• Anonym (Micke­)
    Sat 6 Feb 2021 20:02
    29502 visningar
    149 svar
    +1
    149
    29502

    Det mest omoraliska du gjort i sexväg?

    Vad är det mest omoraliska du gjort i sexväg? Har du knullat till dig ett jobb eller fått fördelar på annat sätt eller har du legat med din bästa kompis lillebror eller lillasyster utan att hen vet om det?

    Berätta gärna och ge oss en rolig lässtund!

  • Svar på tråden Det mest omoraliska du gjort i sexväg?
  • Anonym (J.)
    Sat 6 Feb 2021 20:24
    #1
    +2

    Blev brutalt dumpad och hjärtekrossad lagom till jul. Helt från ingenstans. Jag hämnades genom att ha sex med hans bästa kompis... Skvallervägen kommer sakta sakta ta den nyheten fram till honom själv...

  • Anonym (Singe­lkvinn­a 2020)
    Sat 6 Feb 2021 20:35
    #2
    +1

    Har flera och börjar med bästa: 

    Knullade barnens pappa hela förra året. Skilda sedan 7 år. Han begärde skilsmässa. Jag ff singel, inte han. (He he nu duger jag minsann! Blev det inte som du trodde?)

    Haft ONS hemma med gift man. 

    Haft ONS med annan gift man men blev 5 ggr, 

    Om jag skäms? inte ett jäkla dugg faktiskt! 

  • Anonym (omora­l?)
    Sat 6 Feb 2021 20:54
    #3
    -1 +1

    Tycker det är lite tunt med omoral här....  Jag hade lite kompisar hemma för en massa år sen. En av tjejerna var en dryg bitch, fast sexig. Ni vet typen.... Mot nattkröken gick jag ut i köket och bredde mackor till oss. Snabbrunkade och la satsen under pålägget på en macka. Gissa vem som fick den?

  • Anonym (norrm­annen)
    Sat 6 Feb 2021 21:06
    #4
    +1

    Den sommarn jag va 24, knullade jag en på 17 och en på 52 (kompis morsa) inom ett par veckor.

    Jag har lägat med min brors svärmor.

    Har haft flera ONS med gifta kinnor, enn gång på Finlandsfärjan knullade jag en fru på en korridortoa. Gubben var "mätt och belåten" efter mycket god mat o dryck, och däckade i hytten.

  • Sat 6 Feb 2021 21:07
    #5
    Anonym (Singelkvinna 2020) skrev 2021-02-06 20:35:50 följande:

    Har flera och börjar med bästa: 

    Knullade barnens pappa hela förra året. Skilda sedan 7 år. Han begärde skilsmässa. Jag ff singel, inte han. (He he nu duger jag minsann! Blev det inte som du trodde?)

    Haft ONS hemma med gift man. 

    Haft ONS med annan gift man men blev 5 ggr, 

    Om jag skäms? inte ett jäkla dugg faktiskt! 


    Fasiken vad mysigt det låter!!!
  • Sun 7 Feb 2021 01:05
    #6
    +1

    Omoralisk och omoralisk, det vet jag inte. Men åldersskillnad "fel väg" er väl lite förbjudit och tabu. Den yngsta jag har lägat med, va 27 när jag va 55. 28 år yngre.

  • Anonym (Singe­lkvinn­a 2020)
    Sun 7 Feb 2021 02:03
    #7
    Miss Sunny skrev 2021-02-07 01:05:13 följande:

    Omoralisk och omoralisk, det vet jag inte. Men åldersskillnad "fel väg" er väl lite förbjudit och tabu. Den yngsta jag har lägat med, va 27 när jag va 55. 28 år yngre.


    Du är kvinna? Jag är 54 och hade förmånen att suga av en 30-åring i somras. Totalt tre ggr. Fin kille. ?? 24 år blev det där då.
  • Sun 7 Feb 2021 10:09
    #8
    +1

    Det mest omoraliska? Det tål knappast dagsljus! ;)

  • Anonym (Haha)
    Tue 9 Feb 2021 11:33
    #9
    +1

    Rolig trådidé

    Det mest omoraliska jag gjort antar jag är när jag var otrogen mot ett ex när jag knullade med en amerikansk höjdarpolitiker under en USA-resa. Tänker inte säga vem, men han var demokrat i alla fall (tror faktiskt republikaner är sämre på att knulla ). Förutom det omoraliska i otroheten så gjorde jag det för att få fördelar, vilket jag också fick då han gav mig tillgång till folk och ställen jag inte skulle kommit åt annars. Fick hänga med "the important people" hela vistelsen tack vare det ligget

    Har också en gång i tiden varit otrogen mot min dåvarande sambo med en nära släkting till honom, vilket var otroligt bra sex som jag inte alls ångrade

    Bara dagar före jag skulle gifta mig var jag otrogen med en kollega som var så djävla snygg, hade varit sugen på honom ett tag. I högsta grad omoraliskt, men så blev det och det kom aldrig fram.

    Har överlag varit otrogen en hel del i gamla relationer, har aldrig varit nöjd med sexlivet med dem. Numera är jag sedan flera år ihop med en man som jag älskar att ligga med, så mina otrogna dagar är över

  • Tue 9 Feb 2021 11:59
    #10

    Tja det skulle väl vara min långvariga relation (jag gift) med en 24 år äldre gift man som dessutom var präst.. Och ja det gav mig fördelar givetvis...

Svar på tråden Det mest omoraliska du gjort i sexväg?