• Anonym (Less)
    Tue 23 Feb 2021 20:50
    1192 visningar
    97 svar
    97
    1192

    Finns de nån vettig karl i de här landet?

    Som rubriken lyder..vart fan hittar man en karl som e trygg i sig själv o inte har anknytningsproblem? Eller narcissistiska drag, mamma komplex o äckligt manipulativa? Finns de ens män som menar det dom säger? Ljuger inte om småsaker?

    Finns de helt enkelt NÅN jävla man i den här världen som inte försöker bygga om sin respektive till de dom vill ha?

  • Svar på tråden Finns de nån vettig karl i de här landet?
  • Anonym (Anony­m)
    Tue 23 Feb 2021 20:58
    #1

    Nej.
    Du letar förgäves. 

  • Anonym (Ja, en)
    Tue 23 Feb 2021 21:01
    #2
    +2

    Ja det finns en. Men han är gift med en manipulativ ond narcissistisk häxa. Skulle han inte vara det i framtiden så är jag först på tur så det blir ingen vettig karl för dig. 

  • Anonym (Den)
    Tue 23 Feb 2021 21:10
    #3
    Anonym (Ja, en) skrev 2021-02-23 21:01:20 följande:

    Ja det finns en. Men han är gift med en manipulativ ond narcissistisk häxa. Skulle han inte vara det i framtiden så är jag först på tur så det blir ingen vettig karl för dig. 


    Är det någon som står på tur för mig?!? Så smickrande.
  • Anonym (Less) Trådstartaren
    Tue 23 Feb 2021 22:22
    #4
    Anonym (Ja, en) skrev 2021-02-23 21:01:20 följande:

    Ja det finns en. Men han är gift med en manipulativ ond narcissistisk häxa. Skulle han inte vara det i framtiden så är jag först på tur så det blir ingen vettig karl för dig. 


    Hahaha kul me lite humor iaf
  • Anonym (Ja, en)
    Tue 23 Feb 2021 22:28
    #5
    Anonym (Less) skrev 2021-02-23 22:22:24 följande:
    Hahaha kul me lite humor iaf
    :D Han är den enda vettige jag känner till men det kanske finns fler men de är i så fall väldigt sällsynta.
  • Anonym (u)
    Tue 23 Feb 2021 23:13
    #6
    Anonym (Ja, en) skrev 2021-02-23 21:01:20 följande:

    Ja det finns en. Men han är gift med en manipulativ ond narcissistisk häxa. Skulle han inte vara det i framtiden så är jag först på tur så det blir ingen vettig karl för dig. 


    Varför skulle en vettig person vara gift med en sådan häxa?
  • Anonym (Vaktm­ästare­n)
    Tue 23 Feb 2021 23:21
    #7
    -1 +2

    Ditt sökande är dömt att misslyckas.

    Män och kvinnor är helt enkelt inte kompatibla på det sättet längre, eftersom den nutida feminist-rörelsen och "identitetspolitiken" fullständigt rört till det i huvudet på alla kvinnor.

    Det hela utspelar sig alltid på 1 av 2 olika sätt.

    Antingen är kvinnan den aningen mer dominanta, vägrar ändra på sina invanda mönster och beteenden, hon begär istället att mannen skall anpassa sig för att "passa in" i hennes liv. Vägrar han det så blir han ansedd och behandlad som "mansbäbis" och det leder till att relationen tar slut... Antingen pga att kvinnan avslutar med hänvisning till att hon inte orkar ta hand om en "mansbäbis", eller så avslutar mannen för att han inte tillåter sig förnedras. 

    Eller...

    Så är mannen den aningen mer dominanta, kvinnan finner sig i detta en tid, men lider av det i det tysta o bygger sakta men säkert upp tillräcklig avsky och förakt som till slut exploderar och resulterar i att hon avslutar förhållandet....

    De förhållanden som fortfarande pågår har bara inte nått fram till brytpunkten än....

    Om vi kunde återgå ifrån denna dårskap till att som tidigare respektera varandra och värdesätta våra olikheter på gruppnivå så skulle det nog faktiskt kunna fungera med en normal "kärnfamilj" igen.

    Som den stora merparten kvinnor verkar se på män idag så lever jag hellre ensam, fast med tillfälliga sexuella kontakter.
    Det ultimata vore nog faan att dela boende med en annan karl för de ekonomiska fördelarna av delat boende, och samtidigt ha en kvinna som är fullt nöjd med en stadig kk-relation, bästa av båda världarna *tumme upp*

  • Anonym (Ja, en)
    Tue 23 Feb 2021 23:35
    #8
    Anonym (u) skrev 2021-02-23 23:13:06 följande:
    Varför skulle en vettig person vara gift med en sådan häxa?
    Det är frågan ja. Det kan jag inte svara på, han är dessutom jättekär i häxan...så det är verkligen wtf? Varför är han med henne? Därför har jag dragit slutsatsen att hon måste vara en häxa och inte bara en ondskefull mobbar-bitch demon-succubus från helvetet, för det är så skumt med de som par att det bara måste vara (ond) magi inblandad.
  • Anonym (u)
    Tue 23 Feb 2021 23:43
    #9
    Anonym (Ja, en) skrev 2021-02-23 23:35:20 följande:
    Det är frågan ja. Det kan jag inte svara på, han är dessutom jättekär i häxan...så det är verkligen wtf? Varför är han med henne? Därför har jag dragit slutsatsen att hon måste vara en häxa och inte bara en ondskefull mobbar-bitch demon-succubus från helvetet, för det är så skumt med de som par att det bara måste vara (ond) magi inblandad.
    Mycket troligt...
  • Wed 24 Feb 2021 06:25
    #10
    Anonym (Less) skrev 2021-02-23 20:50:09 följande:

    Som rubriken lyder..vart fan hittar man en karl som e trygg i sig själv o inte har anknytningsproblem? Eller narcissistiska drag, mamma komplex o äckligt manipulativa? Finns de ens män som menar det dom säger? Ljuger inte om småsaker?

    Finns de helt enkelt NÅN jävla man i den här världen som inte försöker bygga om sin respektive till de dom vill ha?


    Det är klart att det finnas - vart har du letat än så länge ?
Svar på tråden Finns de nån vettig karl i de här landet?