• Anonym (TS)
    Fri 26 Feb 2021 12:24
    2197 visningar
    21 svar
    21
    2197

    Stark attraktion till en annan man

    Hej!

    Jag sitter här och är förvirrad över mina egna känslor. Jag har en sambo sedan flera år tillbaka, vår kärlek har väl inte varit den himlastormande som man ibland kan få utan det började smygande som växte till kärlek.

    Nyligen träffade jag på en man av en slump som väckte känslor jag inte trodde jag skulle få. En stark sexuell attraktion uppstod direkt vid första ögonkontakten och nu är han det enda jag kan tänka på. Jag och mannen hade väldigt stark ögonkontakt under hela stunden som tvingades umgås tillsammans och jag kände att något fanns där. Han har dock flickvän precis som jag har pojkvän.

    Jag känner att jag i princip är otrogen emotionellt mot min sambo då alla sexuell lust försvunnit för honom efter mötet med den nya mannen. Jag vill inte heller umgås med min sambo utan tycker han bara är jobbig när han söker kontakt. Samtidigt vet jag att kärleken finns där någonstans men fyfan, vad gör man när man träffar på den här himlastormande attraktionen med någon där man bara vill slita kläderna av personen. Vilken jävla sits, och nu känner jag att det går över min relation på ett negativt sätt. Är mina känslor borta för min sambo? Vad är det som händer? Har en stor lust att ta kontakt med den andra mannen men kämpar emot eftersom han har flickvän och tänker på min sambo också såklart. Usch fyfan, aldrig befunnit mig i denna sitsen förr.

  • Svar på tråden Stark attraktion till en annan man
  • Anonym (oooo)
    Fri 26 Feb 2021 12:32
    #1
    +1

    Vad man gör? Man skärper till sig och agerar inte på sina djuriska lustar! För det är precis vad det är. 
    Visst, du kan ha tankar men om du agerar på dem så gör du ett aktivt val. Det finns folk som är otrogna som påstår att det bara hände, jag kunde inte hjälpa osv. Men det kan man visst! Man väljer hur man agerar, vad man säger, om man kontaktar osv. 

    Är det tillräckligt illa så får du så klart prata med din sambo om hur ni ska göra. Det kanske är så att du vill göra slut tex. 

  • Anonym (Pelle­)
    Fri 26 Feb 2021 12:32
    #2

    Du drar höga växlar för lite ögonkontakt.

    Jag har haft ögonkontakt med många heta tjejer. Men lite ögonkontakt säger ju ingenting. Det leder aldrig någonstans.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Fri 26 Feb 2021 12:43
    #3
    Anonym (Pelle) skrev 2021-02-26 12:32:53 följande:

    Du drar höga växlar för lite ögonkontakt.

    Jag har haft ögonkontakt med många heta tjejer. Men lite ögonkontakt säger ju ingenting. Det leder aldrig någonstans.


    Nja det fanns ganska många tecken på attraktion på båda hållen men det är oviktigt att ta upp i det stora hela.
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Fri 26 Feb 2021 12:48
    #4
    Anonym (oooo) skrev 2021-02-26 12:32:23 följande:

    Vad man gör? Man skärper till sig och agerar inte på sina djuriska lustar! För det är precis vad det är. 

    Visst, du kan ha tankar men om du agerar på dem så gör du ett aktivt val. Det finns folk som är otrogna som påstår att det bara hände, jag kunde inte hjälpa osv. Men det kan man visst! Man väljer hur man agerar, vad man säger, om man kontaktar osv. 

    Är det tillräckligt illa så får du så klart prata med din sambo om hur ni ska göra. Det kanske är så att du vill göra slut tex. 


    Jag försöker skärpa till mig men jag blir förvirrad över mina egna känslor. Sällan jag känner så starkt för någon på ett sexuellt plan och om jag ska vara ärlig, förstår de som kan trilla dit att vara otrogna mestadels på grund av att man hamnar i någon dimma som är svår att komma ur när man är nära personen. Man är där men ändå inte, allt försvinner i hjärnan. Jag har precis som du tänkt exakt samma gällande otrohet men detta som hände nu är så himla sinnesjukt att jag hade nog kunnat göra vad som helst om jag träffade honom igen. Inte att jag skulle ta eget initiativ men om han skulle så skulle jag nog inte kunna stoppa det hela.
  • Anonym (.)
    Fri 26 Feb 2021 12:51
    #5
    Anonym (TS) skrev 2021-02-26 12:43:31 följande:
    Nja det fanns ganska många tecken på attraktion på båda hållen men det är oviktigt att ta upp i det stora hela.
    Pratade ni med varandra?
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Fri 26 Feb 2021 12:54
    #6
    Anonym (.) skrev 2021-02-26 12:51:36 följande:

    Pratade ni med varandra?


    Ja det gjorde vi, hurså?
  • Anonym (BT)
    Fri 26 Feb 2021 12:58
    #7

    Jag tror att du förstorar upp det hela med den andra mannen. Du tycker som sagt att sambon är lite trist, och som verklighetsflykt bygger du upp en falsk bild om hur fantastisk den här andra mannen är.

    Stäng av det ett tag, så ser du om några månader på det hela med nya ögon. Och då kommer du nog inse att det inte var någon större grej.

  • Anonym (.)
    Fri 26 Feb 2021 13:05
    #8
    Anonym (TS) skrev 2021-02-26 12:54:32 följande:
    Ja det gjorde vi, hurså?
    Undrade bara, eftersom du bara skrev om ögonkontakten.
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Fri 26 Feb 2021 13:09
    #9
    Anonym (BT) skrev 2021-02-26 12:58:05 följande:

    Jag tror att du förstorar upp det hela med den andra mannen. Du tycker som sagt att sambon är lite trist, och som verklighetsflykt bygger du upp en falsk bild om hur fantastisk den här andra mannen är.

    Stäng av det ett tag, så ser du om några månader på det hela med nya ögon. Och då kommer du nog inse att det inte var någon större grej.


    Det kanske är så gällande min sambo men på tal om den andra mannen så hade vi en enormt bra kemi när vi pratade med varandra och det går inte att förklara bort genom att jag är trött på sambon.

    Tack för tipset, det är rimligt att försöka och se vad det landar i. Problemet bara är att jag försöker stänga av men tankarna går åt hans håll ändå.
  • Fri 26 Feb 2021 13:20
    #10

    Du blev kåt helt enkelt, inget konstigare än så. Frågan är nu hur du ska agera?

Svar på tråden Stark attraktion till en annan man