• Anonym (Perni­lla)
    Sun 21 Mar 2021 14:09
    28837 visningar
    254 svar
    -9
    254
    28837

    Kommer han lämna sin fru?

    Hur vanligt är det egentligen? Eller ovanligt... Att en gift man träffar en kvinna, blir kär i henne, har en relation bakom sin frus rygg i flera år för att slutligen skilja sig för ett liv med älskarinnan?

  • Svar på tråden Kommer han lämna sin fru?
  • Wed 24 Mar 2021 12:01
    Tecum skrev 2021-03-23 20:36:03 följande:
    Ja och då säger hon  ju vad hon tycker - och har redan gjort det vad jag förstår. Men sen är det bra, hon ska inte tjata på vännen och behandla henne som mindre vetande, som många här i tråden gör.
    Men har TS verkligen tjatat på sin vän?
    TS vän är den som kommer till TS och berättar om det här då hon är den enda som vännen kunnat prata om det här med.
    Och i en äkta vänskap ingår väl även att stötta en vän i att inte ta beslut som vännen i slutänden kan ta skada av och/eller bli djupt sårad utav.
    TS verkar snarare bete sig som en medberoende.
  • Anonym (Anony­ma)
    Wed 24 Mar 2021 13:17
    Anonym (MR Trix) skrev 2021-03-23 15:28:31 följande:

    Jag gjorde det. Det mognade fram. Det är inte lätt att genomföra det.


    Du har daddy issues.Ta tag i dem. Jag gjorde det.
  • fgnuzw­i1
    Wed 24 Mar 2021 13:22
    molly50 skrev 2021-03-24 11:45:33 följande:
    Det kanske är tryggheten eller rädslan för att bara få ha sina barn halva tiden som skrämmer dem?
    Men det är väl i så fall något man bör tänka på innan man väljer att vara otrogen.

    Ja,det är så jag tänker också.
    Avsluta det gamla först innan man inleder något nytt.
    Det är i alla fall mest ärligt.
    Fast nu tänkte jag mest på äldre som han ovan med utflugna barn där han sa att förhållandet var dött...och hade gjort som TS väns älskare varit otrogen i flera år -uppfattade jag det som att han hade varit iaf
  • Anonym (Suck)
    Wed 24 Mar 2021 13:32
    +2

    Varför skulle han lämna sin fru/familj för ett korkat våp som älskarinna är?

  • Anonym (Efter lite googli­ng)
    Wed 24 Mar 2021 13:45
    +2

    Om en man på riktigt blir kär i någon annan så borde han väl behandla henne med just kärlek och respekt och sätta henne högre än ett billigt ligg?

    Det finns trots allt en anledning till att att älskarinnan aldrig blir hans fru...

  • Anonym (...)
    Wed 24 Mar 2021 14:07
    +2

    Nej.. Varför skulle han det när han kan ha båda? Frågan är varför kvinnor ställer upp på det..

  • Wed 24 Mar 2021 17:52
    +2
    fgnuzwi1 skrev 2021-03-24 13:22:51 följande:
    Fast nu tänkte jag mest på äldre som han ovan med utflugna barn där han sa att förhållandet var dött...och hade gjort som TS väns älskare varit otrogen i flera år -uppfattade jag det som att han hade varit iaf
    Jo,jag förstår vad du menar. Och jag håller med dig.
    Jag menar bara att andra otrogna män,med yngre barn,kanske tänker så.
  • Anonym (MR Trix)
    Wed 24 Mar 2021 18:10
    -2
    molly50 skrev 2021-03-24 17:52:36 följande:
    Jo,jag förstår vad du menar. Och jag håller med dig.
    Jag menar bara att andra otrogna män,med yngre barn,kanske tänker så.
    Var endast otrogen några få månader. Därefter ett rakt samtal med mitt X.
  • Wed 24 Mar 2021 19:29
    +2
    Anonym (MR Trix) skrev 2021-03-24 18:10:55 följande:
    Var endast otrogen några få månader. Därefter ett rakt samtal med mitt X.
    Fast du valde ju då ändå otrohet framför att vara ärlig mot ditt ex och avsluta ert förhållande innan du inledde nästa.
    Om du upplevde ert förhållande,eller sexlivet,som dött och era barn var utflugna så förstår jag inte riktigt varför.
  • Miss Skywal­ker
    Wed 24 Mar 2021 19:41
    +6
    Anonym (MR Trix) skrev 2021-03-24 18:10:55 följande:
    Var endast otrogen några få månader. Därefter ett rakt samtal med mitt X.
    Men du var tvungen att hitta en ny innan du vågade lämna den gamla. Och du gillade människor med guts..
Svar på tråden Kommer han lämna sin fru?