• Anonym (Emma)
    Tue 12 Jan 2021 16:02
    3003 visningar
    81 svar
    81
    3003

    Han höll för min näsa när han kom?

    Hej!

    Idag har jag inte nått så bra på grund av en sak som hände igår...

    Igårkväll när jag och min pojkvän hade sex så betedde han sig lite annorlunda. Vi har alltid haft ett öppet sexliv och vi båda vet vad den andra gillar men igår gick det för långt. Vi har inga utmärkande roller egentligen mer än att han gillar att ta lite mer dominanta initiativ och jag mer undergivna.. Hur som helst, vi brukar använda oss av lite smisk och hand runt halsen. Kanske lite ?hårdare? än vanlij men igår så ströp han mig så hårt att jag sprattlade med benen och fick nypa honom för att han skulle sluta. Jag sa ingenting mer än att jag visade på kroppsspråket att jag blev rädd och inte ville så hårt.

    Jag tycker inte om att ta satsen i munnen i vanliga fall, det kanske var roligt förr men inte nu längre. När min pojkvän sen ska komma så trycker han ner sin penis i min hals och kommer. Jag var inte beredd och rycker till och då håller han för min näsa så att jag inte får luft??? Samtidigt så sliter han tag stenhårt i håret på mig och drar mig bakåt med andra handen. Jag smäller bort hans hand och skriker till något i stil med: Vafan gör du?? jävla idiot!!

    Sen går jag in på toan och jag vet inte varför men jag börjar gråta. Det var inte så hemsk händelse kanske men det kändes som att min pojkvän tappat respekten för mig helt. Vi har varit tillsammans i 6år och detta har aldrig skett innan. Vår ålder idag är runt 25-30 men det ska fan inte spela roll tycker jag.

    Jag var inte arg när vi skulle lägga oss efter men jag var låg. Han skrattade och frågade om ?jag blev sur för det?. Jag svarade typ inte utan somnade. Sen har vi inte setts ännu på grund av jobb men jag har varit låg hela dagen. Jag tycker att det e så jävla respektlöst. Jag kan gå med på hårdare sex men förhelvete, har man ingen känsla!

    Vad hade ni gjort om er partner gjorde så mot er? Överreagerar jag? Killar, kan ni tapp fattningen ibland när ni är kåta?

    Blir förbannad bara jag skriver detta..

    /Emma

  • Svar på tråden Han höll för min näsa när han kom?
  • Anonym (ooo)
    Tue 12 Jan 2021 18:00
    #12
    +1

    om man ska köra sånt dominans så MÅSTE spelreglerna vara glasklara innan. Nu tog han en rövare, jag tycker det är klar våldtäkt. 

  • Anonym (ooo)
    Tue 12 Jan 2021 18:02
    #13

    tycker du ska hålla dig undan från honom tills du har tänkt färdigt på det här. Ni kan prata i telefonen men ni ska inte ses. Kanske vill du dumpa honom. 

  • Anonym (Jo)
    Tue 12 Jan 2021 18:03
    #14

    Inte okej, övergrepp.

  • Anonym (St)
    Tue 12 Jan 2021 18:04
    #15

    Övergrepp/våldtäkt (det ofrivilliga oralsexet)

    Mordförsök (när han kvävde dig så att dina ben började sprattlas samt höll för näsa och mun).

    Jag gillar själv lite hårdare sex men har aldrig varit med om något liknande. Det du beskriver är allvarligt, respektlöst och inhumant. Man gör inte så här mot någon man älskar. Man gör det inte ens mot någon man hatar.

    Lämna. Han verkar farlig..

  • Anonym (Ems)
    Tue 12 Jan 2021 18:12
    #16

    Det där hade jag aldrig förlåtit, han har ingen koll uppenbarligen och hade kunnat skada dig allvarligt.

    Det värsta är ju nästan inte själva händelserna, som är fruktansvärda övergrepp, utan hur han kränker dig när du säger ifrån och kallar rädsla och skräck för "blev du sur?".

    Jag hade packat en väska omgående och dragit. Jag förstår om du inte orkar anmäla och gå genom den processen, men du ska veta att du absolut kan anmäla det här om det är det du vill göra.

  • Anonym (Linn)
    Tue 12 Jan 2021 18:49
    #17

    Usch vad obehagligt! Jag förstår verkligen inte hur man kan behandla sin partner så, som en känslolös docka som man är fri att utnyttja efter eget behag.

    Han må vara din partner, men han utsatte dig för två regelrätta övergrepp igår. Det blir inte mer okej, eller förmildrande, att han är din kille. Snarare värre, han ska ju älska dig och vilja dig väl.

    Ni måste prata om detta ordentligt. Att han förminskar vad han gjort mot dig är illa! Du har faktiskt all rätt att anmäla.

    Du måste tänka igenom i lugn och ro vad du egentligen känner inför allt detta. Vad han tycker ska inte påverka dig.

    Kram!

  • Anonym (Nejne­jnej)
    Tue 12 Jan 2021 18:57
    #18

    Jag gillar precis som du lite hårdare sex och har testat en del som andra hade tyckt varit stört.

    Men det där är så jävla oacceptabelt! Man ska vara överens, alltid! Och om man inte är det ger man fan i att göra det. Vilken skitstövel! Och skratta sedan. Jag hade fan gjort hans liv surt efter detta!

  • Anonym (Inte okej alls)
    Tue 12 Jan 2021 19:09
    #19

    Våldtäkt eller allra minst ett övergrepp var det.

  • Anonym (Absol­ut nej tack)
    Tue 12 Jan 2021 19:18
    #20

    Något sådant skulle jag som kvinna inte acceptera.
    Och nej min man skulle inte få infall att använda våld.
    Ta ett ordentligt snack om era gränser, eller gör slut.

  • Anonym (Överg­repp)
    Tue 12 Jan 2021 19:41
    #21

    Om det hade varit jag hoppas jag att jag hade haft mod att anmäla honom. Jag känner flera som håller på mitt riktigt grova saker inom bdsm och det som slår mig när de pratar om det är vilken planering det ligger bakom varje session/möte med någon ny just för att vara säker på att man inte gör något mot den andres vilja. Även en idiot måste förstå att man inte bara kan köra på och göra vad som helst. Se till att komma bort från honom så att du kan tänka klart.

Svar på tråden Han höll för min näsa när han kom?