• SML89

    Vi med BIM februari 2021

    Hej och Välkomna!

    Tänkte ja startar en ny tråd då ja inte fick med anonyma svar i förra och vet att många vill va de. Så detta är en grupp för oss som hoppas få ett plus nu i februari :)

    Själv är jag inne på 5e försöket att få ett syskon till vår lille son på 1 år 8 mån. Hoppas fler vill hänga på i denna grupp o stöttas genom den eviga väntan på äl och BIM.. och de efterlängtade plusset såklart ;)

    6/2 SML89, 31 år, andra barnet

  • Svar på tråden Vi med BIM februari 2021
  • Anonym (Villblifyra)

    Hej,

    Jag är gärna med i denna tråd. Mamma till två barn, och vi ska nu försöka oss på en trea.

    Min mens har precis slutat, så vi ska prova denna månad så får vi se hur det blir. Bim 2/2

  • SML89

    Välkommen :) Blir kul att följas åt! Är det första försöket för er?

    Jag skapar en lista och lägger till dig med. Så kan ju folk fylla på allt eftersom.

    Lista:

    Bim 2/2 Villb­lifyra­, tredje barnet

    6/2 SML89, 31 år, andra barnet

  • Millannn

    Hej!

    Fick mensen i förrgår två dagar för tidigt än vad appen sa så jag hade ägglossning tidigare. Men nu hoppas vi på tredje gången gillt så vi får ett syskon till vår 2åring :)

    Hoppas vi plussar denna månad! Kan du lägga till mig på listan? BIM är 9/2.

  • SML89

    Absolut Millan­nn, lägger till dig! Känner igen dig från Januari gruppen :) Hoppas verkligen på plus denna månaden!

    Lista:

    Bim 2/2 Villb­lifyra­, tredje barnet

    Bim 6/2 SML89, 31 år, andra barnet

    Bim 9/2 Millannn 24 år, andra barnet

  • Anonym (Bönan)

    Hej!

    Mensen kom som väntat idag så jag hoppar gärna in i denna tråd. Vi har försökt med en tvåa ett tag nu och har hängt med sporadiskt i olika trådar. Det är kul att kunna stötta och snacka med andra som är i samma situation, pratar inte gärna med familj och vänner om våra försök att bli gravida :)

    Lista:

    Bim 2/2 Villb­lifyra­, tredje barnet

    Bim 6/2 SML89, 31 år, andra barnet

    Bim 9/2 Millannn 24 år, andra barnet

    Bim 9/2 Bönan 33 år, andra barnet

  • Anonym (Villblifyra)

    Första försöket, gravid senast för över 6 år sedan.. Då blev vi gravida snabbt, men var ju 6 år yngre då också.

    Hur tänker ni, har ni sex endast kring ägglossning?

  • Anonym (Villblifyra)

    Första försöket, gravid senast för över 6 år sedan.. Då blev vi gravida snabbt, men var ju 6 år yngre då också.

    Hur tänker ni, har ni sex endast kring ägglossning?

  • Anonym (Bönan)
    Anonym (Villblifyra) skrev 2021-01-12 17:14:15 följande:

    Första försöket, gravid senast för över 6 år sedan.. Då blev vi gravida snabbt, men var ju 6 år yngre då också.

    Hur tänker ni, har ni sex endast kring ägglossning?


    Vi har sex när andan faller på, ett par gånger i veckan sisådär. Äl-testar också och då ligger vi de två dagarna jag får positivt samt dagen efter :)

    Lycka till! Jag hoppas det går fort för dig att bli gravid. Har du barn med samma partner som du försöker med nu? :)
  • shethegirl

    Hoppas också på plus i februari! Är fjärde försöket nu för oss :)

    Lista:

    Bim 2/2 Villb­lifyra­, tredje barnet

    Bim 4/2 shethegirl, 25 år, andra barnet

    Bim 6/2 SML89, 31 år, andra barnet

    Bim 9/2 Millannn 24 år, andra barnet

    Bim 9/2 Bönan 33 år, andra barnet

  • Anonym (Villblifyra)

    Det låter sunt, kan ju lätt bli pressat med sexet..

    Samma partner, du då? Hur gammal är du?

Svar på tråden Vi med BIM februari 2021