• Anonym (Smile)

    Föredrar du yngre, äldre eller jämngamla kvinnor?

    Denna fråga riktar sig till män.

    Vill du helst ha en yngre, äldre eller jämngammal kvinna? Vad föredrar du? Motivera gärna.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Föredrar du yngre, äldre eller jämngamla kvinnor?
  • Anonym (Justin I)

    Är 66, min fru 60. Hon börjar få en äldre kropp, mer rynkor, lite häng här och där, men fortfarande fullmatade sköna bröst. Jag tänder till tusen på henne när vi har sex, finns ingen skillnad mot när vi var yngre.

    Men när jag fantiserar så drömmer jag om lite yngre kvinnor, kanske 45-55. Älskar mogna kvinnor som vågar ta för sig och njuta.

  • Grossglanz

    Jag tänder på alla åldrar:)

    Missuppfatta nu inte till pedofili;/

  • Anonym (Burt)

    Har sedan tonåren gillat damer i 30-40års åldern och gör fortfarande (en mans ögon åldras aldrig) är 51 nu!

  • KKarate

    Ser att massa kvinnor har svarat på röstningen istället för män. Patetiskt.

    Yngre tjejer 18-27 alla dagar i veckan. Man 43 år.

  • Anonym (dragoncoffee)

    Det började med 24-åringar. Sen 22-åringar. Nu ska de vara 18-20.

    Nej, jag har ingen preferens. Bara hon inte är 20 år äldre.

  • Anonvm

    Det beror helt på vad det handlar om....

    Är man bara ute efter lite rajtan-tajtan så går man ju igång på det ytliga, då har ju yngre kvinnor helt klart en fördel.

    Men eftersom man hunnit samla på sig en hel del livserfarenhet själv så vet man ju att tiden "i sängs" bara är en bråkdel av ens vakna tid, man vill även gärna kunna föra en vettig dialog också....

  • Anonym (dragoncoffee)
    Grossglanz skrev 2021-04-12 15:30:00 följande:

    Jag tänder på alla åldrar:)

    Missuppfatta nu inte till pedofili;/


    Ja, säkrast att klargöra det.
    Jag kallades pedofil för att jag gillade en tjej på 24.
  • Anonym (dragoncoffee)
    Anonvm skrev 2021-05-16 08:36:33 följande:

    Det beror helt på vad det handlar om....

    Är man bara ute efter lite rajtan-tajtan så går man ju igång på det ytliga, då har ju yngre kvinnor helt klart en fördel.

    Men eftersom man hunnit samla på sig en hel del livserfarenhet själv så vet man ju att tiden "i sängs" bara är en bråkdel av ens vakna tid, man vill även gärna kunna föra en vettig dialog också....


    Jag träffade en tjej på 22. Hon var attraktiv och sexig. 
    Vi kunde prata med varann.
    Jag har pratat med andra yngre tjejer också, som inte är jobbiga och omogna.
  • Anonvm
    Anonym (dragoncoffee) skrev 2021-05-16 08:44:52 följande:
    Jag träffade en tjej på 22. Hon var attraktiv och sexig. 
    Vi kunde prata med varann.
    Jag har pratat med andra yngre tjejer också, som inte är jobbiga och omogna.
    Visst finns det alltid undantag som bekräftar regeln, särskilt när det handlar om personliga egenskaper.

    Men handen på hjärtat, hade 22åringen verkligen varit lika intressant att prata med om hon inte varit "attrtraktiv och sexig"? I think not.....
  • Anonym (Philip)

    Föredrar kvinnor runt min egen ålder dvs 35-40 år.

Svar på tråden Föredrar du yngre, äldre eller jämngamla kvinnor?