• Anonym (Emma)
    Tue 12 Jan 2021 16:02
    2988 visningar
    81 svar
    81
    2988

    Han höll för min näsa när han kom?

    Hej!

    Idag har jag inte nått så bra på grund av en sak som hände igår...

    Igårkväll när jag och min pojkvän hade sex så betedde han sig lite annorlunda. Vi har alltid haft ett öppet sexliv och vi båda vet vad den andra gillar men igår gick det för långt. Vi har inga utmärkande roller egentligen mer än att han gillar att ta lite mer dominanta initiativ och jag mer undergivna.. Hur som helst, vi brukar använda oss av lite smisk och hand runt halsen. Kanske lite ?hårdare? än vanlij men igår så ströp han mig så hårt att jag sprattlade med benen och fick nypa honom för att han skulle sluta. Jag sa ingenting mer än att jag visade på kroppsspråket att jag blev rädd och inte ville så hårt.

    Jag tycker inte om att ta satsen i munnen i vanliga fall, det kanske var roligt förr men inte nu längre. När min pojkvän sen ska komma så trycker han ner sin penis i min hals och kommer. Jag var inte beredd och rycker till och då håller han för min näsa så att jag inte får luft??? Samtidigt så sliter han tag stenhårt i håret på mig och drar mig bakåt med andra handen. Jag smäller bort hans hand och skriker till något i stil med: Vafan gör du?? jävla idiot!!

    Sen går jag in på toan och jag vet inte varför men jag börjar gråta. Det var inte så hemsk händelse kanske men det kändes som att min pojkvän tappat respekten för mig helt. Vi har varit tillsammans i 6år och detta har aldrig skett innan. Vår ålder idag är runt 25-30 men det ska fan inte spela roll tycker jag.

    Jag var inte arg när vi skulle lägga oss efter men jag var låg. Han skrattade och frågade om ?jag blev sur för det?. Jag svarade typ inte utan somnade. Sen har vi inte setts ännu på grund av jobb men jag har varit låg hela dagen. Jag tycker att det e så jävla respektlöst. Jag kan gå med på hårdare sex men förhelvete, har man ingen känsla!

    Vad hade ni gjort om er partner gjorde så mot er? Överreagerar jag? Killar, kan ni tapp fattningen ibland när ni är kåta?

    Blir förbannad bara jag skriver detta..

    /Emma

  • Svar på tråden Han höll för min näsa när han kom?
  • Tue 12 Jan 2021 16:05
    #1
    +2

    Det låter på beskrivningen som om han våldtog dig. Det förekommer även inom äktenskapet. Det är ett övergrepp, olagligt dessutom. Du bör tala om för honom att det aldrig, aldrig, aldrig får hända igen.

    Ska ni ha hård sex så måste ni ha stoppord. Om det inte går att prata så är det en rörelse som är signalen. Nypa i armen verkar ju tydligt.

  • Anonym (Illa)
    Tue 12 Jan 2021 16:09
    #2

    Det där är VÄLDIGT grova övergrepp, om inte våldtäkt. 

  • Tue 12 Jan 2021 16:12
    #3

    Övergrepp...

  • Anonym (R)
    Tue 12 Jan 2021 16:13
    #4

    Hade seriöst lämnat fanskapet.

  • Tue 12 Jan 2021 16:14
    #5

    Emma, jag tycker du ska ta upp det där. Det där är våldtäkt. Sex ska alltid vara på lika villkor, så fort man går över en gräns, klassas det som våldtäkt.

  • Tue 12 Jan 2021 16:21
    #6

    Och nej jag tappar aldrig kontrollen. Är det något nytt jag vill prova med min fru, så pratar jag med henne innan.

  • Anonym (F)
    Tue 12 Jan 2021 16:27
    #8

    Så du har alltså blivit våldtagen. Du behöver prata med någon om det där, du kan t ex kontakta kvinnojouren om det där. Efter en sån där sak är det många som inte tänker klart, man kan behöva hjälp att reda ut tankarna.

    I det där läget skulle det inte finnas mycket utrymme för omtolkning, han har tvingat sig på dig sexuellt, mot din vilja. Han skrattar åt dig, åt att han har förnedrat, utnyttjat och våldfört sig på dig. Det spelar ingen roll hur länge ni har varit ihop, en sådan gång går man och tittar inte tillbaka!!

  • Tue 12 Jan 2021 17:10
    #9
    +1

    Du måste prata med honom ikväll och vara tydlig med att det inte var okej det han gjorde. Det var både farligt och respektlöst och det måste han få klart för sig. Du överreagerar inte.

  • Anonym (Jonna­)
    Tue 12 Jan 2021 17:25
    #10

    Övergrepp är det. Vilken idiot . Kändes hemskt att läsa det bara, måste varit vidrigt att uppleva

    Det är verkligen ingvet konstigt att du blir låg , och det är inte ditt fel att du blev utsatt

    Sen blir det såklart komplicerat när man har en relation och tror att den man är ihop med värnar om en, och säkert har du också känslor för personen

    Men det som hände var fel .

  • Tue 12 Jan 2021 17:36
    #11
    +1

    Det låter lite av det man på dominansspråk kallar för "sub-drop". Alltså att det väller upp mycket jobbiga känslor som legat och bubblat under ytan och inte alltid har med händelsen att göra, utan kan vara vad som helst.
    En sub-drop i sig är inte farlig utan är oftast något bra som rensar upp.
    Dock verkar inte din partner ha riktigt koll på vad han håller på med, eller heller respekt. För när man hamnar i det där läget så måste man ta ansvar och "plocka upp" det man tryckt ned. Det är alltså inget att skratta bort utan hans ansvar. 
    Ska ni fortsätta ha sex, speciellt med dominansinslag måste han lära sig mer om sin del och vilket ansvar han har.

Svar på tråden Han höll för min näsa när han kom?