• Anonym (Frust­rerad man)
    Wed 13 Jan 2021 16:22
    2033 visningar
    103 svar
    103
    2033

    Måste ni komma, skillan mellan kvinna å man

    Vill höra era åsikter.


    Min kvinna får oftas orgasm men om hon inte får det så kan hon säga det är skönt ändå å att hon njuter.


    Jag har superskönt vid sex men har svårt att bara sluta efter att min sambo kommit,.
    Har svårt att få utlösning generellt å ibland skulle det vara skönt att kanske bara sluta när hon kommit å kramas å så, men jag blir frustrerad om jag inte får spruta.

    Hur är ni? 
    Måste ni få orgasm?
    Kan ni sluta när er partner är nöjd fast du själv inte kommit?
    Är du kvinna eller man?

  • Svar på tråden Måste ni komma, skillan mellan kvinna å man
  • Gameof­throne­s
    Wed 13 Jan 2021 16:42
    #1

    Jag är kvinna bästa åldern, medelålders, försöker intala mig det. Gift i fler år, fina barn och make.

    Jag vill inte bara komma en gång utan flera ggr innan han kommer såklart. Jag tycker att det är skönast så. Älskar sex.

    Vet inte varför endel kvinnor beslutar sig komma en gång sen är det slut. Inte roligt.

    Det är viktigt att mannen kommer också, full pung kul?!? Ungefär som inte en kvinna får komma jag skulle bli också frustrerad.

  • Anonym (Frust­rerad man) Trådstartaren
    Wed 13 Jan 2021 16:49
    #2
    Gameofthrones skrev 2021-01-13 16:42:32 följande:

    Jag är kvinna bästa åldern, medelålders, försöker intala mig det. Gift i fler år, fina barn och make.

    Jag vill inte bara komma en gång utan flera ggr innan han kommer såklart. Jag tycker att det är skönast så. Älskar sex.

    Vet inte varför endel kvinnor beslutar sig komma en gång sen är det slut. Inte roligt.

    Det är viktigt att mannen kommer också, full pung kul?!? Ungefär som inte en kvinna får komma jag skulle bli också frustrerad.


    Jag menade att tjejen får gärna komma flera gånger med, men jag har svårt att få utlösning å kan få hålla på ett tag, till slut blir jag stressad å då skulle det vara skönt kanske att bara stanna där å tänka det var skönt i alla fall.


    Men det är svårt,blir frustrerad.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 13 Jan 2021 17:17
    #3

    Jag är sällan kåt när jag har sex så har inte behov av att få orgasm och kan då stanna utan att ha fått orgasm. Dessutom har jag väldigt svårt att få orgasm så det är ju tur att jag inte har behov av att få orgasm vid sex annars hade det varit jobbigt :/

  • Anonym (Målet­)
    Wed 13 Jan 2021 17:28
    #4

    Det är klart att jag måste få spruta när jag knullar med frun. Det är ju liksom målet med samlaget och det skönaste. Däremot när jag runkar kan jag sluta strax innan sprut. Sparar satsen till frun en gång i veckan. 

  • Anonym (EN)
    Thu 14 Jan 2021 01:26
    #5
    Anonym (Frustrerad man) skrev 2021-01-13 16:22:35 följande:

    Vill höra era åsikter.

    Min kvinna får oftas orgasm men om hon inte får det så kan hon säga det är skönt ändå å att hon njuter.

    Jag har superskönt vid sex men har svårt att bara sluta efter att min sambo kommit,.

    Har svårt att få utlösning generellt å ibland skulle det vara skönt att kanske bara sluta när hon kommit å kramas å så, men jag blir frustrerad om jag inte får spruta.

    Hur är ni? 

    Måste ni få orgasm?

    Kan ni sluta när er partner är nöjd fast du själv inte kommit?

    Är du kvinna eller man?


    Jag vill absolut ha orgasm när vi har sex, oftast flera. Någon enstaka gång kanske jag inte orkar eller min man inte orkar - tex om vi har varit på fest etc - men annars vill jag absolut inte ha sex utan att få orgasm. Då skulle jag bara vara frustrerad.
  • Anonym (EN)
    Thu 14 Jan 2021 01:28
    #6
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-01-13 17:17:04 följande:

    Jag är sällan kåt när jag har sex så har inte behov av att få orgasm och kan då stanna utan att ha fått orgasm. Dessutom har jag väldigt svårt att få orgasm så det är ju tur att jag inte har behov av att få orgasm vid sex annars hade det varit jobbigt :/


    Varför har du sex om du inte är kåt och tycker det är skönt?
  • Anonym (.....­.)
    Thu 14 Jan 2021 01:34
    #7
    +2
    Anonym (EN) skrev 2021-01-14 01:28:02 följande:

    Varför har du sex om du inte är kåt och tycker det är skönt?


    Svarar trots att det inte är mitt inlägg. Hoppas det är ok. Tror många kvinnor ställer upp trots att de inte är kåta och sugna på sex för fem öre för husfridens skull. Tyvärr!

    Många kvinnor har svårare att nå orgasm. Verkligen orättvist tycker jag. Men så är det. Klart man tröttnar till slut. Hur skulle ni män tycka om att ha sex och kanske bara få orgasm 1-2 ggr av 10?

    Själv är jag mest kåt när jag är själv hemma. Varför? Jag vet att jag kommer få orgasm när jag onanerar.
  • Anonym (.....­.)
    Thu 14 Jan 2021 01:36
    #8
    Anonym (......) skrev 2021-01-14 01:34:36 följande:

    Svarar trots att det inte är mitt inlägg. Hoppas det är ok. Tror många kvinnor ställer upp trots att de inte är kåta och sugna på sex för fem öre för husfridens skull. Tyvärr!

    Många kvinnor har svårare att nå orgasm. Verkligen orättvist tycker jag. Men så är det. Klart man tröttnar till slut. Hur skulle ni män tycka om att ha sex och kanske bara få orgasm 1-2 ggr av 10?

    Själv är jag mest kåt när jag är själv hemma. Varför? Jag vet att jag kommer få orgasm när jag onanerar.


    Insåg att jag nog svarade en kvinna :)
  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 14 Jan 2021 07:42
    #9
    +1
    Anonym (EN) skrev 2021-01-14 01:28:02 följande:

    Varför har du sex om du inte är kåt och tycker det är skönt?


    För att min partner vill ha sex och vill inte neka honom det.
  • Thu 14 Jan 2021 07:54
    #10

    Beror ju på hur kåt man är. Är jag jättetänd så känns det som en kosmisk orättvisa om han råkat komma före och sexet tar slut. Då vet besvikelsen ingen gräns (fast det säger jag inte). Är man lite smågränd så funkar det helt ok att inte komma då kan de vara skönt att hålla på och bara vara nära.

Svar på tråden Måste ni komma, skillan mellan kvinna å man