• Sopkvasten

    Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas åt?

    Hej!
    Jag har fått mitt första missfall någonsin. Det pågår just nu. Ska på vul nästa vecka men kan inte tänka mig att det finns något levande kvar. Har lite ont och blöder stadigt. Tidigt mf i v. 4+4.

    Så nu ska vi köra på igen! Väntar på att sluta blöda och ska sexa på direkt har vi tänkt. 

    Någon mer som är i samma sits och vill följas åt med mig? :) 

  • Svar på tråden Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas åt?
  • September1518
    Syren93 skrev 2021-05-10 17:19:27 följande:
    Spännande! Tycker också att det låter lovande :)
    Tänk om! Vad underbart det vore, men läskigt! Tänk om det blir missfall igen...
  • Hallonglass91
    September1518 skrev 2021-05-09 22:43:22 följande:

    Spännande! Hoppas det går bra nu :D

    Jag tycker mig känna symptom, sticker i brösten, ont i magen och hugg, lite illamående och slås av extrem trötthet i tid och otid. Jag hoppas så innerligt att tidiga testerna visar rätt och jag är gravid! Planen är att vänta till på onsdag och då ta ett digitalt test men vi får se om jag kan hålla mig så länge! Haha så nyfiken! Vill dock inte testa för tidigt och riskera falskt negativt...


    Åh vad spännande! Inte långt kvar tills onsdag nu.
  • Rårakan
    September1518 skrev 2021-05-11 08:23:31 följande:

    Jag kunde inte hålla mig till onsdag!! Tog ett test nu och jag är gravid :D Vad läskigt det känns men så kul också!


    Grattis!!!!! :))))
  • Eclipse
    September1518 skrev 2021-05-11 08:23:31 följande:

    Jag kunde inte hålla mig till onsdag!! Tog ett test nu och jag är gravid :D Vad läskigt det känns men så kul också!


    Men grattis! :D vad var det vi sa, lita på magkänslan :D
  • Eclipse
    September1518 skrev 2021-05-11 13:17:31 följande:

    Tack! Så rätt det var :D


    Så roligt! Slappna av nu med tron att denna vill stanna :)

    Här hemma går jag och väntar på att min ÄL ska hoppa igång igen. NC tror på i helgen men det får vi väl se, man kan ju hoppas :)
  • September1518
    Eclipse skrev 2021-05-11 13:20:08 följande:

    Så roligt! Slappna av nu med tron att denna vill stanna :)

    Här hemma går jag och väntar på att min ÄL ska hoppa igång igen. NC tror på i helgen men det får vi väl se, man kan ju hoppas :)


    Åh det tror jag inte att jag kan haha men ska försöka! Njuter av illamåendet.

    Spännande, hoppas den kommer till helgen och sen går det undan så är det bim och du är på banan igen! :D Tempar du med NC?
Svar på tråden Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas åt?