• Fru89

    BF Oktober 2021

    Tråden för oss med BF oktober 2021

    Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.

    Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!

  • Svar på tråden BF Oktober 2021
  • Malinholmberg

    Hejsan vad kul att vi kanske är några som vill följas åt på denna resa!

    Jag är gravid i vecka 4+1 och ska få mitt första barn, Bf 3 oktober.

  • Fru89
    Malinholmberg skrev 2021-01-26 10:02:01 följande:

    Hejsan vad kul att vi kanske är några som vill följas åt på denna resa!

    Jag är gravid i vecka 4+1 och ska få mitt första barn, Bf 3 oktober.


    Kul att du hakar på! Jag är gravid med nummer två, bf 5 oktober
  • Lilly2015
    Malinholmberg skrev 2021-01-26 13:13:12 följande:

    Har ni börjat få några gravid symtom?


    Ja grattis till oss :) jag fick symtom jättetidigt, redan förra onsdagen. Har kväljningar och är trött. Ilar lite i brösten. Annars inget speciellt. Inväntar mitt brutala illamående som började första dagen på vecka sju förra gången. Då blir jag sängliggande i några veckor :D

    Hur mår du?
  • Fru89
    Malinholmberg skrev 2021-01-26 13:13:12 följande:

    Har ni börjat få några gravid symtom?


    Jag har växtvärk i magen, brösten har snart vuxit ur bh:n och ömmar och jättesvullen mage.

    Hoppas verkligen den lägger sig, annars kommer det bli sjukt svårt att dölja magen om det ska fortsätta så här. Jag svullnade och fick mage tidigt med första också så får se hur det slutar. Tur det är rätt mode med stora tröjor ;)
  • Malinholmberg

    Jag har själv ömma bröst, lukt och smak känslig vilket gör att jag lätt får kväljningar, har växt verk, trött och yr. Men det känns helt underbart :D

  • Ehmmah

    Jag har beräknat datum 6 oktober. Jag känner mest av molande värk och har känt det ett tag nu. Börjar känna tröttheten komma men för övrigt mår jag bra

  • ems86

    Hej alla!

    Så pirrigt att skriva i en gravidtråd. Jag plussade idag och har BF 6/10. Barn nummer tre. Helt magisk känsla!

Svar på tråden BF Oktober 2021