• Sun 21 Feb 2021 14:29
    732 visningar
    40 svar
    40
    732

    Bannlysta fraser i sängkammaren.

    Vad är det minst romantiska eller erotiska ni någonsin kläckt ur er i sängkammaren? Bjud på era verbala bottenkänningar.

    Låt mig inleda:

    "Din fitta är hal som en osnuten näsa."

    Det blev filmkväll i stället. I varsitt rum.

  • Svar på tråden Bannlysta fraser i sängkammaren.
  • Anonym (oooo)
    Sun 21 Feb 2021 14:48
    #1
    Aikido skrev 2021-02-21 14:29:24 följande:

    Vad är det minst romantiska eller erotiska ni någonsin kläckt ur er i sängkammaren? Bjud på era verbala bottenkänningar.

    Låt mig inleda:

    "Din fitta är hal som en osnuten näsa."

    Det blev filmkväll i stället. I varsitt rum.


    Eftersom du är forumets lustigkurre så tror jag att du hittat på det där, men den var ju lite festlig. Tyvärr är ofoget att använda ordet f*tta nästan det värsta i den meningen.
  • Anonym (Hah!)
    Sun 21 Feb 2021 18:47
    #2
    +1
    Anonym (oooo) skrev 2021-02-21 14:48:11 följande:
    Eftersom du är forumets lustigkurre så tror jag att du hittat på det där, men den var ju lite festlig. Tyvärr är ofoget att använda ordet f*tta nästan det värsta i den meningen.
    Seriöst! I sängen heter det fitta...i sängen heter det däremot inte anatomiskt korrekta termer som att "åh vad skönt det är när jag tränger in i din slida". Haha! Utan nej, fy fan vad skön din fitta är ska det va! 
  • Anonym (D)
    Sun 21 Feb 2021 18:53
    #3

    ?Tar du p-piller?

    ?Kan inte kolla på dig, för då kommer jag?

    ?Du behöver bara ligga där?

  • Anonym (Hah!)
    Sun 21 Feb 2021 19:10
    #4
    Anonym (D) skrev 2021-02-21 18:53:16 följande:

    ?Tar du p-piller?

    ?Kan inte kolla på dig, för då kommer jag?

    ?Du behöver bara ligga där?


    Haha första där har man ju blivit frågad...
  • Anonym (Kavia­r)
    Sun 21 Feb 2021 19:42
    #5
    +1

    haha, offrade sexet en gg för att få säga en rolig sak. Min fru hatade doften av kaviar och sa att det skulle inte bli nåt sex om jag inte borstade tänderna jävligt noga och tvättade händer osv efter en kvälls-kaviarmacka. jag gick in på toa, borstade tänder, tvättade av händer pluss kuk och rakade lite där det behövdes, På med lite parfym.... När jag kom ut och öppnade morronrocken säger hon "Å du har rakat o fixat?" Japp sa jag, och smort in pungen med kaviar! Kunde inte låta bli! Blev inget sex.....

  • Anonym (S)
    Sun 21 Feb 2021 20:26
    #6
    +2

    En kille som sa "Kan du inte stöna lite mer?". Tänkte för mig själv: Ja jo, om du hade varit lite skönare kanske.....

  • Anonym (D)
    Sun 21 Feb 2021 20:47
    #7
    Anonym (S) skrev 2021-02-21 20:26:07 följande:

    En kille som sa "Kan du inte stöna lite mer?". Tänkte för mig själv: Ja jo, om du hade varit lite skönare kanske.....


    Alltså va??
  • Anonym (EN)
    Sun 21 Feb 2021 21:15
    #8

    Om någon använde ord som snopp, penis, slida, snippa, älska, mysa etc om vuxna. Så avtändande.

  • Anonym (EN)
    Sun 21 Feb 2021 21:15
    #9

    Om någon använde ord som snopp, penis, slida, snippa, älska, mysa etc om vuxna. Så avtändande.

  • Anonym (U)
    Sun 21 Feb 2021 21:20
    #10

    Att säga "Vi tar dig sen eller vi tar dig en annan gång", rulla av, vända sig om och somna.
    Jodå, det har hänt en gång eller 253.

Svar på tråden Bannlysta fraser i sängkammaren.