• Anonym (?suck­)
    Tue 26 Jan 2021 14:56
    545 visningar
    2 svar
    2
    545

    Sambo och barn..men annat med

    Har sambo och barn. Vi har levt ihop i många år, älskar honom men har de tuffare just nu. Svårt att kommunicera och har inte kul ihop.

    När ja va ung å var ute så flirta jag ofta med tjejer trots att jag hade pojkvän. Och det var tjejers uppmärksamhet jag ville ha mer än killars. Men jag har aldrig vart i förhållande med en tjej eller haft sexuellt umgänge.

    Jag fantiserar ofta om tjejer. Och tycker tjejer är så mycket mer attraktiva än killar.

    Älskar min sambo och hoppas vi kan lösa det som är jist nu, men samtisigt blir jag ledsen av tanken att gå miste om ex ett liv med en tjej eller åtminstone se om jag gillar tjejer mer än i fantasin.

  • Svar på tråden Sambo och barn..men annat med
  • Anonym (Samma­)
    Tue 6 Apr 2021 04:37
    #1

    Jag har samma "problem" som dig.. Lever i ett förhållande sen 6 år tillbaka och har alltid levt med män. Men jag fantisera om att va med en kvinna, vill leva med en kvinna.. Men hur gör man lixom? Tänk om jag går miste om nått underbart!? Att få känna sig riktigt älskad å att älska gränslöst tillbaka.. Hur träffa man ens en tjej?? Helst då man bor i en håla.. usch så jobbigt..

  • Anonym (Kille i norr)
    Wed 7 Apr 2021 03:12
    #2

    Asså skulle jag leva med någon av er så skulle jag med lätthet be båda er att träffa någon tjej, gå ut på krogen(tuff i dessa tider kanske men) och ta hem någon. Ha en trekant med killen de är nog killars dröm att få ha trekant med en extra tjej.

Svar på tråden Sambo och barn..men annat med