• Anonym (T)

    Skäms för att dejta på appar

     Jag är otroligt sexuellt laddad och pratade med en kille på tinder. Han är skit snygg och sexig. En riktig fuck boy, men jag är inte ute efter nått seriöst. 
    Grejen är att jag skäms för att dejta män från dating appar. Det känns så desperat på nått sättt. Dessutom ser jag att vi har gemensamma följare på insta. Kan det komma ut att vi har träffats? Kommer jag känna mig billig efteråt?
    Eller tar jag grejen för seriöst? Man lever ju bara en gång... :)

  • Svar på tråden Skäms för att dejta på appar
  • Anonym (T)

    jo kanske men jag vet inte om jag kommer ångra mig. Man tar endå en stor risk att ge en främling tillgång till min kropp.

  • Anonym (Don't b)

    Klar du kan men var bara ärlig mot den du har kontakt med, annars är det lite taskigt. Kör på du!

  • Anonym (Emma)

    Varför bry sig om vad andra tycker? När du skriver följare så antar jag att det är okända personer ni har gemensamt. Är deras åsikt om dig ens viktig?

  • Fjäril kär
    Anonym (T) skrev 2021-02-23 14:18:51 följande:

    jo kanske men jag vet inte om jag kommer ångra mig. Man tar endå en stor risk att ge en främling tillgång till min kropp.


    Lär känna honom först lite bättre då och säg att du gärna ligger men inte med en total främling. Kanske träffas utomhus på promenad först.
  • Anonym (Typiskt)

    Jag blev kontaktad av en 27-åring på en app. Hann upptäcka att han och mina döttrar inte var vänner men hade gemensamma vänner på fb. Jag valde att avstå pga det.

  • Anonym (Typiskt)

    Jag blev kontaktad av en 27-åring på en app. Hann upptäcka att han och mina döttrar inte var vänner men hade gemensamma vänner på fb. Jag valde att avstå pga det.

  • Anonym (T)
    Anonym (Don't b) skrev 2021-02-23 14:37:37 följande:

    Klar du kan men var bara ärlig mot den du har kontakt med, annars är det lite taskigt. Kör på du!


    Det är en riktig fuck boy som vi snackar om så han är det inte nån fara med. Jag är mer orolig om jag kommer ångra mig efteråt.
  • Anonym (Matilda)
    Anonym (T) skrev 2021-02-23 17:41:03 följande:

    Det är en riktig fuck boy som vi snackar om så han är det inte nån fara med. Jag är mer orolig om jag kommer ångra mig efteråt.


    Exakt vad är det du tror att du kommer ångra?
  • Pinotage

    Dejta på internet är väl inte konstigare än att beställa hem något på webben istället för att gå och handla i en butik ? Drömmer

Svar på tråden Skäms för att dejta på appar