• Mamma91a

    När kom ägglossning efter negativt graviditetstest efter mf

    Jag har sedan maj 2020 haft 3 missfall, v6, v7 och v 10 ( nästan v 11 )

    Missfallet ( ma ) som va för 1 månad sedan har jag nu inga Hormoner kvar från.

    När kom er ägglossning efter ert ma eller mf ? Från det att ert graviditetstest va negativt?

    Ska tillägga att jag har 2 barn sedan innan och med dom hade vi inga problem med mf eller liknande.

    Nu ma som va i v 10 (11) kom blödningen 14 januari och den 18 januari på ultraljud såg som bara en tom hinnsäck. Blödningen kom igång ordentligt den 20 januari och den 22 kom allt stort ut och jag blödde som mest den dagen. 1 v senare va blödningen slut och nu sen kanske 1 v tb har mitt graviditetstest varit negativt och jag väntar in ägglossning eller bim.

    Hur fort blev ni gravida från blödningen start ?

    Mellan mf 1 och 2 tog det sig på första försöket och ägglossning kom2 v efter mf. Mellan mf 2 och 3 tog det 3 månader innan vi blev gravida igen.

  • Svar på tråden När kom ägglossning efter negativt graviditetstest efter mf
  • bananmilkshake

    Hej! Usch vad tråkigt. :( Har också haft några sedan samma tid som du. Båda gångerna kom ägglossningen 2 veckor efter cytotec (och alltså första blödningsdagen), och mensen 2 veckor senare. 

  • Mamma91a
    bananmilkshake skrev 2021-02-15 13:00:57 följande:

    Hej! Usch vad tråkigt. :( Har också haft några sedan samma tid som du. Båda gångerna kom ägglossningen 2 veckor efter cytotec (och alltså första blödningsdagen), och mensen 2 veckor senare. 


    Tack, för mig slapp jag cytotec och det lom igång själv men har inte haft äl än och inte mens heller. Skönt att det gick så fort för dig
Svar på tråden När kom ägglossning efter negativt graviditetstest efter mf