• Anonym (Unive­rsum)
    Thu 14 Jan 2021 13:13
    445 visningar
    13 svar
    13
    445

    Ni som anammar attraktionslagen, ska vi följas åt?

    Hej!

    I dessa tider behövs mer positiv energi och undrar om det finns fler här som brukar be universum om hjälp?

    Berätta gärna om saker som ni blivit hjälpta med eller skriv gärna allmänt positiva saker :)

  • Svar på tråden Ni som anammar attraktionslagen, ska vi följas åt?
  • Anonym (Nyfik­en)
    Thu 14 Jan 2021 14:54
    #1

    Det låter trevligt! :) Kan du ge några exempel på hur man använder attraktionslagen? Ska man bara säga rakt ut vad man vill uppnå, skriva det på en lapp att ha i fickan, sätta upp en bild på väggen eller vad anses funka bäst?

  • Anonym (K*t)
    Thu 14 Jan 2021 15:00
    #2
    -1
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-01-14 14:54:16 följande:

    Det låter trevligt! :) Kan du ge några exempel på hur man använder attraktionslagen? Ska man bara säga rakt ut vad man vill uppnå, skriva det på en lapp att ha i fickan, sätta upp en bild på väggen eller vad anses funka bäst?


    Attraktionslag och säga det rent ut?!? Akta så att du inte åker dit för sexuella trakasserier.

  • Anonym (Sara)
    Thu 14 Jan 2021 17:00
    #3
    -1
    Anonym (Universum) skrev 2021-01-14 13:13:21 följande:

    Hej!

    I dessa tider behövs mer positiv energi och undrar om det finns fler här som brukar be universum om hjälp?

    Berätta gärna om saker som ni blivit hjälpta med eller skriv gärna allmänt positiva saker :)


    Någon borde säga till alla svältande och utsatta barn och människor i krig att om de bara börjar tänka lite mer positivt så kommer de snart leva ett coolt liv med snyggt hus, massa mat och en fräsig kärra på uppfarten. Tsk, tsk...
  • Anonym (Unive­rsum) Trådstartaren
    Thu 14 Jan 2021 17:45
    #4

    Jag är ledsen för dig skull ?Sara? att du medvetet förstör en tråd men sarkasm. Det är frivilligt att läsa och har man inget bra att säga borde man bara gå ur tråden. Tycker synd om folk som känner behov av att förstöra

  • Anonym (.)
    Thu 14 Jan 2021 17:50
    #5
    -1
    Anonym (Universum) skrev 2021-01-14 17:45:00 följande:

    Jag är ledsen för dig skull ?Sara? att du medvetet förstör en tråd men sarkasm. Det är frivilligt att läsa och har man inget bra att säga borde man bara gå ur tråden. Tycker synd om folk som känner behov av att förstöra


    Kan du inte använda dig av attraktionslagen, fungerar inte det på ovälkomna inlägg?
  • Mon 17 May 2021 22:49
    #6

    Attraktionslagen är helt fantastisk, jag älskar att leva efter de och använda den till min fördel. Man bli gladare positivare får bättre självkänsla och till på köpet får man mer av det man vill ha i livet. Vill du veta mer om attraktionslagen gå gärna in på min sida www.ettunderbartliv.net och kolla runt lite, har du några frågor kontakta mig gärna

    Med vänlig hälsning, Rebecka

  • Anonym (Ingem­arInce­l)
    Mon 17 May 2021 22:57
    #7

    Jag är attraherad av många tjejer, och skulle få positiv energi om nån av dom vill ligga med mig.

  • Anonym (Sara)
    Mon 17 May 2021 23:08
    #8
    Anonym (Universum) skrev 2021-01-14 17:45:00 följande:

    Jag är ledsen för dig skull ?Sara? att du medvetet förstör en tråd men sarkasm. Det är frivilligt att läsa och har man inget bra att säga borde man bara gå ur tråden. Tycker synd om folk som känner behov av att förstöra


    Vaddå, jag var uppriktig? Hur menar du då, att attraktionslagen bara funkar i väst? 

    Jag menar allvar, kan inte nån åka ner till tex Afrika och berätta om LOA för alla utsatta och svältande peeps så att de också kan få ha det lika bra som vi här i väst som vet vad det handlar om?
  • Anonym (Sara)
    Mon 17 May 2021 23:12
    #9
    Anonym (IngemarIncel) skrev 2021-05-17 22:57:14 följande:

    Jag är attraherad av många tjejer, och skulle få positiv energi om nån av dom vill ligga med mig.


    Alltså, först måste du leva som att du redan får ligga hej vilt. Lika som att man redan måste leva som en lottomiljonär om man vill vinna storvinsten långt innan man vunnit. 

    Du kan ta en stor kudde och låtsas att det är en snygg tjej och simulera samlag med den flera gånger om dagen. Byt örngott för var gång så att det representerar en ny kvinna. Glöm inte att tacka universum också emellanåt. 
  • Anonym (Ingem­arInce­l)
    Mon 17 May 2021 23:19
    #10
    Anonym (Sara) skrev 2021-05-17 23:12:10 följande:
    Alltså, först måste du leva som att du redan får ligga hej vilt. Lika som att man redan måste leva som en lottomiljonär om man vill vinna storvinsten långt innan man vunnit. 

    Du kan ta en stor kudde och låtsas att det är en snygg tjej och simulera samlag med den flera gånger om dagen. Byt örngott för var gång så att det representerar en ny kvinna. Glöm inte att tacka universum också emellanåt. 
    Om jag får så många tjejer, så skulle jag tacka Gud.
  • Anonym (Sara)
    Mon 17 May 2021 23:43
    #11
    Anonym (IngemarIncel) skrev 2021-05-17 23:19:35 följande:
    Om jag får så många tjejer, så skulle jag tacka Gud.
    Nej, nej, nej. LOA innebär att du är din egna Gud/kraft/makt. 
  • Anonym (Ingem­arInce­l)
    Tue 18 May 2021 07:14
    #12
    Anonym (Sara) skrev 2021-05-17 23:43:50 följande:
    Nej, nej, nej. LOA innebär att du är din egna Gud/kraft/makt. 
    Mitt nya mantra:
    jag är en Sexgud.

    Vad mycket ligga det ska bli i sommar.
  • Anonym (Unive­rsum) Trådstartaren
    Tue 18 May 2021 07:41
    #13

    TackRebecka!

    Ska absolut gå in och läsa:)

Svar på tråden Ni som anammar attraktionslagen, ska vi följas åt?