• Anonym (Är jag?)

    Borderline/biopolär, känner ni igen er?

    Mitt humör är så skiftande utan att någon speciellt har hänt, kan vara jätteglad på morgonen tex för att sen få ont i magen för att saker känns fel.

    Jag älskar min sambo det vet jag, men ibland får jag ont i magen och får en olustkänsla över relationen trots att ingenting hänt, jag vet däremot att det går över och sen helt plötsligt ändras känslan och jag känner att allt känns bra.

    Jag har tillitsproblem till andra människor och tror att alla vill illa samtidigt som jag är väldigt förlåtande över andras misstag osv och har stark sympati och empati för andra människor även om de behandlat mig illa.

    Mitt humör svänger väldigt fort, och ibland går det i perioder att jag är ledsen och nerstämd och vet inte vad jag ska göra med livet och vaknar jag en dag och känner mig överväldigande glad istället och dansar i köket för jag tycker livet är härligt, samtidigt kan den känslan gå över framåt kvällen.

    Vissa dagar känner jag mig otroligt social och framåt och vill prata med andra människor och vissa dagar vill jag undvika människor allt jag kan för jag känner mig blyg och inåtvänd

    Jag vet inte, jag har aldrig fått någon diagnos men jag tror inte att andra människor har sånna här svängningar i humör?

    Jag spånar bara fritt om det kan vara nån liknande diagnos jag har.

    Jag känner igen mig mycket i add också, har svårt med struktur och ordning, kan titta på människor när de pratar men inte höra vad de säger osv

  • Svar på tråden Borderline/biopolär, känner ni igen er?
Svar på tråden Borderline/biopolär, känner ni igen er?