• Fri 15 Jan 2021 13:23
    377 visningar
    4 svar
    -1
    4
    377

    Hockeytröjor i skidbacken?

    Ska iväg till sälen första gången nu om några veckor och är jättetaggad(jag vill inte ha massor kommentarer om covid-19 nu tack), jag har kollat massor videor där jag ser att folk åker runt med hockeytröjor över sina kläder, är detta en grej? Kan jag oxå göra det utan att det är konstigt? 
    Ha det bra! :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-01-15 13:57



    Det var här jag såg det första gången!:)

  • Svar på tråden Hockeytröjor i skidbacken?
  • Anonym (.)
    Fri 15 Jan 2021 13:31
    #1
    -1 +2

    Förstår inte, du oroar dig inte för att åka till Sälen mitt under en pandemi, men oroar dig för om du kan ha en hockeytröja på dig?

    Ärligt talat, jag tror folk skiter i vad du har på dig...

  • Anonym (Love)
    Fri 15 Jan 2021 13:42
    #2
    +1

    Du kan givetvis ha en hockeytröja om du vill, tror ingen skulle bry sig särskilt om vad du har på dig, man ser mycket konstiga stilar i skidbacken. 


    Men jag skulle inte säga att det är en särskilt vanlig grej. Har faktiskt aldrig sett det, och jag är en av dem som ändå lägger 2-3 dagar i veckan i olika backar. 

  • Fri 15 Jan 2021 13:55
    #3
    +1

    Jag har aldrig sett det heller, men däremot unga vuxna i djurdräkter (sådana mjukisar i fleece)

  • Anonym (Valfr­itt)
    Fri 15 Jan 2021 14:24
    #4
    +1

    Kul!

    Jag har inte hört talas om just hockeytröjor men det går säkert utmärkt att ha det.

    Men då är jag visserligen en person som har på mig det som jag trivs i utan att bry mig alls.

Svar på tråden Hockeytröjor i skidbacken?