• Anonym (Nyfik­en)
    Wed 24 Feb 2021 19:13
    313 visningar
    52 svar
    52
    313

    Fattar inte...

    Är nyfiken...undrar nån som har en förklaring.

    Var tillsammans med en kille ca 6 mån sedan, i ett år. Vi hade det ganska bra, men var aldrig så öppen i kommunikationen. Han var kall, jag sa ifrån, han tog distans och allt rann ut...fick ingen avslutningssnack, eller förklaring...

    Jag har inte kontaktat honom, eller varit efter honom. Tvärtom, har träffat andra killar. Gillar aldrig hans bilder på fb eller nåt. Han brukar gilla mina storys, missar aldrig något.

    Har råkat se honom 2 gånger sedan dess. Första gången sa han bara hej, och såg nervös ut, och gock snabbt därifrån.

    Idag låtsades han att inte se mig. Bara gick snabbt iväg. Fattar inte varför han beter sig så här, jag bits inte, vi är inte ovänner, inget konstigt liksom.

    Är han kär i mig, eller hatar han mig? Har verkligen tänkt på det idag.

  • Svar på tråden Fattar inte...
  • Anonym (Fegis­)
    Wed 24 Feb 2021 19:15
    #1
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-24 19:13:50 följande:

    Är nyfiken...undrar nån som har en förklaring.

    Var tillsammans med en kille ca 6 mån sedan, i ett år. Vi hade det ganska bra, men var aldrig så öppen i kommunikationen. Han var kall, jag sa ifrån, han tog distans och allt rann ut...fick ingen avslutningssnack, eller förklaring...

    Jag har inte kontaktat honom, eller varit efter honom. Tvärtom, har träffat andra killar. Gillar aldrig hans bilder på fb eller nåt. Han brukar gilla mina storys, missar aldrig något.

    Har råkat se honom 2 gånger sedan dess. Första gången sa han bara hej, och såg nervös ut, och gock snabbt därifrån.

    Idag låtsades han att inte se mig. Bara gick snabbt iväg. Fattar inte varför han beter sig så här, jag bits inte, vi är inte ovänner, inget konstigt liksom.

    Är han kär i mig, eller hatar han mig? Har verkligen tänkt på det idag.


    Antingen har han insett att han e "hopplös" lr så skäms han för han har nån annan..
  • Anonym (Fegis­)
    Wed 24 Feb 2021 19:17
    #2

    Han kan oxå vilja att du jagar honom..svårt att säga me så lite info

  • sextio­talist
    Wed 24 Feb 2021 19:18
    #3

    Eller vill inte ha med dig att göra

  • Anonym (Fegis­)
    Wed 24 Feb 2021 19:19
    #4

    Troligtvis e de en man me taskig självkänsla, kanske "mammakomplex"

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 19:20
    #5
    Anonym (Fegis) skrev 2021-02-24 19:17:20 följande:

    Han kan oxå vilja att du jagar honom..svårt att säga me så lite info


    Tycker det konstiga är att han på sociala medier följer mig och gillar bilder osv - fastän jag ignorerar honom. Men när vi ses irl så springer han nästan så fort han ser mig.
  • Anonym (Fegis­)
    Wed 24 Feb 2021 19:22
    #6
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-24 19:20:38 följande:

    Tycker det konstiga är att han på sociala medier följer mig och gillar bilder osv - fastän jag ignorerar honom. Men när vi ses irl så springer han nästan så fort han ser mig.


    Han verkar vara nån me låg självkänsla o vet inte hur han ska göra..
  • Anonym (Fegis­)
    Wed 24 Feb 2021 19:22
    #7

    De finns tusen teorier egentligen, men ja måste veta mer

  • Anonym (Fegis­)
    Wed 24 Feb 2021 19:23
    #8

    Var de han som inte var öppen i konversationer lr du?

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 19:24
    #9
    Anonym (Fegis) skrev 2021-02-24 19:22:55 följande:

    De finns tusen teorier egentligen, men ja måste veta mer


    Fråga, så försöker jag att svara så gott jag kan.

    Men ja, kan va nåt med självkänslan, har inte tänkt på det.
  • Anonym (Fegis­)
    Wed 24 Feb 2021 19:24
    #10

    O framförallt, varför vill du veta om han e kär lr hatar dig om du ändå ignorerar?

Svar på tråden Fattar inte...