• Sun 21 Feb 2021 07:44
    7878 visningar
    75 svar
    75
    7878

    Hjälp mig tyda snälla ! Varför ökar det inte?

    Hej! Usch, jag känner mig så desperat och hetsig. Längtan och motgångarna har nog tagit över mitt sunda förnuft och det får lov att vara så nu.

    Här är en bild på ClearBlue Early Detector från tre dagar i rad. Idag är jag på ÄL+11. Jag fick ett streck redan på ÄL+8 men varför har det inte ökat i styrka om allt är som det ska? HCG ska ju ändå öka stadigt.

    Jag har läst ihjäl mig på spökstreck från CB och de har ju helt klart ingen vacker historik på sina spökstreck. Hur vanligt är det att man får spök på tre olika tester undrar jag? Har aldrig testat med CB innan så hur de reagerar på mig vet jag inte. Supertacksam för hjälp!

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda snälla ! Varför ökar det inte?
  • Sun 21 Feb 2021 08:38
    #1

    Ser alla tydligt men jag har fått sånna streck 4 månader i rad med dom och ändå fått min mens. Dom suger verkligen.. testa med annat test och se vad det säger! Hoppas du får ett plus<3

  • Sun 21 Feb 2021 08:41
    #2


    Såhär såg mitt ut trots att jag inte var gravid :(
  • Sun 21 Feb 2021 09:03
    #3
    hopeforaplusa skrev 2021-02-21 08:38:43 följande:

    Ser alla tydligt men jag har fått sånna streck 4 månader i rad med dom och ändå fått min mens. Dom suger verkligen.. testa med annat test och se vad det säger! Hoppas du får ett plus<3


    Åh nej! Vad fan :( hur kan de vara så stora med sådana falska positiva test?! Hoppas att du får ditt plus snart! Tack, hoppet är det sista som sviker men bra nedslagen är man ju nu.. kram
  • Sun 21 Feb 2021 09:17
    #4

    Jag tolkar samtliga test som negativa tyvärr. Så där ser alltid deras test ut för mig när de är negativa.

  • Sun 21 Feb 2021 10:03
    #5
    Carolaline skrev 2021-02-21 09:03:33 följande:

    Åh nej! Vad fan :( hur kan de vara så stora med sådana falska positiva test?! Hoppas att du får ditt plus snart! Tack, hoppet är det sista som sviker men bra nedslagen är man ju nu.. kram


    Åh förstår dig! Har själv blivit SÅ så besviken så många gånger med dom. Ett tips är predictor early, relativt billiga och mycket tydligare så man slipper bli besviken. Önskar dig ändå lycka till och att det visar sig vara ett plus!<3
  • Sun 21 Feb 2021 10:53
    #6
    Aamon skrev 2021-02-21 09:17:08 följande:

    Jag tolkar samtliga test som negativa tyvärr. Så där ser alltid deras test ut för mig när de är negativa.


    Åh nej :( tack för ditt svar! Besvikelsen har aldrig varit större :(
  • Sun 21 Feb 2021 10:55
    #7
    hopeforaplusa skrev 2021-02-21 10:03:12 följande:

    Åh förstår dig! Har själv blivit SÅ så besviken så många gånger med dom. Ett tips är predictor early, relativt billiga och mycket tydligare så man slipper bli besviken. Önskar dig ändå lycka till och att det visar sig vara ett plus!<3


    Jag förstår verkligen det! Usch, stackare som fått upp hoppet med dem :( tack snälla, jag ska köpa det! Detsamma!! Tack!
  • Anonym (Me)
    Sun 21 Feb 2021 11:26
    #8

    Sådär såg mina ut när jag var gravid och fick inte tydligare förrän ÄL+14

  • Sun 21 Feb 2021 13:26
    #10
    Anonym (Anonym) skrev 2021-02-21 12:37:35 följande:
    Hej! Jag hade inte riktigt läst på innan jag köpte hem samma test som du, och fick en chock när jag sen blev varnad för dem..

    Vill dock skänka lite hopp och påminna om att allt inte funkar på samma vis för alla. Bifogar bild på mitt test, som visade sig stämma, inget spökstreck för mig! Dagen efter detta plussade jag på CBs digitala
    Du är medveten om att det blev en bild på din familj istället för en bild på ett test? Anmäl dig själv om du inte vill ha fotot offentligt.
  • Anonym (B)
    Sun 21 Feb 2021 14:20
    #10

    Jag ser bara kontrollrutans streck samt skymten av där det blir sträck om man är gravid (men det syns lika tydligt på ett oanvänt test)?

Svar på tråden Hjälp mig tyda snälla ! Varför ökar det inte?