• Anonym (Emma)
    Tue 12 Jan 2021 16:02
    2990 visningar
    81 svar
    81
    2990

    Han höll för min näsa när han kom?

    Hej!

    Idag har jag inte nått så bra på grund av en sak som hände igår...

    Igårkväll när jag och min pojkvän hade sex så betedde han sig lite annorlunda. Vi har alltid haft ett öppet sexliv och vi båda vet vad den andra gillar men igår gick det för långt. Vi har inga utmärkande roller egentligen mer än att han gillar att ta lite mer dominanta initiativ och jag mer undergivna.. Hur som helst, vi brukar använda oss av lite smisk och hand runt halsen. Kanske lite ?hårdare? än vanlij men igår så ströp han mig så hårt att jag sprattlade med benen och fick nypa honom för att han skulle sluta. Jag sa ingenting mer än att jag visade på kroppsspråket att jag blev rädd och inte ville så hårt.

    Jag tycker inte om att ta satsen i munnen i vanliga fall, det kanske var roligt förr men inte nu längre. När min pojkvän sen ska komma så trycker han ner sin penis i min hals och kommer. Jag var inte beredd och rycker till och då håller han för min näsa så att jag inte får luft??? Samtidigt så sliter han tag stenhårt i håret på mig och drar mig bakåt med andra handen. Jag smäller bort hans hand och skriker till något i stil med: Vafan gör du?? jävla idiot!!

    Sen går jag in på toan och jag vet inte varför men jag börjar gråta. Det var inte så hemsk händelse kanske men det kändes som att min pojkvän tappat respekten för mig helt. Vi har varit tillsammans i 6år och detta har aldrig skett innan. Vår ålder idag är runt 25-30 men det ska fan inte spela roll tycker jag.

    Jag var inte arg när vi skulle lägga oss efter men jag var låg. Han skrattade och frågade om ?jag blev sur för det?. Jag svarade typ inte utan somnade. Sen har vi inte setts ännu på grund av jobb men jag har varit låg hela dagen. Jag tycker att det e så jävla respektlöst. Jag kan gå med på hårdare sex men förhelvete, har man ingen känsla!

    Vad hade ni gjort om er partner gjorde så mot er? Överreagerar jag? Killar, kan ni tapp fattningen ibland när ni är kåta?

    Blir förbannad bara jag skriver detta..

    /Emma

  • Svar på tråden Han höll för min näsa när han kom?
  • Wed 13 Jan 2021 21:18
    #42

    Då har du ju redan fått tydliga bevis på att fanskapet inte värdesätter eller respekterar dig på något sätt överhuvudtaget!

    Ta för helvete inte tillbaka aset, om ett tag!!

    Du gör ditt livs dummaste misstag då.

  • Wed 13 Jan 2021 21:40
    #43

    Det där är inte ok nånstans. Sånt måste diskuteras innan.

    Jag gissar att det klassas som ett lagbrott med den nya lagstiftningen om samtycke.

  • Anonym (Illa)
    Wed 13 Jan 2021 21:55
    #44

    Snälla, gå aldrig tillbaka till honom. Vad du än gör. Han kommer skada dig allvarligt till slut. Nästa gång kanske han missar att sluta i tid när du ligger och sprattlar. 

  • Anonym (s)
    Wed 13 Jan 2021 21:56
    #45
    Anonym (Emma) skrev 2021-01-12 20:11:46 följande:

    Tänkte bara tacka er för allt stöd ni ger mig men också mig själv för att jag skrev här genom att få ett annat perspektiv på det hela.

    När jag kom hem och skulle packa min väskor så möttes jag av min sambo i hallen. Jag var låg när vi sågs och ett kall rann över mig när jag såg honom. Det kändes nästan som hat trots alla år vi delat tillsammans.

    Jag började i alla fall packa väskan för att dra hem till mamma och sova där ett tag. Han följer efter mig under packningen och skrattar och säger: ?Hahaha, vad löjlig du är? , ?älskling, är det tjejkompisarna som tagit ställning åt dig nu? hahaha? eller ?tänk om jag skulle lipa och flytta härifrån varje gång du gör något haha?!

    Jag är så ledsen och arg samtidigt som jag får känslan av att jag överdriver men jag fick PANIK igår när han ströp mig och höll för min näsa. Fick intrycket av att han ville skada mig! Det sa jag även till honom innan jag drog idag.

    Vi har haft bra förhållande och han har aldrig varit våldsam men däremot har han börjat tycka om att plåga mig eller förnedra mig. Det blir värre ju mer tiden går. Det har hänt två gånger på senaste att han runkat och kommit över mitt ansikte när jag sover samt försökt trycka in sexleksaker i min anal mitt i natten. Vi har aldrig sysslat med sånt innan. Han verkar porrskadad och förbytt.

