• Anonym (Kim)
    Tue 23 Feb 2021 19:03
    2295 visningar
    9 svar
    9
    2295

    Besatt av kuk.

    Jag har mest varit intresserad av tjejer. Men i somras var det svårt att hitta någon att ha sex med så jag skulle testa att bli avsugen av en kille eftersom jag behövde spruta. Jag märkte att det var enklaste sättet att hitta enkla träffar på. Ladda ner grindr och du får tömma inom en timme. Hur som helst så ville en kille mer och det slutade med att jag sög av honom och blev påsatt. Ingen superbra upplevelse men jag bestämde mig för att testa en gång till. Nästa kille jag bestämde träff med var jag tydlig med att jag vill va btm. Eftersom han sa han bara var top så passade det bra. Så när vi sågs var det självklart vad jag skulle göra, ändå  så talade han om för mig vad jag skulle göra och att hur han skulle knulla mig osv. Först tyckte jag han var konstig efter som jag är lite aspig och tar mkt bokstavligt. Men efter en stund tyckte jag det var upphetsande hur han bestämde över mig.
    Han var ganska dominant och knullade mig ganska ordentligt innan han sa åt mig att svälja när han spruta. Det va inget vi kommit överens om innan men jag gjorde det ändå för att inte göra honom arg. Efteråt kände jag att det var det bästa sex jag varit med om så vi sågs igen ganska snart. Han hade flickvän så vi kunde inte ses jätteofta så jag började träffa andra killar. Nu är jag i stadiet att jag tänker på kuk hela tiden. Jag har mer eller mindre blivit beroende av grindr och tänker på nästa gång en kille ska ta mig.
    Jag vet inte säkert men jag har träffa minst 40 killar redan och vill bara har mer.
    Kommer mitt sexintresse med killar att minska med tiden eller fortsätter det såhär? Jag har börjat slarva på jobbet och lägger ner för mkt tid på bl a grindr på arbetstid. Är det såhär för att det är ganska nytt eller är killsex såhär beroendeframkallande? Jag börjar tycka att de är lite jobbigt.

  • Svar på tråden Besatt av kuk.
  • Anonym (Undra­r)
    Tue 23 Feb 2021 19:12
    #1

    Nej jag tror inte ditt intresse för kuk kommer att minska för du är bög och gillar killar. Så du har hittat ditt kall. Om du är nöjd med det så helt ok och lycka till

  • Anonym (Kim) Trådstartaren
    Tue 23 Feb 2021 19:26
    #2
    Anonym (Undrar) skrev 2021-02-23 19:12:58 följande:

    Nej jag tror inte ditt intresse för kuk kommer att minska för du är bög och gillar killar. Så du har hittat ditt kall. Om du är nöjd med det så helt ok och lycka till


    Jag ligger ff med tjejer så jag är inte bara bög. Men det är jobbigt att tänka på sex hela tiden. Gör det oftare nu än när jag bara träffa tjejer.
  • Anonym (Tror du skall stadga dig)
    Tue 23 Feb 2021 20:48
    #3

    Jag tror du skall hålla dig till en och samma. Vid hur många av de här träffarna har kondom använts både oralt och analt? Min gissning är att det aldrig ens förekommit oavsett hål. Jag tycker du skall hitta en snubbe och hålla dig till honom och hoppas att han håller sig till dig. För din typ av sexuella beteende är väldigt riskabel.

  • Anonym (Undra­r)
    Tue 23 Feb 2021 21:00
    #4

    Sverige. I Sverige är det möjligt att ingå samkönade äktenskap borgerligt sedan den av riksdagen beslutade könsneutrala äktenskapslagstiftningen trädde i kraft 1 maj 2009 Något för dig

  • Anonym (Liv)
    Tue 23 Feb 2021 21:08
    #5

    Låter som att du kanske bör läsa på om sexberoende?Om det påverkar ditt jobb och du själv tycker att det känns jobbigt så är det ju någonting som du bör ändra på.

  • Anonym (Kim) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 05:11
    #6
    Anonym (Tror du skall stadga dig) skrev 2021-02-23 20:48:03 följande:

    Jag tror du skall hålla dig till en och samma. Vid hur många av de här träffarna har kondom använts både oralt och analt? Min gissning är att det aldrig ens förekommit oavsett hål. Jag tycker du skall hitta en snubbe och hålla dig till honom och hoppas att han håller sig till dig. För din typ av sexuella beteende är väldigt riskabel.


    Då måste ja välja. Aldrig mer killsex eller aldrig mer vanligt sex. Du ha rätt i att det varit en del oskyddat.
  • Anonym (Kim) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 05:13
    #7
    Anonym (Liv) skrev 2021-02-23 21:08:13 följande:

    Låter som att du kanske bör läsa på om sexberoende?Om det påverkar ditt jobb och du själv tycker att det känns jobbigt så är det ju någonting som du bör ändra på.


    Har googlat om det. Känns svårt bara att ta steget å söka hjälp.
  • Anonym (Liv)
    Wed 24 Feb 2021 09:13
    #8
    Anonym (Kim) skrev 2021-02-24 05:13:23 följande:

    Har googlat om det. Känns svårt bara att ta steget å söka hjälp.


    Kan förstå det. Men skulle det nu vara så så är du långt ifrån ensam om det, kom ihåg det.
  • Anonym (Kim) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 14:47
    #9
    Anonym (Liv) skrev 2021-02-24 09:13:42 följande:
    Kan förstå det. Men skulle det nu vara så så är du långt ifrån ensam om det, kom ihåg det.
    Är lite därför jag skrev för att höra hur andra gör för att kunna fokusera på annat.
    Mår ibland dåligt efter en träff när ja utsatt mig för risker eller gjort något som är lite över gränsen. Sen när ja blir kåt igen går ja med på nästan vad som helst.
Svar på tråden Besatt av kuk.