• Sat 20 Feb 2021 18:14
    3239 visningar
    38 svar
    38
    3239

    Komma och gå

    Hur vanligt är det att kunna komma medan man går?

    Skulle du kunna komma medan du går?

    Är det lättare att komma och gå om man har kuk tro?

    Komma och gå som man vill eller komma och gå om man vill och kan.

  • Svar på tråden Komma och gå
  • Sat 20 Feb 2021 19:15
    #1

    Vårt tidsrapporteringssystem fick plötsligt en helt ny betydelse haha. Men för att svara på din fråga - ingen aning men finns ju de som lider av att få orgasmer helt oförhappandes så dessa kommer ju medans de går.

  • Sat 20 Feb 2021 21:55
    #2
    MrsPJ skrev 2021-02-20 19:15:40 följande:

    Vårt tidsrapporteringssystem fick plötsligt en helt ny betydelse haha. Men för att svara på din fråga - ingen aning men finns ju de som lider av att få orgasmer helt oförhappandes så dessa kommer ju medans de går.


    Men frågan är om de när de kommer ändå stannar upp lite eller om det bara är att gå.

    Han kom och jag gick!
  • Anonym (K)
    Sat 20 Feb 2021 22:06
    #3

    Jag har penis. Men har svårt att komma om jag går. Normalt så blir den inte stimulerad av att gå.

    Om den hamnar rejält snett eller fel i byxan då skulle det kunna gå. Har varit med om att den legat snett mot benet och då kan jag bli stimulerad av att gå. Skulle jag gå i precis rätt läge så skulle det kanske kunna gå. Men oftast är det samtidigt en obekväm ställning för penis så inget man låter vara utan man rättar till den.

  • Sat 20 Feb 2021 22:28
    #4
    Anonym (K) skrev 2021-02-20 22:06:51 följande:

    Jag har penis. Men har svårt att komma om jag går. Normalt så blir den inte stimulerad av att gå.

    Om den hamnar rejält snett eller fel i byxan då skulle det kunna gå. Har varit med om att den legat snett mot benet och då kan jag bli stimulerad av att gå. Skulle jag gå i precis rätt läge så skulle det kanske kunna gå. Men oftast är det samtidigt en obekväm ställning för penis så inget man låter vara utan man rättar till den.


    Jag menar såklart att gå och runka. Inte bara självantända på grund av byxgnid.

    Runka medan du går. När du kommer kan du då bara fortsätta gå eller tar det stopp liksom.
  • Sun 21 Feb 2021 10:41
    #5

    Är jag verkligen helt ensam om att ha den här typen av funderingar?

  • Sun 21 Feb 2021 10:50
    #6
    Bitten skrev 2021-02-21 10:41:50 följande:

    Är jag verkligen helt ensam om att ha den här typen av funderingar?


    Jag har många märkliga tankar men måste erkänna att detta är nog outforskad mark såväl i sinnet som i verkligheten.
  • Sun 21 Feb 2021 10:56
    #7
    Aikido skrev 2021-02-21 10:50:50 följande:

    Jag har många märkliga tankar men måste erkänna att detta är nog outforskad mark såväl i sinnet som i verkligheten.


    Men tror du att det skulle kunna gå? (Pun intended)
  • Sun 21 Feb 2021 11:09
    #8
    Bitten skrev 2021-02-21 10:56:35 följande:
    Men tror du att det skulle kunna gå? (Pun intended)
    Det finns säkert de som kan klara av det. Kan säkert uppgraderas till en motionsform. Gårunka? Gå, runka, löp? Få upp den på upploppet? Maraton med happy ending? Komma i mål eller bara komma? Smeka stafettpinnen?
  • Sun 21 Feb 2021 11:14
    #9
    Aikido skrev 2021-02-21 11:09:01 följande:

    Det finns säkert de som kan klara av det. Kan säkert uppgraderas till en motionsform. Gårunka? Gå, runka, löp? Få upp den på upploppet? Maraton med happy ending? Komma i mål eller bara komma? Smeka stafettpinnen?


    Låta den man springer ikapp ta över stafettpinnen och sen kommer man i mål.

    Detta är ett dåligt drag om man kommer ikapp någon på en skogsstig dock. -ta stafettpinnen, ta oss i mål!
  • theoth­erone
    Sun 21 Feb 2021 11:25
    #10

    Haha, jag har råkat komma när jag cyklade en gång. På något vis lyckades kuken hamna snett mot boxerskjortsen, så varje tramptag gjorde att förhuden drogs fram och tillbaka. Till slut gick det för mig. Det var inte direkt jätteskönt (men lite, såklart) och mest bökigt i och med att jag var ute och riskerade att bli påkommen med en fläck på byxorna.

    Att runka och gå samtidigt, det har aldrig lockat.

Svar på tråden Komma och gå