• Anonym (Nyfik­en)
    Wed 27 Jan 2021 10:44
    831 visningar
    8 svar
    8
    831

    Berätta om sina djupaste fantasier

    Sen några år tillbaka har jag haft en fantasi om att jag skulle vilja testa ha sex med en man, är själv man. Jag är inte intresserad av män emotionellt men känner att jag skulle vilja testa en gång. Inte vilja dö nyfiken och allt det där. Dock är jag gift sedan många år. För ett tag sedan letade jag upp en man på nätet som jag skulle testa med men drog mig ur då jag fick dåligt samvete. Även om det inte är några känslor så kände jag ändå att jag gick bakom min frus rygg.

    Men nu har tankarna kommit upp igen och jag funderar på om jag kanske ska berätta för henne

    Det värsta som kan hända är att hon säger: - Nej, det ser jag som otrohet och så får jag lägga ned der. I bästa fall kanske hon säger: - Ja, om jag får titta på.

    Eller finns det några risker att hon ändrar sin syn på mig? Vissa saker kan inte bli osagd

  • Svar på tråden Berätta om sina djupaste fantasier
  • Litenm­enhård
    Wed 27 Jan 2021 11:03
    #1

    Det är svårt det där om man ska berätta eller inte. När jag var i förhållanden så berättade jag inte att jag är bisexuell. Jag tyckte liksom inte att det behövdes. Nu är jag singel och har inga problem att berätta för mina närmaste att jag är bisexuell.

    Din fru kanske uppskattar om du berättar innan du går bakom ryggen på henne.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Wed 27 Jan 2021 11:59
    #2

    Det är ju bättre att berätta och komma överens än att vara otrogen.
    Men det är alltid ett problem med att vara ärlig, eftersom det man själv gillar inte känns som en "biggie" men för den andra kan det vara en dealbreaker där bara vetskapen om fantasin påverkar relationen.
    Så skulle börja med att skapa ett bra samtalsklimat runt sex och testa mig fram.

  • Anonym (Gräns­lös)
    Wed 27 Jan 2021 12:41
    #3

    När jag berättade för en nära bekant, så sa hon att jag hade gått över en gräns, och att jag var bög.
    Sen är det flera andra kvinnor som jag berättade för, dom tyckte att det var ok. Ett par av dom tyckte att det var hett.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Wed 27 Jan 2021 14:58
    #4

    En sak jag tänkte på är att min fru gillade att läsa sexnoveller när hon var yngre minns jag hon berättade. Funderade på att skriva en till henne lite på skämt men ändå se om hon gillar det. Om det funkar kanske man kan skriva fler och då i någon väva in lite bisex och se vad som händer. Vad tror ni om det?

  • Litenm­enhård
    Wed 27 Jan 2021 15:00
    #5
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-01-27 14:58:59 följande:

    En sak jag tänkte på är att min fru gillade att läsa sexnoveller när hon var yngre minns jag hon berättade. Funderade på att skriva en till henne lite på skämt men ändå se om hon gillar det. Om det funkar kanske man kan skriva fler och då i någon väva in lite bisex och se vad som händer. Vad tror ni om det?


    Det kan funka, men risken är att det slår bakut. Hon kanske tycker att du skulle berättat för henne om de tankarna istället för att skriva en novell om det. Bara en tanke.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (bi)
    Sat 6 Feb 2021 16:10
    #6

    Det finns absolut en risk att hennes syn på dig som man förändras. Många kvinnor är betydligt mer inskränkta än vad de normal ger sken av de. De kan protestera för HTBQ rättigheter men samtidigt lämna sin partner för att han är omanlig som vill ha sex med en man. 

    Men det finns även kvinnor som tycker det är hett. Du får fråga indirekt. Typ vid lämpligt tillfälle (tex man ser en film el diskussion ang gay/bisex män el något) och fråga om hon tycker det är omanligt med män som har sex med män. 

  • Stiffy
    Fri 12 Feb 2021 15:03
    #7

    Det där är en svår fråga. Om du vill testa skulle jag inte ta upp det med min fru. I synnerhet om man inte pratar mycket om sex och om ens vilja att prova inte kommit på tal förut. Jag tycker det är en annan sak om man vill leva ut sin bisexualitet regelbundet så att säga. Men prova och utforska tycker jag du ska göra först.

  • Fri 12 Feb 2021 20:12
    #8

    Ett pattknull och sug med en riktigt bystig sjuksyrra hade varit något.

Svar på tråden Berätta om sina djupaste fantasier