• Anonym (Elisa­)
    Thu 8 Apr 2021 03:18
    693 visningar
    34 svar
    34
    693

    Varför vill killar ha en kvinna som är gift och 15 år äldre

    Jag undrar bara vad ni tror om varför yngre killar är SÅ intresserade av mig och  andra kvinnor som säkert  känner igen detta beteende??
    Dom kommer fram till mig överallt! som gubben ur lådan-poppar bara upp- just där jag råkar vara?!
    På exempelvis 7/11, en mack, ICA, apotek, mitt på gatan osv, osv IRL..+
    På FB och andra sociala medier..
    Fast jag säger och skrivit att jag är gift...så ger dom inte upp..
    Jag kan inte gå in på FB längre som ett ex..
    Jag går inte ut längre utan mina hundar eller min man..
    Okej ett "lyxproblem" men det är ändå jobbigt...
    Har ni kvinnor som varit med om detta ngr tips..

  • Svar på tråden Varför vill killar ha en kvinna som är gift och 15 år äldre
  • Anonym (Lisa)
    Thu 8 Apr 2021 06:29
    #1

    Ja, men jag ser det inte som ett problem. Det är smickrande som äldre kvinna att yngre är intresserade. Njut så länge det varar! Och när din äldre man får potensproblem och du är grymt kåt så lovar jag att en yngre man är allt du tänker på.

  • Anonym (Guide­)
    Thu 8 Apr 2021 06:51
    #2

    Jag tror att killarna är attraherade.
    Varför dom inte ger sig, trots att du säger att du är gift... skulle gissa på att dom är bakom flötet.

  • Anonym (ööö)
    Thu 8 Apr 2021 06:55
    #3
    Anonym (Lisa) skrev 2021-04-08 06:29:24 följande:

    Ja, men jag ser det inte som ett problem. Det är smickrande som äldre kvinna att yngre är intresserade. Njut så länge det varar! Och när din äldre man får potensproblem och du är grymt kåt så lovar jag att en yngre man är allt du tänker på.


    Haha förlåt att jag skrattar. Det där stämmer verkligen inte på alla. Jag har aldrig varit intresserad av "valparna". 

    Jag förstår vad TS menar dock. En del verkar tro at det är fritt fram att ragga vart som helst och hur som helst. 
  • Anonym (Lisa)
    Thu 8 Apr 2021 07:11
    #4
    +1
    Anonym (ööö) skrev 2021-04-08 06:55:58 följande:
    Haha förlåt att jag skrattar. Det där stämmer verkligen inte på alla. Jag har aldrig varit intresserad av "valparna". 

    Jag förstår vad TS menar dock. En del verkar tro at det är fritt fram att ragga vart som helst och hur som helst. 
    När man är (som jag) i övre 40-årsåldern så är inte en 15 år yngre man en valp. De är virila män. 
  • Anonym (K)
    Thu 8 Apr 2021 07:21
    #5
    Anonym (Lisa) skrev 2021-04-08 06:29:24 följande:

    Ja, men jag ser det inte som ett problem. Det är smickrande som äldre kvinna att yngre är intresserade. Njut så länge det varar! Och när din äldre man får potensproblem och du är grymt kåt så lovar jag att en yngre man är allt du tänker på.


    Lite nedvärderande skriver. Ska man vara tacksam för någon vill ha en för man är så motbjudande som gammal? Wtf liksom. 
  • Anonym (Hmm)
    Thu 8 Apr 2021 07:22
    #6

    För att det finns ett överskott utav män idag. Och dagens tjejer som är under 40 år tror alla att dom är Britney Spears och enbart vill ha en Michael Jordan, svart som vit. Eller en sån som i Prison Break. Teåkigt att dom är så på dig.

    Och i själva verket är det rätt ttagiskt att de inte kan finna sig en tjej i deras ålder. Antar att det har att göraed att de är mer på, då marknaden är allt mer aggressiv av sig idag.

    Endast Batikkärringar njuter av uppmärksamheten och inte vill inse detta problemet. Utan tror att dom "förtjänar" uppmärksamheten och att dom är jättesnygga! Fast allt killen vill är att få doppa. Hade det funnits tillräckligt på marknaden så hade dom viljat ha ett förhållande istället.

  • Anonym (Hind)
    Thu 8 Apr 2021 07:22
    #7
    +1
    Anonym (Lisa) skrev 2021-04-08 07:11:14 följande:

    När man är (som jag) i övre 40-årsåldern så är inte en 15 år yngre man en valp. De är virila män. 


    Du tycker så. Inte alla. 15 år yngre män är söta, men alldeles för omogna.
  • Anonym (FYI)
    Thu 8 Apr 2021 07:50
    #8

    För att de är unga, kåta och som alla andra lockas av det förbjudna. Hur du får så många ragg på Facebook fattar jag inte däremot... Blocka dem som kontaktar dig så är problemet löst.

  • Anonym (Elisa­) Trådstartaren
    Thu 8 Apr 2021 08:20
    #9
    +1
    Anonym (ööö) skrev 2021-04-08 06:55:58 följande:
    Haha förlåt att jag skrattar. Det där stämmer verkligen inte på alla. Jag har aldrig varit intresserad av "valparna". 

    Jag förstår vad TS menar dock. En del verkar tro at det är fritt fram att ragga vart som helst och hur som helst. 
    Ja det har skrämt en del om dom träffat mig med mina vakthundar -
    medans vissa skiter i att jag har mina hundar och försökt flyga på mig -
    men då har dom fått sig ett bett

    Man springer på någon med hundar - om man inte vill bli biten!
  • Anonym (Elisa­) Trådstartaren
    Thu 8 Apr 2021 08:37
    #10
    Anonym (FYI) skrev 2021-04-08 07:50:11 följande:

    För att de är unga, kåta och som alla andra lockas av det förbjudna. Hur du får så många ragg på Facebook fattar jag inte däremot... Blocka dem som kontaktar dig så är problemet löst.


    Jag är inte ens vänner med dom flesta personerna som ringer via messenger - tydligen så går det ringa utan att man är "friends" 
    Så fort jag går in på FB börjar det ringa!

    Kan vara trevligt ett tag, men inte till den grad att jag inte ens kan logga in..
    Hade inte varit inne på FB i ca ett halvår..pga det..ändå så började det ringa via messenger efter ngr minuter...

    Jag har inte lämnat ut mitt tele nr
Svar på tråden Varför vill killar ha en kvinna som är gift och 15 år äldre