• Mon 8 Feb 2021 13:54
    28906 visningar
    71 svar
    -2 +4
    71
    28906

    Värsta white trash namnet

    Vilket är det värsta white trash namnet som blir populärt 2021?
    Ni vet vad jag menar, socialtjänst och bidragföräldrar.
    Liam står ganska outmanad, men Noah tror jag blir årets utmanare på wt-namn.
    Nova verkar ha bytts ut mot aurora. Även Savannah klättra stadigt uppåt bland bidragsmorsorna. Och alla töntga Li namn, typ Gullan-Li, Tindra-Li etc.

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Värsta white trash namnet
  • Anonym (Wt)
    Mon 8 Feb 2021 14:03
    #1
    +3

    Visste inte att Noah/Noa sågs som wt faktiskt, i mina ögon är det ett bibliskt namn.

    Det namn jag tycker är riktigt wt iallafall som jag hörde för första gången 2020 är Juvelia.

    Annars har jag mest svårt för vanliga namn som stavas annorlunda för att föräldrarna vill bli unika, tillexempel Ztella, Aztrid, Zaga.. Det är fruktansvärt fult och wt.

  • Anonym (hoho)
    Mon 8 Feb 2021 14:21
    #2
    +2

    tycker Juni och Luna känns fruktansvärt trashigt! Och till killar Milton och Elliot.

  • Anonym (Värmd­ö)
    Mon 8 Feb 2021 14:24
    #3
    -1 +2

    Liam och Neo. Även Milton.

    Har märkt att alla tonårsmorsor döper döttrarna efter kända bloggerskor, i hoppom att bli kända kanske. En drös Bella, Bianca, Ebba, Margo mfl springer här mellan hyresrätterna iaf

  • Anonym (reali­st)
    Mon 8 Feb 2021 14:30
    #4
    -1

    Stefan

  • Anonym (reali­st)
    Mon 8 Feb 2021 14:34
    #5
    -1 +1
    Anonym (Värmdö) skrev 2021-02-08 14:24:27 följande:

    Liam och Neo. Även Milton.

    Har märkt att alla tonårsmorsor döper döttrarna efter kända bloggerskor, i hoppom att bli kända kanske. En drös Bella, Bianca, Ebba, Margo mfl springer här mellan hyresrätterna iaf


    Nu är i och för sig Ebba ett namn som antyder klass. Det ändrar inte fast det kan tänkas finnas nån youtube pluttinutta som råkar heta det.
  • Anonym (Xylof­on)
    Mon 8 Feb 2021 14:36
    #6
    +2

    Alla som förtvivlat försöker hitta på det mest unika namnet ever som bara bärs av max 3 personer på månen... och blir en kränkt snöflinga när nån på dagis "tar" namnet ett år senare.. Det mina damer och herrar är Wt delux.

  • Anonym (Värmd­ö)
    Mon 8 Feb 2021 15:03
    #7
    -1
    Anonym (realist) skrev 2021-02-08 14:34:34 följande:
    Nu är i och för sig Ebba ett namn som antyder klass. Det ändrar inte fast det kan tänkas finnas nån youtube pluttinutta som råkar heta det.
    Det "antyder" ingenting annat än white trash när det blir en massa white trashiga white trash ungar som heter det.

    Kent är ett grevskap i england men heterman det i sverige så är man white trash. Så enkelt.
  • Anonym (X)
    Mon 8 Feb 2021 15:05
    #8

    Lovelia, Tindra, Kevin, Penny, och Isadora är några namn jag aldrig skulle döpa mina barn till om de inte ska bli stämplade för livet.

  • Mon 8 Feb 2021 15:57
    #9
    -2 +1

    Känner folk vars barn heter både Nova, Liam och Aurora (mellannamn) och alla är universutetsutbildade med en fil kand som lägst. Just saying.

  • Anonym (K)
    Mon 8 Feb 2021 16:02
    #10
    -1 +2

    Zeke

Svar på tråden Värsta white trash namnet