• Wed 13 Jan 2021 20:02
    2292 visningar
    4 svar
    4
    2292

    Stall avlastning

    Tja.

    För nått år sen kunde jag rida på en pensionerad travhäst eftersom dens ägare tyckte de va rimligt om man någon gång per vecka eller månad tog en dag/kväll att ordna i stallet, rykta å fodra.

    Var hittar man typ folk som har häst å me sådana önskemål.

    Tänkte prova här innan jag testar nå klassik lapp på Ica taktik.

    Själv bor jag i Uppland.

    I övrigt skulle jag nog gärna vilja veta hur mycket en häst kostar i månaden inkl försäkring om de e en sån typ pensionerad krake.

  • Svar på tråden Stall avlastning
  • Anonym (...)
    Thu 14 Jan 2021 09:41
    #1

    Lokala FB-grupper hade jag satsat på. Skriv en bra annons om dig själv och vad du har att erbjuda.

    Jag var själv medryttare en period, svarade på en annons i en lokal FB-grupp. Dock vet jag att många hästägare drar sig för att lägga ut annonser eftersom de inte sällan blir spammade av totala stolpskott som vill att sitt alldeles för unga barn ska få åka lite häst, folk som har alldeles för höga krav, folk som bara vill rida utan motprestation och allmänna puckon som borde börja i en nybörjargrupp på ridskola istället.

  • Thu 14 Jan 2021 10:02
    #2

    Som hästägare kan jag bara bekräfta vad ovanstående konstaterar: FB!

  • Thu 14 Jan 2021 11:42
    #3

    Ok. Fan jag har inte fb. Första kontot på 9 år tog jag bort härom månaden p.ga ovettigheten med appen.

    Å nu hävdar ni att den e lösningen på problemet.

    Hmm, känner någon enstaka häst tävlingsfolk. Ifall dem åxå hävdar fb får man väl lov å skaffa eller va utan tootto

  • Fri 15 Jan 2021 07:05
    #4

    Hästnet.

Svar på tråden Stall avlastning