• Thu 28 Jan 2021 15:42
    1119 visningar
    4 svar
    4
    1119

    Inga jeans passar mig!

    Hej alla fina!
    Jag har letat över hela webben efter jeans som passar mer kurviga kroppar. Jag har måtten:
    Midja: 60 Cm
    Stuss: 100 Cm

    Har ni några bra tips på jeans som skulle passa mig? Skulle uppskattas väldigt mycket!
    Mvh Linnéa.

  • Svar på tråden Inga jeans passar mig!
  • Thu 28 Jan 2021 15:47
    #1

    Inte provat dessa men tror anno anno har, cellbes, ellos och bonprix iallafall större storlekar! Kanske kan treggins hjälpa dig

  • Anonym (Johan­na)
    Thu 28 Jan 2021 15:57
    #2

    Jag har köpt jeans på HM, Bik bok och Gina utan problem. Fysisk butik

    Jag har stuss 108 och midja 80

    Du behöver nog testa dig fram vilka som kan passa, jag har köpt olika varianter varje gång och testat. Passform kan skilja mellan färger har jag upptäckt då ett par blå jeans från HM inte alls funkade men däremot svarta i samma märke och storlek.

    Tittar jag i storlekstabeller på nätet så stämmer det inte med vad som passar när jag provade i butik

  • Anonym (hejsa­n)
    Fri 2 Apr 2021 14:22
    #3

    Levis byxor sitter tajtare i midjan men dina höfter kanske inte får plats.. men värt ett försök. Annars är det nog bara bälte som gäller. De flesta byxorna har stor midja och stora lår, eller liten midja och små lår.

  • Anonym (Borde­)
    Wed 2 Jun 2021 09:28
    #4
    Linnlinn0284 skrev 2021-01-28 15:42:23 följande:

    Hej alla fina!

    Jag har letat över hela webben efter jeans som passar mer kurviga kroppar. Jag har måtten:

    Midja: 60 Cm

    Stuss: 100 Cm

    Har ni några bra tips på jeans som skulle passa mig? Skulle uppskattas väldigt mycket!

    Mvh Linnéa.


    Det borde inte vara så svårt att hitta jeans som är stretchiga?
Svar på tråden Inga jeans passar mig!