• Anonym (La)
    Wed 24 Feb 2021 19:36
    3086 visningar
    42 svar
    42
    3086

    Killar el män över 40 med Filippinska?!

    Hur tänker ni när ni ser äldre män med filippinskor?

    Äldre 40 år och över.

  • Svar på tråden Killar el män över 40 med Filippinska?!
  • Anonym (Herr Arne)
    Wed 24 Feb 2021 19:40
    #1
    +1

    Tänker ingenting kring det. Jo, förresten. Jag tänker att hon knappast kommer leva som kriminell till skillnad från många andra invandrargrupper i Sverige.

  • Anonym (X)
    Wed 24 Feb 2021 19:46
    #2

    Hur gamla är kvinnorna då?

  • Wed 24 Feb 2021 19:47
    #3

    ?Killar? över 40?

    Nej.

  • Anonym (La) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 19:50
    #4

    Yngre 20-25

  • Gameof­throne­s
    Wed 24 Feb 2021 19:52
    #5

    Greencard.

    Man märker om det är äkta kärlek, man utvecklas som människa, man är kär, man umgås på ett sätt. Det så jag tror.

    Har den erfarenheten själv. Är halvasiatisk med amerikanskt blod. Min man är super nordisk.

    Alla som jag träffar på tror att jag är filippinska thai, men vad fan det är en jävla skillnad man har halvgröna ögonfärg än bruna. Uppvuxen mestadels här, jobbar tre fina barn och en superfin make. Gift i 20 år och är 40.

    Jag önskar att folk skaffar sig lite kunskap eller fråga om man är nyfiken. Inte ta förgivet att man är filippinska eller Thai. Ungefär som ska ta en sydamerikansk för en kines, ta en ryss för en finne,

    Ta en pollack för norsk.

    Det är en stor skillnad på Filippinsk, thai, korean, japanska, Nordkorea, kines, vietnamesiska mm.

    Fråga istället för ta för givet säga hej på Thai till mig.

    Anledning jsg tog Greencard det var det första ordet jag kom på. För många tror det om mig.

  • Anonym (J)
    Wed 24 Feb 2021 19:59
    #6

    Jag tänker att allt kan köpas för pengar utom kärlek, samma sak som när jag ser tanter skaffa sig 20 år yngre gambier.

    Det är en grym och orättvis värld och det kan man utnyttja till sin fördel om man tillhör de lyckligt lottade. Sedan kan det säkert uppstå känslor ändå men premissen är ekonomisk orättvisa.

    Man kan försöka intala sig något annat om det känns bättre eller så kör man sitt race och struntar i att alla som ser en gubbe med en ung filippinska fattar hur det ligger till i 9 fall av 10.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 24 Feb 2021 20:46
    #7
    -4

    Äckliga gubbar med vridig människo/kvinnosyn som är sådana idioter att de kan utnyttja fattiga på det sättet. Tar avstånd från sådana gubbar efter bästa förmåga. Säkert röstar på SD.

    Stackars kvinnor som hade ett sådant hemskt liv i hemlandet att det är bättre att vara slav och bli påsatt av ett sådant äckel. Hoppas han bara våldtar och inte slår henne.

  • Anonym (moi)
    Wed 24 Feb 2021 21:11
    #8
    +1
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-02-24 20:46:12 följande:

    Äckliga gubbar med vridig människo/kvinnosyn som är sådana idioter att de kan utnyttja fattiga på det sättet. Tar avstånd från sådana gubbar efter bästa förmåga. Säkert röstar på SD.

    Stackars kvinnor som hade ett sådant hemskt liv i hemlandet att det är bättre att vara slav och bli påsatt av ett sådant äckel. Hoppas han bara våldtar och inte slår henne.


    fy fan vilka fördomar du har, vidrig människa

  • Anonym (Impor­t)
    Wed 24 Feb 2021 21:12
    #9

    Importerade fruar. Svenska män som inte kan få nåt annat pga hur de ser ut och lever och är. Vi har själva en sån bekant. Hon bodde visserligen redan i Sverige, men kommer från Thailand. Finns inte på kartan att han hade fått en svensk eller ens västerländsk tjej. 

  • Gameof­throne­s
    Wed 24 Feb 2021 22:21
    #10
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-02-24 20:46:12 följande:

    Äckliga gubbar med vridig människo/kvinnosyn som är sådana idioter att de kan utnyttja fattiga på det sättet. Tar avstånd från sådana gubbar efter bästa förmåga. Säkert röstar på SD.

    Stackars kvinnor som hade ett sådant hemskt liv i hemlandet att det är bättre att vara slav och bli påsatt av ett sådant äckel. Hoppas han bara våldtar och inte slår henne.


    På nått sätt är du svartsjuk, avundsjuk eller vill du ha svart långt hår, fina bruna ögonfransar mm. För att många män tycker att vi är vackrare än du!? - mer bitter kan man inte vara på livet. Man märker på kroppsspråket, hur dem är tillsammans. Men det är jag det - ser sådant.

    Ärligt talat skaffa dig kunskaper innan man yttrar sig, hoppas att du blir polisanmäld när du uttrycker dig så offentligt i affären. Jag tror att du muttrar, säger gärna ngt till sådana par. Den dagen kabsje6det kommer karma just för att du har fördomar med kränkande attityd.
Svar på tråden Killar el män över 40 med Filippinska?!