• Fliiss­an02
    Sun 21 Feb 2021 19:25
    12824 visningar
    48 svar
    +2
    48
    12824

    Utan BH?

    En liten fundering här på kvällen. Märker ni när någon inte har BH på sig under sina vardagsplagg? Vad tycker ni? Fint/fult/annat?

  • Svar på tråden Utan BH?
  • Sun 21 Feb 2021 19:28
    #1
    +1

    Det kan vara snyggt utan, eller med om det är en fin bh.


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Sun 21 Feb 2021 19:41
    #2

    Jag kollar alltid bröst så jag märker det om de inte har för mycket kläder över.
    Det är fint tycker jag, och modigt då det numera förväntas att alla har BH, alltid. Men kvinnor ska givetvis göra som de vill.

  • Anonym (J)
    Sun 21 Feb 2021 19:41
    #3

    Brukar bero på vilken storlek man har på brösten, formen, hur bröstvårtan ser ut och vad man har för klädesplagg.

    Vissa ser jag direkt på och då brukar de har stora bröst med väldigt tydlig bröstvårta. Vissa plagg så är det snyggare utan bh. Tycker man ska köra på det man trivs med.

  • Anonym (Lol)
    Sun 21 Feb 2021 19:42
    #4

    Det syns, ja.

    Tycker ingenting om det. Folk får vara utan bh eller med.

  • Sun 21 Feb 2021 19:42
    #5

    Jag ser det, jag tycker det är okey. Visst har man gigantiska bröst som hänger nere vid naveln kanske det ser lite konstigt ut.

    Men normalt sett så stör det mig inte alls.

  • Kungsb­ackaki­llen73­a
    Sun 21 Feb 2021 20:05
    #6
    +3

    Ja oftast märks det när tjejer har bh eller ej. Ljuvligt sexigt utan bh. Speciellt när brösten är lite hängiga

  • Underh­ill
    Sun 21 Feb 2021 20:23
    #7

    Mjo tycker man ser det rätt väl ändå. Tycker det ser avslappnat o trevligt ut.

  • Anonym (Gilla­r!)
    Sun 21 Feb 2021 22:04
    #8

    Jag märker det direkt. Gillar det, det signalerar att tjejen inte bryr sig alt. gillar att man tittar, och att hon är bekväm i sig själv. Självförtroendet det utstrålar är attraktivt som fan.

  • Anonym (Uppmä­rksam man)
    Sun 21 Feb 2021 22:46
    #9

    Visst tittar man och försöker avgöra om kvinnor har bh eller inte. Kan vara snyggt och sexigt både med bh, och utan bh.

    om man ska generalisera, så är ju det snyggaste och sexigaste som finns, en kvinna med förhållandevis små bröst, med stora tydliga bröstvårtor, som har en en åtsittande tunn tröja utan bh. Oj, oj....

    detta signalerar självförtroende, självkänsla och att hon gillar att vara sexig. Härligt!

  • Anonym (Vacke­rt)
    Sun 21 Feb 2021 22:46
    #10

    Ser det förstås lättare på sommaren, kan vara otroligt vackert!

    Förstås skönt om det är varmt, kan man tänka.

    Kanske en smula upphetsande som tjej/kvinna att gå så?

    Kan det vara så att det börjar bli lite modernt att vara utan och låta bröstvårtorna synas extra mycket?

Svar på tråden Utan BH?