• Anonym (Pensi­on)
    Tue 19 Jan 2021 13:37
    3573 visningar
    17 svar
    17
    3573

    Pensionärer i förhållande. Hur ofta har ni sex?

    Vi är båda pensionärer och har sex 1-2 gånger i veckan. Vad jag fattar på min omgivning är det många i den åldern som slutar helt med sex. Det finns inte på kartan i vårt fall. Jag behöver lite hjälp av ett blått mirakelpiller, inget konstigt med det i stigande ålder. Funkar förträffligt bra. Kuken blir som på en 20-åring igen. 

  • Svar på tråden Pensionärer i förhållande. Hur ofta har ni sex?
  • Anonym (Conny L)
    Tue 19 Jan 2021 14:26
    #1

    Kan svara exakt det du skriver. Samma här. Vi är över 60 båda, har sex en gång i veckan. Härligt för båda. Blå piller - check.

    Frun fick strålning mot cancer i underlivet och det har tagit över ett år att kunna ha penetration igen. Snart hela vägen in. Men vi har haft så mycket annat skönt under året 

  • Tue 19 Jan 2021 17:36
    #2

    Vi har också sex 1-2 ggr/vecka. Har inte behövt något piller än.

  • Wed 20 Jan 2021 14:49
    #3

    Vi är nästan pensionärer. Med ett ganska skraltigt sexliv. Sex kanske en gång i månaden, men mycket oregelbundet. Men det finns lite fysiska och psykiska faktorer inblandade. Vi vill nog båda att det skulle bli lite oftare egentligen. Upp till 60 och även tidigare var det en gång i veckan som gällde.
    Har fått problem med potensen, vi testar ibland utan samlag. Man kan ha kul ändå. Har testat piller, funkar väl ganska ok. Men jag älskar att tillfredsställa henne oralt och leka med en dildo i henne samtidigt. Finns väl lite cuckoldtendenser hos mig.
    Men tyvärr brister det lite i energi och lust...

  • Anonym (T)
    Wed 20 Jan 2021 15:21
    #4

    Då har du tur! Både jag och min fru är i 65-års åldern och hon har gjort klart med att butiken är stängd där sen några år tillbaka. Hon runkar dock av mig en par gånger i månaden så jag får väl va nöjd ändå.

  • Anonym (T)
    Wed 20 Jan 2021 15:21
    #5

    Då har du tur! Både jag och min fru är i 65-års åldern och hon har gjort klart med att butiken är stängd där sen några år tillbaka. Hon runkar dock av mig en par gånger i månaden så jag får väl va nöjd ändå.

  • Anonym (Pensi­on) Trådstartaren
    Thu 21 Jan 2021 11:28
    #6
    Anonym (T) skrev 2021-01-20 15:21:12 följande:

    Då har du tur! Både jag och min fru är i 65-års åldern och hon har gjort klart med att butiken är stängd där sen några år tillbaka. Hon runkar dock av mig en par gånger i månaden så jag får väl va nöjd ändå.


    Det var ju tråkigt. Vill hon inte suga av dig istället för att runka dig. Runka kan du göra själv ju!
  • Anonym (T)
    Thu 21 Jan 2021 20:02
    #7

    Nej och nej, det finns inte på kartan. Tyvärr.


    Anonym (Pension) skrev 2021-01-21 11:28:18 följande:

    Det var ju tråkigt. Vill hon inte suga av dig istället för att runka dig. Runka kan du göra själv ju!


  • Fri 22 Jan 2021 14:31
    #8
    Anonym (T) skrev 2021-01-21 20:02:55 följande:

    Nej och nej, det finns inte på kartan. Tyvärr.


    Skulle tro att det måste finnas ett visst mått av kåthet om man ska suga av någon. För någon som bara gör det för att vara bussig är det säkert mer naturligt att runka åt partnern. Den känslan är inte fy skam heller - skillnader är väldigt stor jämfört med om man gör det själv. Tycker iaf jag. En annan hand än den egna är alltid betydligt skönare.
  • Anonym (T)
    Fri 22 Jan 2021 18:40
    #9

    Tror du har helt rätt i det du skriver angående sugandet.

    Ja, uppskattar att hon ändå ställer upp med att runka trots att hennes sexuella lust har svalnat. Jag ser fram emot det. Men tycker ändå det är synd för hennes del också då jag fortfarande har mycket kvar att ge.


