• Anonym (zacke­)
    Wed 3 Feb 2021 08:49
    19145 visningar
    450 svar
    450
    19145

    Otrohet?

    Min fru och jag har exakt likadana mobiler i måndags glömde jag min mobil hemma. Åker hem på lunchen och hämtar mobilen. Har precis satt mig tillrätta på jobbet och börjat jobba igen när mobilen ringer. Tar upp och trycker på svara och innan jag har hunnit säga något så säger en mans röst " Hej goding, ville bara ringa och tacka för senast det var underbart" blir ställd, huvudet snurrar hinner tänka att jag inte ska säga något och trycker bort samtalet. Tar upp vanliga fasta telefon på jobbet och slår mitt mobilnummer varpå frun snabbt svarar " Hej älskling!..." Säger att jag glömde ta min mobil i morse och att tydligen har hon tagit min. Först fnissas det lite men rätt snabbt övergår det i allvar. "Har du min då, eller?"  Ja jag var hemma nu på lunchen och hämtade vad jag trodde var min mobil. Snabbt kommer det en order " Ok då gör vi så här, vi stänger båda av våra mobiler nu så det inte blir fel, så byter vi tillbaka ikväll och ringer upp dem som lämnat meddelanden och förklarar" Jaha ok säger jag. Jag låter hennes vara på men på ljudlöst.....ser att samma nummer ringer 3 ggr till under dagen men jag svarar inte, fast det kliar att svara och be personen fara och flyga. Numret finns inte inlagt i hennes mobil under kontakter. Gör en koll på numret och får träff, det går till mannen i en familj på samma gata en bit ifrån där vi bor. Säger jag något om samtalet så kommer det skämtas bort eller det var säkert en felringning eller det var ju ett vanligt nummer eller hur så då är det ju ingen kontakt som jag känner. Hur gör man nu?

  • Svar på tråden Otrohet?
  • Wed 3 Feb 2021 15:38
    #53
    +3
    Anonym (BBW) skrev 2021-02-03 15:21:14 följande:
    Där har ju redan TS börjat enligt egen utsago så han bör nog vara beredd på krig och förmodligen ett rätt blodigt sådant, påhejat att begåvningsreserven på FL som inte har den minsta koll på vad man får och inte får göra och vad som är lagligt och olagligt. TS har gjort bort sig rejält genom att snoka och nu är det nog bara att bita i det sura äpplet.
    Det känns återigen som att det här handlar mer om dig än om TS. Och för att hjälpa honom så tänker jag inte elda på din mentalitet i tråden av avslutar här.
  • Anonym (BBW)
    Wed 3 Feb 2021 15:40
    #54
    -1
    molly50 skrev 2021-02-03 15:31:35 följande:

    Är det något jag har missat? Ta har väl inte snokat utan bara råkat svara i sin frus mobil i tron att det var hans.


    Att kolla samtalslistor och kontakter är i alla fall i min värld att snoka. Om du bland dina rosa små dunkuddar inte ser det så säger det tyvärr en hel del om din moral och förmåga tolka lagar.
  • Anonym (zacke­) Trådstartaren
    Wed 3 Feb 2021 15:43
    #55
    molly50 skrev 2021-02-03 15:31:35 följande:
    Är det något jag har missat? Ta har väl inte snokat utan bara råkat svara i sin frus mobil i tron att det var hans.
    Den här BBW är det bara att sätta lite inom parantes....verka bra på att gissa och bara killtycka i allmänhet. Nej helt rätt Molly jag har inte börjat snoka än annat än att kolla upp numret som ringde upp. Ikväll om tillfälle ges ska jag kolla om frun ändrat sin inloggning i telefonen och sen ta det därifrån.
  • Anonym (Djävu­lens advoka­t)
    Wed 3 Feb 2021 15:44
    #56
    +2
    Anonym (BBW) skrev 2021-02-03 15:40:32 följande:
    Att kolla samtalslistor och kontakter är i alla fall i min värld att snoka. Om du bland dina rosa små dunkuddar inte ser det så säger det tyvärr en hel del om din moral och förmåga tolka lagar.
    Att sitta och ljuga om vad ts gör är däremot fullständigt irrelevant för tråden. Om du hade funderat på att läsa vad ts faktiskt har gjort så skulle du snabbt se att Molly har helt rätt, det enda han gjorde var att råka svara i en telefon han trodde var hans egen, ett ärligt misstag. Han har inte alls kollat samtalslistor och kontakter.
  • Anonym (zacke­) Trådstartaren
    Wed 3 Feb 2021 15:47
    #57
    Anonym (BBW) skrev 2021-02-03 15:40:32 följande:
    Att kolla samtalslistor och kontakter är i alla fall i min värld att snoka. Om du bland dina rosa små dunkuddar inte ser det så säger det tyvärr en hel del om din moral och förmåga tolka lagar.
    Big Beatiful Woman: Nej inga kontakter är kollade men i min "lilla rosa värld" och framför allt så står numret på displayen om den inte finns som kontakt annars ploppar det du döpt kontakten till upp.
  • Wed 3 Feb 2021 15:58
    #58
    Anonym (BBW) skrev 2021-02-03 15:40:32 följande:
    Att kolla samtalslistor och kontakter är i alla fall i min värld att snoka. Om du bland dina rosa små dunkuddar inte ser det så säger det tyvärr en hel del om din moral och förmåga tolka lagar.
    Ja,men det har väl TS inte gjort? Han råkade väl bara svara i sin frus telefon?
    Och det är knappast att snoka.
  • Wed 3 Feb 2021 15:59
    #59
    +1
    Anonym (zacke) skrev 2021-02-03 15:43:38 följande:
    Den här BBW är det bara att sätta lite inom parantes....verka bra på att gissa och bara killtycka i allmänhet. Nej helt rätt Molly jag har inte börjat snoka än annat än att kolla upp numret som ringde upp. Ikväll om tillfälle ges ska jag kolla om frun ändrat sin inloggning i telefonen och sen ta det därifrån.
    Ja,då har jag inte fattat detta fel då.
    I så fall behöver ju den diskussionen inte ens tas.
  • Anonym (såkla­rt otroge­n.)
    Wed 3 Feb 2021 17:46
    #60
    +2

    Självklart otrogen att du ens funderar. Detta är klockrent fall av "knullar vid sidan av" kontakta denna mans fru och berätta detta.

  • Anonym (Snäck­an)
    Wed 3 Feb 2021 18:10
    #61
    +1
    Anonym (BBW) skrev 2021-02-03 15:21:14 följande:

    Där har ju redan TS börjat enligt egen utsago så han bör nog vara beredd på krig och förmodligen ett rätt blodigt sådant, påhejat att begåvningsreserven på FL som inte har den minsta koll på vad man får och inte får göra och vad som är lagligt och olagligt. TS har gjort bort sig rejält genom att snoka och nu är det nog bara att bita i det sura äpplet.


    Stina?
  • Wed 3 Feb 2021 20:08
    #62
    +2
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-02-03 09:34:26 följande:

    Tyvärr tror jag inte för ett ögonblick på detta. Det första man gör är att köpa en billig knullmobil och en anonym e-post.


    Men alltså va??! Fine att misstänka att det är en trolltråd men HÄRREGUH vad sjukt att skaffa en extra telefon, då är man ju sociopat på riktigt!!

    Tror att de flesta som är otrogna mer eller mindre råkat bli det, inte att de smider ränker och har gear som nåt slags Bond-skurkar...
Svar på tråden Otrohet?