• Anonym (JJ)
    Tue 23 Feb 2021 11:21
    254 visningar
    5 svar
    5
    254

    Ta kontakt med tjej efter två år.

    För två år sedan arbetade jag ihop med en tjej. Hon var inhyrd på mitt arbete. Vi arbetade ihop kanske 4-5 gånger. Tyckte att vi hade personkemi. Vi skrattade och hade roligt ihop när vi arbetade. Hon retade mig en gång på ett lite kärleksfullt sett (som jag tolkade det). En gång uttalade jag ett ord roligt inför en kund. Hon härmade mig då och skrattade. Har ibland tänkt på henne efter det. Lyckades nyligen hitta hennes Facebook efter mycket letande. Skulle gärna vilja ta kontakt. För tycker att vi klickade och känner att det jag skrev om högre upp i inlägget kan betyda att hon kanske skulle kunna vara intresserad. Men vet ej. Vet inte om det kan uppfattas som att jag är för på. Tror att hon nog skulle komma ihåg mig om jag beskrev för henne vem jag är. Är det för desperat att ta kontakt två år senare?

  • Svar på tråden Ta kontakt med tjej efter två år.
  • Stårsc­han2
    Tue 23 Feb 2021 11:24
    #1

    Kontakta henne du, och beskriv det ungefär som du gör här. Du kan inte få mer än ett nej, men om du får det är det bara att backa 100%. Risken är ju överhängande att hon redan är upptagen.


    De kan bytas ut mot Vi. Dem kan bytas ut mot Oss.
  • Anonym (eee)
    Tue 23 Feb 2021 11:25
    #2
    Anonym (JJ) skrev 2021-02-23 11:21:03 följande:

    För två år sedan arbetade jag ihop med en tjej. Hon var inhyrd på mitt arbete. Vi arbetade ihop kanske 4-5 gånger. Tyckte att vi hade personkemi. Vi skrattade och hade roligt ihop när vi arbetade. Hon retade mig en gång på ett lite kärleksfullt sett (som jag tolkade det). En gång uttalade jag ett ord roligt inför en kund. Hon härmade mig då och skrattade. Har ibland tänkt på henne efter det. Lyckades nyligen hitta hennes Facebook efter mycket letande. Skulle gärna vilja ta kontakt. För tycker att vi klickade och känner att det jag skrev om högre upp i inlägget kan betyda att hon kanske skulle kunna vara intresserad. Men vet ej. Vet inte om det kan uppfattas som att jag är för på. Tror att hon nog skulle komma ihåg mig om jag beskrev för henne vem jag är. Är det för desperat att ta kontakt två år senare?


    2 år och hon själv inte tagit kontakt kan också betyda att hon bara tyckte du var helt ok som kollega, men inte är intresserad av något mer. 
  • Tue 23 Feb 2021 12:37
    #3

    Go for it! Man ångrar oftast det man inte gjort! 

  • Tue 23 Feb 2021 13:22
    #4
    +1

    Kör! Dels finns inget att förlora, dels älskar kvinnor att vara speciella, och att du minns henne och gått o tänkt på henne kan vara jätteattraktivt i hennes ögon.

  • Anonym (Mia)
    Tue 23 Feb 2021 16:13
    #5

    Ja kontaktat henne. Kanske det lyckas kanske det inte gör det men oavsett så förlorar du inget på det.

Svar på tråden Ta kontakt med tjej efter två år.