• amkasss

    Vänsterfeminister, varför tror ni att bara vita män våldtar?

    Ja, det är ju helt befängt att ni tror det. Det finns våldtäkts män som är svarta, bruna, vita, gula. Finns från alla raser. Ni har ju inte ens någon fakta på att det bara är vita män som våldtar, varför tror ni på konspirationsteorier?

  • Svar på tråden Vänsterfeminister, varför tror ni att bara vita män våldtar?
  • Överste Senap

    Visst, alla har rätt att uttrycka sin åsikt osv men ibland förvånas man över varför vissa väljer att demonstrera sin okunnighet och dumhet så offentligt.

  • lövet2

    Oj, var har du hört sådana påståenden? Jag har aldrig hört någon person påstå att bara vita män våldtar. Däremot har jag hört våldtäktsoffer påpeka att det var en vit man som våldtog just henne. Är det något fel med att säga sanningen?

  • amkasss
    lövet2 skrev 2021-04-07 23:12:40 följande:

    Oj, var har du hört sådana påståenden? Jag har aldrig hört någon person påstå att bara vita män våldtar. Däremot har jag hört våldtäktsoffer påpeka att det var en vit man som våldtog just henne. Är det något fel med att säga sanningen?


    Från FI, v och MP. De säger ju att det är rasistiska myter att icke-vita män också våldtar.

    Vad spelar hudfärgen för någon roll? Varför säger aldrig våldtäktsoffer när någon icke-vit gör det? 
  • KlantSmurfen
    amkasss skrev 2021-04-07 22:54:55 följande:

    Ja, det är ju helt befängt att ni tror det. Det finns våldtäkts män som är svarta, bruna, vita, gula. Finns från alla raser. Ni har ju inte ens någon fakta på att det bara är vita män som våldtar, varför tror ni på konspirationsteorier?


    Vill du vara snäll att citera någon vänsterfeminist som påstår det eller länka klipp och ange tid?
  • Överste Senap
    amkasss skrev 2021-04-07 23:17:39 följande:

    Från FI, v och MP. De säger ju att det är rasistiska myter att icke-vita män också våldtar.

    Vad spelar hudfärgen för någon roll? Varför säger aldrig våldtäktsoffer när någon icke-vit gör det? 


    Vem har sagt det? Var och när?
  • amkasss
    KlantSmurfen skrev 2021-04-07 23:18:36 följande:
    Vill du vara snäll att citera någon vänsterfeminist som påstår det eller länka klipp och ange tid?
    Du är mycket väl medveten om att feminister påstår att sd etc sprider myter om att icke-vita våldtar, att det är rasistiska föreställningar, iochmed det så påstår ju vänstern att bara vita våldtar eller hur menar du att man ska tyda det?

    okej. länkar.





    www.hbl.fi/artikel/det-ar-man-som-valdtar-inte-invandrare/
  • KlantSmurfen
    amkasss skrev 2021-04-07 23:33:02 följande: #6
    KlantSmurfen skrev 2021-04-07 23:18:36 följande:
    Vill du vara snäll att citera någon vänsterfeminist som påstår det eller länka klipp och ange tid?
    Du är mycket väl medveten om att feminister påstår att sd etc sprider myter om att icke-vita våldtar, att det är rasistiska föreställningar, iochmed det så påstår ju vänstern att§eller hur menar du att man ska tyda det?

    okej. länkar.

    www.hbl.fi/artikel/det-ar-man-som-valdtar-inte-invandrare/
    Det ska tolkas som "det är inte bara invandrare som våldtar" och är antagligen en halmgubbe på "invandrare är överrepresenterade".
    Är din halmgubbe på halmgubben så det blir "bara vita våldtar" bättre?

  • Kerstin52
    amkasss skrev 2021-04-07 22:54:55 följande:

    Ja, det är ju helt befängt att ni tror det. Det finns våldtäkts män som är svarta, bruna, vita, gula. Finns från alla raser. Ni har ju inte ens någon fakta på att det bara är vita män som våldtar, varför tror ni på konspirationsteorier?


    Det är bara vänsterfemnister som tror det, högerfeminister och mittenfeminister tror nåt annat. Dessutom är det bara 8% av alla feminister som är vänster, resten är mitten/höger
  • Annita

    Jag räknas troligen som vänsterfeminist. Jag tycker att det är fel att våldta. Det är dessutom olagligt. Punkt slut.

  • Themis

    Om du slutade hjätntvätta dig själv med en massa trams så skulle nog ditt liv bli mycket trevligare.

    (och alla andras också)


    Var inte en rövhatt bara så ordnar det sig nog.
Svar på tråden Vänsterfeminister, varför tror ni att bara vita män våldtar?