• Anonym (Stand­ard)
    Fri 5 Mar 2021 12:49
    1884 visningar
    73 svar
    73
    1884

    Kan en naken man med liten vara sexig?

    Kan du som kvinna finna en naken man med kanske lite mindre modell där nere sexig?

    Jag är inte den snyggaste mannen på jorden men har ändå tämligen ofta fått höra att jag har snygga/vackra drag osv. Men jag har nog fasen aldrig fått en komplimang av en kvinna när jag varit utan kläder. Jag är inte speciellt utrustad. Kanske runt medel eller så, antar att det har ett samband?

  • Svar på tråden Kan en naken man med liten vara sexig?
  • Anonym (eee)
    Fri 5 Mar 2021 12:52
    #1
    +1
    Anonym (Standard) skrev 2021-03-05 12:49:47 följande:

    Kan du som kvinna finna en naken man med kanske lite mindre modell där nere sexig?

    Jag är inte den snyggaste mannen på jorden men har ändå tämligen ofta fått höra att jag har snygga/vackra drag osv. Men jag har nog fasen aldrig fått en komplimang av en kvinna när jag varit utan kläder. Jag är inte speciellt utrustad. Kanske runt medel eller så, antar att det har ett samband?


    Sexighet för mig är hela personens utstrålning, sug i blicken osv. Det handlar sällan om hur en viss kroppsdel ser ut. 
  • Anonym (Stand­ard) Trådstartaren
    Fri 5 Mar 2021 12:58
    #2
    Anonym (eee) skrev 2021-03-05 12:52:22 följande:

    Sexighet för mig är hela personens utstrålning, sug i blicken osv. Det handlar sällan om hur en viss kroppsdel ser ut. 


    Förstår att helheten är viktigt. Men om han har utstrålning och sug i blicken men liten kuk. Kan du ändå tänka ?fan va sexig han är naken? typ? Vet inte vad du gillar men säg att han är helt ok tränad men mer åt vanliga hållet och breda axlar osv
  • Anonym (Men hallå?­)
    Fri 5 Mar 2021 13:04
    #3
    +1
    Anonym (Standard) skrev 2021-03-05 12:58:34 följande:

    Förstår att helheten är viktigt. Men om han har utstrålning och sug i blicken men liten kuk. Kan du ändå tänka ?fan va sexig han är naken? typ? Vet inte vad du gillar men säg att han är helt ok tränad men mer åt vanliga hållet och breda axlar osv


    Men hallå TS,

    Vi är KVINNOR. Vi är inte speciellt kukfixerade. Jag har aldrig någonsin hört en kompis prata om en mans liv. Helt ointressant. Vi tänder på helheten. En snygg man med stor kuk men kass personlighet tänder inte mig (säger det av erfarenhet), medan en mindre attraktiv man med liten snorre som jag har en härlig kemi med är 100 gånger sexigare.

    Som kvinna är man (generellt) ute efter personen, inte personens kropp!

    Kvinnorna du har varit med har säkert tyckt du varit underbar oavsett hur du ser ut naken.
  • Anonym (Men hallå?­)
    Fri 5 Mar 2021 13:05
    #4
    Anonym (Men hallå?) skrev 2021-03-05 13:04:51 följande:

    Men hallå TS,

    Vi är KVINNOR. Vi är inte speciellt kukfixerade. Jag har aldrig någonsin hört en kompis prata om en mans liv. Helt ointressant. Vi tänder på helheten. En snygg man med stor kuk men kass personlighet tänder inte mig (säger det av erfarenhet), medan en mindre attraktiv man med liten snorre som jag har en härlig kemi med är 100 gånger sexigare.

    Som kvinna är man (generellt) ute efter personen, inte personens kropp!

    Kvinnorna du har varit med har säkert tyckt du varit underbar oavsett hur du ser ut naken.


    * mans lem
  • Stårsc­han2
    Fri 5 Mar 2021 13:07
    #5
    +2

    Frågan är väl lika mycket om en naken man kan vara sexig. Många - inte alla - tycker att män är sexigare MED kläder på sig. En helnaken karl rakt upp och ner ger ofta snarare ett sårbart och gulligt än ett sexigt intryck.


    De kan bytas ut mot Vi. Dem kan bytas ut mot Oss.
  • Anonym (estet­etisk kropp är sexigt­)
    Fri 5 Mar 2021 13:28
    #6
    +1

    En vacker manskropp kan så klart vara sexig oavsett storlek på kuken. En snygg kille blir väl inte osexig bara för att hans kuk inte är erigerad. Hans snygga mage och snygga armar, tighta fina rumpa, hållning osv är ju lika sexiga ändå. Sen om han har värsta ståndet ger ju det en extra dimension till sexigheten för att han är tänd på just mig och förväntningarna det skapar i mig. Ett kraftigt stånd är helt klart sexigare än en slapp kuk. Så visst kan en liten kuk till en snygg kropp vara sexig och åtråvärd.

  • Anonym (Ann)
    Fri 5 Mar 2021 13:32
    #7
    +3

    Storleken på mannens kuk har absolut INGET med att göra huruvida man tycker han är sexig eller inte.

    Väx upp!

  • Anonym (Kvinn­a)
    Fri 5 Mar 2021 13:42
    #8
    +2
    Anonym (Standard) skrev 2021-03-05 12:49:47 följande:

    Kan du som kvinna finna en naken man med kanske lite mindre modell där nere sexig?

    Jag är inte den snyggaste mannen på jorden men har ändå tämligen ofta fått höra att jag har snygga/vackra drag osv. Men jag har nog fasen aldrig fått en komplimang av en kvinna när jag varit utan kläder. Jag är inte speciellt utrustad. Kanske runt medel eller så, antar att det har ett samband?


    Ja absolut är en naken man som jag tycker om och är tänd på sexig oavsett storlek! Om du aldrig fått höra det verbalt så kanske hon har visat vad hon känner med sin kropp?
  • Anonym (Anna)
    Fri 5 Mar 2021 14:40
    #9
    +1

    Ja , sexighet sitter inte i storleken utan i helheten

  • Fri 5 Mar 2021 14:55
    #10

    Enrique Iglesias har berättad att har en liten ändå tycker många kvinnor att han är sexig pga sin utstrålning och inte minst hur han för sig och ser på kvinnor han åtrår dvs vilket sug han har i blicken.
    Det här gäller förövrigt även kvinnor,om språkbruket tillåts en attraktiv kvinna och en mindre attraktiv kvinna där den mindre attraktiva kvinnan känner sig sexig och utstrålar det genom hur hon för sig och vilka blickar hon ger osv är betydligt sexigare än en den attraktivare kvinnan som inte utstrålar detta dvs är mer nollställd,till TS hur du känner dig och ser dig själv är viktigt hur du uppfattas,men glöm inte bort vad man än säger(sexobjekt)så är det väldigt viktigt att du som man åtrår och anser kvinnan är bedårande vacker och sexig vilket gör även dig väldigt sexig i hennes ögon pga detta. 

Svar på tråden Kan en naken man med liten vara sexig?