• Sweene­yToad
    Tue 30 Mar 2021 13:40
    494 visningar
    8 svar
    8
    494

    Vem gillar ni mest i Desperate Housewives?

    Ja, vem?

    Jag gillar Gaby mest. 

  • Svar på tråden Vem gillar ni mest i Desperate Housewives?
  • Anonym (Ingen­)
    Tue 30 Mar 2021 17:02
    #1

    Eftersom jag aldrig har sett något avsnitt så blir jag tvungen att svara "ingen".

  • Anonym (B)
    Tue 30 Mar 2021 17:05
    #2

    Bree! Gillar inte allt hon gör men imponeras av hennes styrka och hennes kvinnlighet!

  • Anonym (Älska­r desper­ate housew­ives)
    Tue 30 Mar 2021 17:10
    #3

    Bree!

    Fast i den turkiska versionen av serien som jag föredrar (i princip samma händelser men andra skådespelare) så är favoriten Susan. Älskarrr henne där, är dock inte så förtjust i henne i den riktiga.

  • Sweene­yToad
    Tue 30 Mar 2021 17:57
    #4
    Anonym (Ingen) skrev 2021-03-30 17:02:44 följande:
    Eftersom jag aldrig har sett något avsnitt så blir jag tvungen att svara "ingen".
    Du går miste om en jättebra serie. 
  • Tue 30 Mar 2021 18:01
    #5

    Bree! ...och Lynette på stark andraplats (p.g.a. igenkänning kring vissa saker MVH 4-barnsmamman). När jag såg den som barn (var ca 9-10 år när den började) gillade jag Susan mest.

  • Tue 30 Mar 2021 18:03
    #6

    Gaby

  • Anonym (Trixi­e)
    Tue 30 Mar 2021 18:51
    #7

    Jag tror jag faller närmast Bree, även om Lynette är min föredragna roll.

    När jag satte ut mina kakor på årliga utedagen slutade folk äta av det hembakade som redan ställts fram och bara moffade mina tills de var slut. Det blev rentav några småbittra kommentarer om det efteråt, hörde jag.

    Brukar laga sju sorters kakor när jag slutar ett jobb.

    Tog med mina ingefärskakor special till jobbet en gång. Produktionschefen (som är en vältränad herre med biceps som fårbogar och oftast inte äter kakor men hade hört ryktet om mina) tog en med sig från fikarummet till mötet, tog en tugga av den, utbrast -DAMN de här var goda!! Han lämnade mötet medan alla andra chefer väntade och hämtade två kakor till i fikarummet medan han fortfarande mumsade på den första. Och sa sen uppgivet....Jaha, där rök min januaridiet!

    Hihihihihi...så himla roligt...

  • Sweene­yToad
    Mon 14 Jun 2021 15:18
    #8
    Anonym (Älskar desperate housewives) skrev 2021-03-30 17:10:28 följande:
    Bree!

    Fast i den turkiska versionen av serien som jag föredrar (i princip samma händelser men andra skådespelare) så är favoriten Susan. Älskarrr henne där, är dock inte så förtjust i henne i den riktiga.
    Jättesent svar, men var kan man se den turkiska versionen? 
Svar på tråden Vem gillar ni mest i Desperate Housewives?