• Fri 5 Feb 2021 12:05
    7664 visningar
    238 svar
    238
    7664

    Vem fantiserar du om nu?

    Både singlar och upptagna fantiserar nog om sex med andra människor lite då och då. Vem fantiserar du om just nu och varför?

    Själv fantiserar jag om en kvinna på jobbet som är säkert 20 år äldre än mig, men trots det har en helt otrolig kropp. Rumpan är bättre än många fitness-tjejer i 25 års-åldern.

  • Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?
  • Litenm­enhård
    Fri 5 Feb 2021 12:07
    #1

    Jag fantiserar allmänt. Både om kvinnor och män. Jag har väl ingen person som jag fantiserar om utan det är mer generellt.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Lady)
    Fri 5 Feb 2021 12:21
    #2

    Jag fantiserar om min PT.

    Vi har fin kemi, klickar otroligt bra. Kanske har det redan hänt något mellan oss, och han blir bara vackrare ju mer jag tänker på honom. Vill leka med honom!

  • Anonym (Nyfik­en?)
    Fri 5 Feb 2021 12:25
    #3
    Anonym (Lady) skrev 2021-02-05 12:21:25 följande:

    Jag fantiserar om min PT.

    Vi har fin kemi, klickar otroligt bra. Kanske har det redan hänt något mellan oss, och han blir bara vackrare ju mer jag tänker på honom. Vill leka med honom!


    Yngre kille gissar jag?
  • Anonym (Conny L)
    Fri 5 Feb 2021 16:09
    #4
    +1

    Fantiserar nästan maniskt sen ett par veckor om en kvinna i min förening. Hon har visat tydligt att hon gärna skulle vilja ha mig.

    Hon är väldigt stor, väger nog 150 kilo eller mer, även det är fascinerande. Jag har en slank fru och hon är jättefin, men jag undrar hur det vore att älska med en riktigt stor kvinna.

  • Anonym (Män..­män..m­än...)
    Fri 5 Feb 2021 16:18
    #5

    Singel. Älskar sex och saknar en egen kuk att dyrka. Såg en "riktig karl" i varselkläder nyss, jobbar på tekniska inom kommunen....Vet han är singel, hann fundera på hur underbart det vore att känna hans tyngd på mig, i mig, bredvid mig....Allt detta medans min son övningskörde min bil. Hemsk mamma....

  • Smed75
    Fri 5 Feb 2021 16:21
    #6
    Anonym (Män..män..män...) skrev 2021-02-05 16:18:16 följande:

    Singel. Älskar sex och saknar en egen kuk att dyrka. Såg en "riktig karl" i varselkläder nyss, jobbar på tekniska inom kommunen....Vet han är singel, hann fundera på hur underbart det vore att känna hans tyngd på mig, i mig, bredvid mig....Allt detta medans min son övningskörde min bil. Hemsk mamma....


    Funkar en smed ha ha
  • Anonym (Män..­män..m­än...)
    Fri 5 Feb 2021 16:25
    #7
    Smed75 skrev 2021-02-05 16:21:58 följande:
    Funkar en smed ha ha
    Den smeden funkar absolut......Du är inte okänd, å du vet vem jag är.....Jag bjuder på bröd till kaffeFlört
  • Smed75
    Fri 5 Feb 2021 21:12
    #8
    +1
    Anonym (Män..män..män...) skrev 2021-02-05 16:25:38 följande:

    Den smeden funkar absolut......Du är inte okänd, å du vet vem jag är.....Jag bjuder på bröd till kaffe


    Åhh vad trevligt =)
  • Fri 5 Feb 2021 21:49
    #9
    +1

    Har två fantasier.

    En som jag träffat och haft ganska roligt med vid tidigare tillfällen för flera år sen.

    sen en som vi skulle ha setts men det blev aldrig av pga omständigheter i livet.

    Hon kunde göra mig så otroligt kåt genom bilder som hon skickade och sättet hon skrev på.

  • Anonym (Kolle­gan)
    Fri 5 Feb 2021 22:22
    #10
    +1

    Upptagen med man och barn.

    Fantiserar om min vrålsnygga kollega som jag vet har ett väldigt gott öga till mig. När jag onanerar tänker jag för det mesta på hur han skulle kännas i mig.

Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?