• Mon 15 Mar 2021 13:17
    1571 visningar
    102 svar
    102
    1571

    Bim April

    Hej och välkomna till bim April tråden ????

    Detta blir vårat andra försök efter uttag av spiral 8/2 i år.

    Vi har 3 barn sedan innan och försöker nu skaffa en sladdis.

    Lycka till allihopa ????????

  • Svar på tråden Bim April
  • Mon 15 Mar 2021 13:38
    #1

    Detta blir vårat första försök :) Inväntar mens men tror jag kommer ha BIM 16/4.

    Har tre barn varav den yngsta är 13 månader. Har haft sekundär barnlöshet då min andra blev till efter 3 år och den tredje efter 10 år, så våra förutsättningar för en graviditet kanske inte är det bästa men vi hoppas innerligt :)

  • Mon 15 Mar 2021 14:04
    #2

    Här kommer en bim lista där alla som vill han lägga till sig ????

    Bim april 2021

    Primo 7/4

  • Mon 15 Mar 2021 14:17
    #3

    Bim april 2021

    Primo 7/4

    Hoppas2022 16/4

  • Mon 15 Mar 2021 21:12
    #4

    Bim april 2021

    Primo 7/4

    Hoppas2022 12/4

  • Mon 15 Mar 2021 21:15
    #5

    Ändrade BIM dag då mensen kom igång idag.

  • Mon 15 Mar 2021 22:22
    #6

    Men oj såg nu att det blev massa ??? När jag la till smiley, konstigt. Så det är smileys egentligen där alla ???? Är

  • Wed 17 Mar 2021 07:34
    #7

    Just som man ska starta bebisverkstad så har kroppen blivit ur balans. Jag hade BIM enligt sista mens nu på söndag 21:e men ägglossningen kom tidigare och har därför BIM imorgon. Men fick konstigt nog mens i måndags, började med spottings och sen började blöda rikligt. Men natten mellan måndag och tisdag så slutar jag blöda helt. Fick spottings igår förmiddag och därefter inte en enda droppe. Har haft stark mensvärk, starkare än vanligt. Stark mensvärk hade jag fram till BIM i min senaste graviditet så nu får man ju förhoppningar men samtidigt är jag orolig att det är åldern som tar ut sin rätt nu, kanske början på klimakteriet :( Detta har aldrig hänt mig förr, kroppen brukar gå som en klocka på en 28 dagars cykel. Ska göra ett nytt test om jag inte börjar blöda igen idag, hoppas på det bästa.

  • Thu 18 Mar 2021 08:28
    #8
    Hoppas2022 skrev 2021-03-17 07:34:23 följande:

    Just som man ska starta bebisverkstad så har kroppen blivit ur balans. Jag hade BIM enligt sista mens nu på söndag 21:e men ägglossningen kom tidigare och har därför BIM imorgon. Men fick konstigt nog mens i måndags, började med spottings och sen började blöda rikligt. Men natten mellan måndag och tisdag så slutar jag blöda helt. Fick spottings igår förmiddag och därefter inte en enda droppe. Har haft stark mensvärk, starkare än vanligt. Stark mensvärk hade jag fram till BIM i min senaste graviditet så nu får man ju förhoppningar men samtidigt är jag orolig att det är åldern som tar ut sin rätt nu, kanske början på klimakteriet :( Detta har aldrig hänt mig förr, kroppen brukar gå som en klocka på en 28 dagars cykel. Ska göra ett nytt test om jag inte börjar blöda igen idag, hoppas på det bästa.


    Har du testat dig? Hoppas du är gravid
  • Thu 18 Mar 2021 11:06
    #9
    primo skrev 2021-03-18 08:28:08 följande:

    Har du testat dig? Hoppas du är gravid


    Tack:) hoppades med men mensen brakade loss i morse. Känns ända skönt, var lite orolig för intåg av klimakteriet med tanke på att jag redan har svårt att bli gravid.
  • Thu 18 Mar 2021 11:33
    #10
    Hoppas2022 skrev 2021-03-18 11:06:14 följande:

    Tack:) hoppades med men mensen brakade loss i morse. Känns ända skönt, var lite orolig för intåg av klimakteriet med tanke på att jag redan har svårt att bli gravid.


    Tråkigt med mensen, nu hoppas vi på bättre lycka denna gång.

    Jag är också orolig att jag är för gammal, jag är 36 år.

    Vi har också svårt att bli gravida.

    Mannen fick domen för flera år sen att han inte skulle kunna göra mig gravid då hans kvalitet på spermierna va så dåliga.

    Men sen en dag så blev jag gravid och vi har lyckats få 3 barn trots domen.

    Men yngsta är nu 7 år och jag hoppas det funkar en gång till
Svar på tråden Bim April