    Det är säkert svårt att sätta sig in i att man inte agerar tidigare på dom sakerna han gjort men är man i ett förhållande och har kontinuerligt sex med personen så är det svårt att se vad som egentligen sker. Det är svårt att förklara bara... men nu börjar jag vakna.

    Besviken, rädd och ledsen..

    Tack!

    /Emma


    Hur mår du nu ts?
  • Thu 14 Jan 2021 11:05
    #46
    Anonym (Emma) skrev 2021-01-12 20:11:46 följande:

    Tänkte bara tacka er för allt stöd ni ger mig men också mig själv för att jag skrev här genom att få ett annat perspektiv på det hela.

    När jag kom hem och skulle packa min väskor så möttes jag av min sambo i hallen. Jag var låg när vi sågs och ett kall rann över mig när jag såg honom. Det kändes nästan som hat trots alla år vi delat tillsammans.

    Jag började i alla fall packa väskan för att dra hem till mamma och sova där ett tag. Han följer efter mig under packningen och skrattar och säger: ?Hahaha, vad löjlig du är? , ?älskling, är det tjejkompisarna som tagit ställning åt dig nu? hahaha? eller ?tänk om jag skulle lipa och flytta härifrån varje gång du gör något haha?!

    Jag är så ledsen och arg samtidigt som jag får känslan av att jag överdriver men jag fick PANIK igår när han ströp mig och höll för min näsa. Fick intrycket av att han ville skada mig! Det sa jag även till honom innan jag drog idag.

    Vi har haft bra förhållande och han har aldrig varit våldsam men däremot har han börjat tycka om att plåga mig eller förnedra mig. Det blir värre ju mer tiden går. Det har hänt två gånger på senaste att han runkat och kommit över mitt ansikte när jag sover samt försökt trycka in sexleksaker i min anal mitt i natten. Vi har aldrig sysslat med sånt innan. Han verkar porrskadad och förbytt.

    Det är säkert svårt att sätta sig in i att man inte agerar tidigare på dom sakerna han gjort men är man i ett förhållande och har kontinuerligt sex med personen så är det svårt att se vad som egentligen sker. Det är svårt att förklara bara... men nu börjar jag vakna.

    Besviken, rädd och ledsen..

    Tack!

    /Emma


    Jag tycker du är jättestark som vågar dra iväg från honom.
    Jag hoppas också att du kommer att lämna honom.
    Du överdriver inte alls. Det han har gjort är klara övergrepp och det ska du inte acceptera.  
    Uppdatera gärna om hur det går.
  • Thu 14 Jan 2021 11:18
    #47

    Nu såg jag ditt andra inlägg. Den här mannen är julhelg sjuk i huvudet och borde straffas för sina brott.

  • Thu 14 Jan 2021 11:19
    #48
    LasseBD skrev 2021-01-14 11:18:31 följande:

    Nu såg jag ditt andra inlägg. Den här mannen är ju helt sjuk i huvudet och borde straffas för sina brott.


    Fixade autocorrectfelet...
  • Anonym (Aldri­g ok!)
    Thu 14 Jan 2021 12:03
    #49

    Hej TS/Emma!

    En sådan handling är ALDRIG ok. Han har överträtt alla gränser och du gör helt rätt att lämna med omedelbar verkan.

    Det är antagligen en jobbig tid du har framför dig men låt inte detta förstöra mer. Berätta för människor som du litar på. Bygg upp dig igen och aldrig ska någon göra saker mot dig som du inte är helt med på.

    Du är stark och fantastisk! Heja dig!

  • Anonym (PM)
    Thu 14 Jan 2021 21:16
    #50

    Kom spontant att tänka på Peter Madsen i Danmark. Han "lekte" ju sådant här med sina älskarinnor och på diverse swingerklubbar i många år, och kollade på våldsporr och skildringar av mord på kvinnor - innan han tog steget fullt ut och tortyrmördade en kvinna. Det är jättefarligt när män har sådana här fantasier, för det kan trappas upp. Du kunde ju redan ha kvävts låter det som - herregud! :)

    Bra att du har lämnat!

  • Svenne­banan7­5
    Thu 14 Jan 2021 22:21
    #51
    +1
    Tukt skrev 2021-01-13 17:53:11 följande:
    Folk har ju begått övergrepp och våldtäkter sedan evolutionen fick fiskarna att kravla upp ur vattnet. Och det utan porrfilm.
    Jag säger det för att :
    1: Allt och alla är inte och blir inte porrskadade. Spara begreppet till där det behövs.
    2: Det riskerar förringa ett över grepp om man avfärdar det med porrskadad. "Förrövaren var inte vid sina sinnes fulla bruk, då han vid övergreppet visade sig vara porrskadad".
    Håller inte med dig alls av den enkla anledningen att det ena utesluter inte det andra.
Svar på tråden Han höll för min näsa när han kom?