• Wed 3 Mar 2021 16:31
    11657 visningar
    99 svar
    -1 +3
    99
    11657

    Pröva utmanande bikini på resa

    Planerar å åka på resa med några tjejkompisar i sommar (om de går) och e nyfiken på att pröva använda en liten stringbikini då 
    Kan man använda sån det varsomhelst? Och är det okej att ha sån? 
    Beror såklart på vart men vi har inte bestämt ännu men kanske Mallorca eller Barcelona. Iaf nånstans med bra stränder för vi vill sola och bada mycket. 
    Trivs bra med min kropp och skulle kännas spännande å pröva nån sån bikini tycker dom ser sexiga ut.
    Är väl många som har stringbikinis på badstränder utomlans men är det vanligt med såna som är så små?
    Är väldigt nyfiken på å skaffa nån sån men är osäker på hur mycket jag kan använda den men hade ju passat bra å pröva när man är utomlands isånnafall.
    Kommerr vara 20 år när vi reser förresten..
    Är det nån här som har testat använda sån bikini eller brukar använda?
    Hur känns det och är det annorlunda med såna som är så små?
    Har ni fått några negativa eller arga reaktioner?
  • Svar på tråden Pröva utmanande bikini på resa
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Wed 3 Mar 2021 17:09
    #1
    EmmyPuff skrev 2021-03-03 16:31:24 följande:
    Planerar å åka på resa med några tjejkompisar i sommar (om de går) och e nyfiken på att pröva använda en liten stringbikini då 
    Kan man använda sån det varsomhelst? Och är det okej att ha sån? 
    Beror såklart på vart men vi har inte bestämt ännu men kanske Mallorca eller Barcelona. Iaf nånstans med bra stränder för vi vill sola och bada mycket. 
    Trivs bra med min kropp och skulle kännas spännande å pröva nån sån bikini tycker dom ser sexiga ut.
    Är väl många som har stringbikinis på badstränder utomlans men är det vanligt med såna som är så små?
    Är väldigt nyfiken på å skaffa nån sån men är osäker på hur mycket jag kan använda den men hade ju passat bra å pröva när man är utomlands isånnafall.
    Kommerr vara 20 år när vi reser förresten..
    Är det nån här som har testat använda sån bikini eller brukar använda?
    Hur känns det och är det annorlunda med såna som är så små?
    Har ni fått några negativa eller arga reaktioner?
    Klart att du kan bära en liten bikini! Detta är en trend som är väl etablerad i varmare länder och på gång även här, till trots för en oväntat stor portion Jante-tänk i Sverige.

    Jag har bara mött positiva reaktioner utomlands, skulle känna mig allt för påklädd i bikini med vanligt snitt.

    Beställer mina på tangaland24 och wickedweasel

    Bilder här www.familjeliv.se/forum/thread/80962544-vad-ar-er-installning-till-supersma-baddrakterbikinis

    Njut av värmen och låt solen smeka din kropp
  • Anonym (Q)
    Wed 3 Mar 2021 17:19
    #2

    En gång var det någon som yttrade nåt i stil med att om man har en dallrande bak kanske man inte ska ha ha en string bikini men i övrigt har jag bara fått positiva kommentarer. Strunta i de som har synpunkter, din kropp och du som väljer hur mycket du vill visa så länge det inte finns lagar i landet som har gränser.

  • Anonym (Tobbe­)
    Wed 3 Mar 2021 17:31
    #3
    -1 +2

    Härligt, fler sexobjekt på stranden. Oskyldig

    Det är så härligt när ni kåtar upp alla män och bjuder på era kroppar...

  • Anonym (Lina)
    Wed 3 Mar 2021 18:38
    #4
    +1
    Anonym (Q) skrev 2021-03-03 17:19:20 följande:

    En gång var det någon som yttrade nåt i stil med att om man har en dallrande bak kanske man inte ska ha ha en string bikini men i övrigt har jag bara fått positiva kommentarer. Strunta i de som har synpunkter, din kropp och du som väljer hur mycket du vill visa så länge det inte finns lagar i landet som har gränser.


    Om det retar folk ska jag definitivt skaffa en stringbikini och låta rumpan dallra fritt på stranden.
  • Anonym (Lina)
    Wed 3 Mar 2021 18:38
    #6
    Anonym (Tobbe) skrev 2021-03-03 17:31:17 följande:

    Härligt, fler sexobjekt på stranden.

    Det är så härligt när ni kåtar upp alla män och bjuder på era kroppar...


    Vi har inte string för er skull, *kräääk*
  • Anonym (???)
    Thu 4 Mar 2021 07:04
    #8
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-03-04 06:59:26 följande:

    Kul att du tar steget och börjar sola i liten stringbikini!


    Hur är det "kul"?
  • Anonym (Peepi­ng Tom?)
    Thu 4 Mar 2021 07:59
    #9
    +2
    Anonym (Lina) skrev 2021-03-03 18:38:57 följande:

    Vi har inte string för er skull, *kräääk*


    "Vanlig" string kanske jag inte ska uttala mig om, men om man går på en offentlig strand i mikrobikini inte bara med annat motiv än att egga beskådande män, utan att man kräks på sådana uppeggade beskådande män, så får du gärna förklara varför man gör det.
  • Thu 4 Mar 2021 08:06
    #10
    +2

    String är inte min favorit men det finns en poäng i att visa så mycket hud som möjligt.

    Om man vill klä sig utmanande och lägger tråden i kategorin "sex och sånt" så tycker jag att det är märkligt om man skulle ta illa upp och karlar skulle betrakta en som ett sexobjekt.

  • Anonym (Theåd­åra)
    Thu 4 Mar 2021 08:41
    #10

    Klart du ska ha sån string på dig jag kör på utmanande kläder å så hjämt

  • Anonym (H)
    Thu 4 Mar 2021 10:42
    #11

    Inga problem med sting men däremot har jag svårt att se vitsen med just modellen du visar som antagligen kommer åka upp i snippan framtill vid minsta rörelse och då bara hålla inne de inre blygdläppar, känns enbart obekvämt.

    Hade mycket hellre valt en trosa liknande denna där grenen fram är liiite bredare, de finns ju med låg skärpning även om just denna på bilden är lite högre. Både litet, sexigt men samtidigt såpass praktisk att man slipper gå och dra i tyget hela tiden.

Svar på tråden Pröva utmanande bikini på resa