    Anders 386 skrev 2021-01-22 14:31:09 följande:

    Skulle tro att det måste finnas ett visst mått av kåthet om man ska suga av någon. För någon som bara gör det för att vara bussig är det säkert mer naturligt att runka åt partnern. Den känslan är inte fy skam heller - skillnader är väldigt stor jämfört med om man gör det själv. Tycker iaf jag. En annan hand än den egna är alltid betydligt skönare.


  • Anonym (Pensi­on) Trådstartaren
    Fri 22 Jan 2021 18:55
    #10
    Anonym (T) skrev 2021-01-22 18:40:48 följande:

    Tror du har helt rätt i det du skriver angående sugandet.

    Ja, uppskattar att hon ändå ställer upp med att runka trots att hennes sexuella lust har svalnat. Jag ser fram emot det. Men tycker ändå det är synd för hennes del också då jag fortfarande har mycket kvar att ge.


    Varför vill hon inte? Sjukdomar eller annat? Får du slicka henne?
  • Anonym (T)
    Fri 22 Jan 2021 19:06
    #11

    Inga sjukdomar. Det är väl helt enkelt den biologiska klocka. Nej, hon är således inte intresserad av att jag ska slicka heller.


    Anonym (Pension) skrev 2021-01-22 18:55:46 följande:

    Varför vill hon inte? Sjukdomar eller annat? Får du slicka henne?


  • Anonym (Undra­r)
    Fri 22 Jan 2021 19:12
    #12
    Anonym (T) skrev 2021-01-22 18:40:48 följande:

    Tror du har helt rätt i det du skriver angående sugandet.

    Ja, uppskattar att hon ändå ställer upp med att runka trots att hennes sexuella lust har svalnat. Jag ser fram emot det. Men tycker ändå det är synd för hennes del också då jag fortfarande har mycket kvar att ge.


    Har hon sugit tidigare då?
  • Anonym (T)
    Fri 22 Jan 2021 19:19
    #13

    Det har absolut förekommit tidigare i förhållandet. Vi har varit gifta i drygt 30 år.


    Anonym (Undrar) skrev 2021-01-22 19:12:33 följande:

    Har hon sugit tidigare då?


  • Fri 22 Jan 2021 19:49
    #14
    Anders 386 skrev 2021-01-22 14:31:09 följande:

    Skulle tro att det måste finnas ett visst mått av kåthet om man ska suga av någon. För någon som bara gör det för att vara bussig är det säkert mer naturligt att runka åt partnern. Den känslan är inte fy skam heller - skillnader är väldigt stor jämfört med om man gör det själv. Tycker iaf jag. En annan hand än den egna är alltid betydligt skönare.


    Nej jag tycker absolut inte man måste vara kåt för att suga. Det handlar inte om att jag är bussig. Jag tycker om att göra det. Runkar ofta i samband med det, samtidigt. Använder sällan bara händerna.

    Min man tillfredsställer mig med mun och fingrar utan att vara kåt då och då, och inte heller då drivs han av "att vara bussig".
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (1 gång/m­ånad)
    Fri 22 Jan 2021 23:53
    #15

    Vi knullar en gång i månaden och det är när pensionen trillar in på kontot.

  • Sat 23 Jan 2021 16:30
    #16
    +1
    Anonym (1 gång/månad) skrev 2021-01-22 23:53:25 följande:

    Vi knullar en gång i månaden och det är när pensionen trillar in på kontot.


    Kanske går att dela upp pensionsutbetalningen? Veckovis? 
  • Mon 25 Jan 2021 11:45
    #17
    New Dawn skrev 2021-01-22 19:49:44 följande:
    Nej jag tycker absolut inte man måste vara kåt för att suga. Det handlar inte om att jag är bussig. Jag tycker om att göra det. Runkar ofta i samband med det, samtidigt. Använder sällan bara händerna.

    Min man tillfredsställer mig med mun och fingrar utan att vara kåt då och då, och inte heller då drivs han av "att vara bussig".
    Om du inte gör det för att vara bussig och inte för att du är kåt - vad finns det då för anledning?  Det måste finnas en orsak till att du "tycker om" att göra det?? Något som driver dig att tycka om det.
Svar på tråden Pensionärer i förhållande. Hur ofta har ni sex?