• Anonym (Ingen sexlus­t)
    Sat 13 Feb 2021 15:56
    655 visningar
    6 svar
    6
    655

    Ingen sexlust

    Jag har typ noll sexlust, har vi sex är det mest för killens skull, och ja, innan alla kommer och säger att det är synd om min kille så ställer jag upp varje gång han vill ha sex samt suger av honom när jag har mens, så nej det är inte synd om honom. Men för min del blir det bara ännu ett måste att tillfredsställa hans sexualitet. Men jag vill vara kåt någon gång, hur blir man det? Någon som har tips?

  • Svar på tråden Ingen sexlust
  • Anonym (Ingen sexlus­t) Trådstartaren
    Sat 13 Feb 2021 17:41
    #1

    Ingen?

  • Anonym (Svårt­)
    Sat 13 Feb 2021 19:16
    #2

    Har du blivit kåt tidigare? Vad tror du själv det beror på? Jag kan bara säga att för egen del så har det blivit jättedåligt av att ha haft sex utan att ha varit kåt. För mig har det blivit som ett kroppsminne som jag inte blir av med riktigt. Även fast många år har passerat. Så mitt tips är att sluta ha sex om du inte är kåt.

  • Anonym (Leksa­k)
    Sat 13 Feb 2021 19:22
    #3

    Har du provat lufttrycksvibrator till klittan. Ska ju ge orgasmgaranti

  • Anonym (Ingen sexlus­t) Trådstartaren
    Sat 13 Feb 2021 19:25
    #4
    Anonym (Svårt) skrev 2021-02-13 19:16:00 följande:

    Har du blivit kåt tidigare? Vad tror du själv det beror på? Jag kan bara säga att för egen del så har det blivit jättedåligt av att ha haft sex utan att ha varit kåt. För mig har det blivit som ett kroppsminne som jag inte blir av med riktigt. Även fast många år har passerat. Så mitt tips är att sluta ha sex om du inte är kåt.


    Ja jag har blivit kåt tidigare. Har ingen aning faktiskt. Har aldrig tyckt sex varit så skönt så känns som om jag tröttnat på det typ.
  • Anonym (Ingen sexlus­t) Trådstartaren
    Sat 13 Feb 2021 19:26
    #5
    Anonym (Leksak) skrev 2021-02-13 19:22:44 följande:

    Har du provat lufttrycksvibrator till klittan. Ska ju ge orgasmgaranti


    Har testats det, gör bara ont.
  • Anonym (Skald­jurs-S­tina)
    Sat 13 Feb 2021 20:04
    #6

    Ät mer skaldjur (Krabba, räka, kräfta).

Svar på tråden Ingen sexlust