• Anonym (zacke­)
    Wed 3 Feb 2021 08:49
    19148 visningar
    450 svar
    450
    19148

    Otrohet?

    Min fru och jag har exakt likadana mobiler i måndags glömde jag min mobil hemma. Åker hem på lunchen och hämtar mobilen. Har precis satt mig tillrätta på jobbet och börjat jobba igen när mobilen ringer. Tar upp och trycker på svara och innan jag har hunnit säga något så säger en mans röst " Hej goding, ville bara ringa och tacka för senast det var underbart" blir ställd, huvudet snurrar hinner tänka att jag inte ska säga något och trycker bort samtalet. Tar upp vanliga fasta telefon på jobbet och slår mitt mobilnummer varpå frun snabbt svarar " Hej älskling!..." Säger att jag glömde ta min mobil i morse och att tydligen har hon tagit min. Först fnissas det lite men rätt snabbt övergår det i allvar. "Har du min då, eller?"  Ja jag var hemma nu på lunchen och hämtade vad jag trodde var min mobil. Snabbt kommer det en order " Ok då gör vi så här, vi stänger båda av våra mobiler nu så det inte blir fel, så byter vi tillbaka ikväll och ringer upp dem som lämnat meddelanden och förklarar" Jaha ok säger jag. Jag låter hennes vara på men på ljudlöst.....ser att samma nummer ringer 3 ggr till under dagen men jag svarar inte, fast det kliar att svara och be personen fara och flyga. Numret finns inte inlagt i hennes mobil under kontakter. Gör en koll på numret och får träff, det går till mannen i en familj på samma gata en bit ifrån där vi bor. Säger jag något om samtalet så kommer det skämtas bort eller det var säkert en felringning eller det var ju ett vanligt nummer eller hur så då är det ju ingen kontakt som jag känner. Hur gör man nu?

  • Svar på tråden Otrohet?
  • Anonym (FYI)
    Fri 19 Feb 2021 13:43
    +1
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 13:33:58 följande:
    Men du är underhållande och ger mig energi, samtidigt som jag blir väldigt glad över att FL inte på något sätt speglar begåvningen hos män i stort.
    Underhållande? Ja, det är väl det enda det är. Om man nu är upplagd för det.
    Tror att det enda du och Swing är ute efter är att tjafsa.
  • Anonym (Stina­)
    Fri 19 Feb 2021 13:57
    -1
    Anonym (FYI) skrev 2021-02-19 13:43:32 följande:

    Underhållande? Ja, det är väl det enda det är. Om man nu är upplagd för det.

    Tror att det enda du och Swing är ute efter är att tjafsa.


    Märkligt. Det är exakt den känslan jag får av dig.
  • Anonym (FYI)
    Fri 19 Feb 2021 14:05
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 13:57:08 följande:
    Märkligt. Det är exakt den känslan jag får av dig.
    Usch....Ok du får sista ordetKräks
  • Anonym (Sad)
    Fri 19 Feb 2021 15:36
    +2

    Jag tycker att du ska berätta för killens fru vad som har hänt, du har ingen anledning till att vara "hänsynsfull" förmodligen är det han som har gett "goda" råd hur hon ska göra.

     

  • Anonym (Enkel­t)
    Fri 19 Feb 2021 16:05
    Frallan78 skrev 2021-02-19 11:36:38 följande:

    Men lägg ner nu.

    @Enkelt: minsta småunge förstår din logik. Flera bekanta har gemensamt skrivit på äktenskapsförord precis innan skilsmässa. Inget konstigt när man är en normalt funtad människa.

    Du inser att alla dessa anonyma namn är samma person va?


    Tack, det uppskattas.
    Särskilt uppskattar jag att du vittnar om:
    Flera bekanta har gemensamt skrivit på äktenskapsförord precis innan skilsmässa. Inget konstigt när man är en normalt funtad människa.
  • Anonym (FYI)
    Fri 19 Feb 2021 16:08
    Anonym (Sad) skrev 2021-02-19 15:36:45 följande:

    Jag tycker att du ska berätta för killens fru vad som har hänt, du har ingen anledning till att vara "hänsynsfull" förmodligen är det han som har gett "goda" råd hur hon ska göra.

     


    Det tycker jag med.
  • Anonym (man)
    Fri 19 Feb 2021 17:05
    Anonym (Sad) skrev 2021-02-19 15:36:45 följande:

    Jag tycker att du ska berätta för killens fru vad som har hänt, du har ingen anledning till att vara "hänsynsfull" förmodligen är det han som har gett "goda" råd hur hon ska göra.

     


    Håller med!
  • Anonym (Rut)
    Sat 17 Jul 2021 16:35

    Hur har det gått för er? Har ni flyttat isär? Har det gått hyfsat smärtfritt eller har det varit massa trubbel?

  • Anonym (A)
    Sat 17 Jul 2021 20:05
    Anonym (Sad) skrev 2021-02-19 15:36:45 följande:
    Jag tycker att du ska berätta för killens fru vad som har hänt, du har ingen anledning till att vara "hänsynsfull" förmodligen är det han som har gett "goda" råd hur hon ska göra.

     
    Instämmer
  • Anonym (man)
    Mon 19 Jul 2021 18:14
    +1
    Anonym (Stina) skrev 2021-02-19 13:06:13 följande:
    Det finns fortfarande lagar att rätta sig efter och skall man börja spela fult har män alltid ett underläge. Går alltid att tala om att han var så jävla kass i sängen så det enda som återstod var att leta upp en riktig man och få sig ett riktigt knull. En riktigt osmart väg att gå för en man.
    Ja, tänka sig att lagen alltid är så viktigt när man ska försöka komma undan med nåt dumt Drömmer

    För att vara i underläge måste ju mannen öht bry sig om personen vilket han förmodligen inte längre gör om han vill dumpa henne. Och argumentet "kass i sängen" är ju så oerhört barnsligt att det är mer skrattretande än sårande. Varför skulle han öht bry sig om att hon "letar upp en riktigt man" när det enda han vill är att bli av med henne?
  • Anonym (Stina Molly)
    Tue 20 Jul 2021 20:37

    Skärp er? kvinnor duger inte o dejta

Svar på tråden Otrohet?