• Stolt Farsa

    Bröllop i Augusti

    Hej på er

    Jag och min fästmö planerade att gifta oss i Augusti 2020 men fick av naturliga anledningar skjuta upp bröllopet till i början på Augusti i år istället. Vi tänkte att då borde det väl ha lugnat ner sig. 

    Som läget ser ut nu har vi väl kanske inte tappat hoppet om att kunna utföra det eftersom många (kanske alla) har vaccinerats vid den tiden. Sen är ju frågan om de kommet ha släppt på restriktionerna allteftersom fler vaccineras. Det handlar kanske om ett bröllop med max 50 gäster. 

    Vad tror ni om våra chanser? Hade ni varit hoppfulla i vår situation.

  • Svar på tråden Bröllop i Augusti
  • Lili158

    Krasst sett nej, hade nog inte varit hoppfull. Regeringen kommer nog inte släppa på rekommendationerna så snabbt.

  • Kjell2
    Stolt Farsa skrev 2021-02-18 08:03:28 följande:

    Hej på er

    Jag och min fästmö planerade att gifta oss i Augusti 2020 men fick av naturliga anledningar skjuta upp bröllopet till i början på Augusti i år istället. Vi tänkte att då borde det väl ha lugnat ner sig. 

    Som läget ser ut nu har vi väl kanske inte tappat hoppet om att kunna utföra det eftersom många (kanske alla) har vaccinerats vid den tiden. Sen är ju frågan om de kommet ha släppt på restriktionerna allteftersom fler vaccineras. Det handlar kanske om ett bröllop med max 50 gäster. 

    Vad tror ni om våra chanser? Hade ni varit hoppfulla i vår situation.


    Gifta er kommer ni kunna göra.

    Vilka regler som gäller i augusti kan ingen med säkerhet säga.

    Jag skulle inte boka en massa om jag inte hyfsat smärtfritt kunde avboka med kort varsel.
Svar på tråden Bröllop i Augusti