon 11 Jan 2021 15:14
    780 visningar
    10 svar
    10
    780

    Hur ser du på att ha sex med en person som är av samma kön som dig?

    Nyfiken;)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser du på att ha sex med en person som är av samma kön som dig?
  • Anonym (.)
    Mon 11 Jan 2021 15:21
    #1

    Kvinna, 20 år.

    Har aldrig haft sex med en kvinna och är osäker på om jag vill ha det eller inte. Fantiserar ofta om sex med en kvinna (ingen specifik kvinna) och blir kåt av det. Har skrivit lite med någon kvinna förut men har aldrig träffat någon eller fullföljt något. Aldrig tagit steget till något. Jag kan fantisera om det och tända på det så, men jag vet inte om jag skulle vilja göra det på riktigt. Kan tycka att en hel del kvinnor ser bra ut och har snygga kroppar men vet inte om jag skulle vilja ligga med dem. Vet inte om jag skulle tända på dem i verkliga livet eller om det bara är i fantasin.

    Nåja, jag får väl se om jag någonsin skulle göra verklighet av fantasin eller om det får förbli en fantasi. Jag har ju tid på mig. Jag kommer i alla fall inte göra verklighet av fantasin fören jag känner mig säker på att jag verkligen vill och det känner jag inte nu.

  • Anonym (Bara suga)
    Mon 11 Jan 2021 16:12
    #2

    Jag är man och fantiserar ibland på att ta på en annans mans styva kuk i munnen och suga av honom. Bara intresserad av kuken inget annat. Har aldrig hänt och kommer nog inte att göra det heller. Fantisera kan jag ju. Tycker om att se kukar spruta på porrfilm

  • Mon 11 Jan 2021 17:11
    #3

    Har gärna det igen nån gång. ??

  • Anonym (MMF trekan­t)
    Wed 13 Jan 2021 07:34
    #4

    Har haft några trekanter med min fru och andra män där vi alla tar del av varandra. Älskar att suga av och bli påsatt när min fru ser på. Hon gillar att se mig njuta och bli tillfredsställd.

  • Anonym (JL)
    Wed 13 Jan 2021 07:38
    #5
    Anonym (.) skrev 2021-01-11 15:21:50 följande:

    Kvinna, 20 år.

    Har aldrig haft sex med en kvinna och är osäker på om jag vill ha det eller inte. Fantiserar ofta om sex med en kvinna (ingen specifik kvinna) och blir kåt av det. Har skrivit lite med någon kvinna förut men har aldrig träffat någon eller fullföljt något. Aldrig tagit steget till något. Jag kan fantisera om det och tända på det så, men jag vet inte om jag skulle vilja göra det på riktigt. Kan tycka att en hel del kvinnor ser bra ut och har snygga kroppar men vet inte om jag skulle vilja ligga med dem. Vet inte om jag skulle tända på dem i verkliga livet eller om det bara är i fantasin.

    Nåja, jag får väl se om jag någonsin skulle göra verklighet av fantasin eller om det får förbli en fantasi. Jag har ju tid på mig. Jag kommer i alla fall inte göra verklighet av fantasin fören jag känner mig säker på att jag verkligen vill och det känner jag inte nu.


    Du har tid på dig, ja. Ingen brådska. Jag började tänka på män när jag var 25, sen dröjde det tills jag var 31 innan jag vågade prova.
  • Thu 14 Jan 2021 12:20
    #6

    Jag har hittills varit 100% straight och har absolut ingen önskan om att ha sex med en kvinna, men det är inte som att jag blir äcklad av tanken. Den tilltalar mig bara inte.

  • Anonym (Jo)
    Thu 14 Jan 2021 19:09
    #7
    MammAmma skrev 2021-01-14 12:20:18 följande:
    Jag har hittills varit 100% straight och har absolut ingen önskan om att ha sex med en kvinna, men det är inte som att jag blir äcklad av tanken. Den tilltalar mig bara inte.
    Samma här
  • Litenm­enhård
    Thu 14 Jan 2021 19:11
    #8

    Jag har haft det förut och det var nice. Jag gör gärna om det! .


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Marya­m)
    Thu 14 Jan 2021 20:08
    #9

    Totalt otänkkbart/uteslutet.

  • Anonym (Bi)
    Sun 14 Feb 2021 09:32
    #10

    Jag är en bi-kille på 50-år och jag har gärna sex med både killar och tjejer

Svar på tråden Hur ser du på att ha sex med en person som är av samma kön som dig?