• Anonym (Mandi­ngo)
    Fri 16 Apr 2021 06:52
    2354 visningar
    29 svar
    29
    2354

    Svårt med stor kuk?

    Det här är främst en fråga riktad till kvinnor, men även välutrustade män får såklart svara.

    Kan en kuk vara för stor för njutbart sex?

    Själv är jag normalhängd, kanske något över medel. Men även jag har haft tjejer som har upplevt smärta i vissa ställningar när kuken bottnar.

    Jag ska villigt erkänna att jag är väldigt avundsjuk på män som har riktigt grova kukar. Jag är helt hetero men tycker det ser jäkla coolt ut. Är helt enkelt väldigt fascinerande.

    Samtidigt måste det ju vara ganska svårt om den är för grov, tänker jag.

    När man ser vuxenfilm där tjejer tar emot monsterkukar ser man ju att den inte kan gå hela vägen in, de måste hålla igen. Och är den för grov blir det väl svårt att få in den i munnen?

    Så, är en riktig stor kuk mer svårt än hett?

  • Svar på tråden Svårt med stor kuk?
  • Fri 16 Apr 2021 08:50
    #1

    Min man har väldigt stor penis både på längden och på bredden.

    Jag är själv djup, men han har i alla fall 5 cm kvar av sin kuk när hela är inne. Så han måste ju uppenbarligen tänka på hur mycket han kan trycka in vid framförallt hårt sex.

    På bredden har jag vant mig, finns inget skönare än att känna hur jag blir uppfylld till bristningsgränsen.

    Däremot kan jag tyvärr inte suga av honom längre. När vi var 16 kunde jag ta ner honom i halsen, men nu är han så stor att jag inte ens kan få in honom i munnen.

  • Anonym (J)
    Fri 16 Apr 2021 12:32
    #3

    Man anpassar sig ju efter man, men kanske inte längden då. En riktigt lång är svårt, jag klarar ca 16 cm utan smärta, mindre om jag inte haft sex på länge.

  • Fri 16 Apr 2021 13:52
    #4
    Anonym (amanda) skrev 2021-04-16 11:40:59 följande:

    Hur lång är den? Låter som 30cm?


    Har inte mätt men när jag var typ 20 år fick jag i mig en 19 cm dildo, så skulle säga han är 24-25 cm lång.

    Absolut inte 30 cm.
  • Anonym (Stam)
    Fri 16 Apr 2021 13:59
    #5
    Alice1982 skrev 2021-04-16 13:52:33 följande:
    Har inte mätt men när jag var typ 20 år fick jag i mig en 19 cm dildo, så skulle säga han är 24-25 cm lång.
    Absolut inte 30 cm.
    De växer inte på träd precis sett till average joe (13-15 cm)...är väl typ knappt 5% ung som har 20 eller längre i världen utanför FL :) En keeper med andra ord för den som gillar och kan ta emot. 
  • Anonym (Vivi)
    Fri 16 Apr 2021 14:08
    #6
    Alice1982 skrev 2021-04-16 13:52:33 följande:

    Har inte mätt men när jag var typ 20 år fick jag i mig en 19 cm dildo, så skulle säga han är 24-25 cm lång.

    Absolut inte 30 cm.


    Stor skön bamsekuk du får njuta av!

    Håller med om att grov är skönare än lång
  • Anonym (man)
    Fri 16 Apr 2021 15:42
    #7

    Vad är grov och när är den för grov?  :)

  • Fri 16 Apr 2021 17:02
    #8

    Det är lite intessant att man pratar så mkt om längden när den faktiskt för själva knullandet är ointressant över 18-19 då nästan ingen får in mer. Kan förstå att både män o kvinnor har fascination för riktigt långa och nog lite härligt att suga/runka en riktig bamsing, tycker själv det är häftigt! Men när det kommer till att knulla är ju grovleken mer relevant om bara längden är ok. Sällan det nämns på det sättet tycker jag. Har själv grov (15-16) och har aldrig varit problem, men kan ibland behöva lite lirkande och kanske smeka henne för att komma in. Ev kan hon bli öm efter ett tag oxo, men tror att det behövs riktigt grova saker för att det ska vara ett problem.

  • Fri 16 Apr 2021 21:18
    #9

    Första gången jag skulle ha mysigt i sängen med ett ex så gapade jag bara. Hade aldrig sett en sån stor.
    Mätte den aldrig så jag kan inte säga några siffror. I början var det ju lite maffigt att bli så uppfylld, men vartefter tiden gick så funkade det inte.
    Det gjorde mer och mer ont för varje gång. Jag fick sprickor och spände mig varje gång för jag visst att jag inte skulle kunna njuta utan att det gjorde ont.
    Och då trodde jag ändå att jag var "stor" efter tre barn.

    Jag älskade den här mannen så mycket men sexet blev bara jobbigt.
    Normalt så älskar jag att suga men här blev jag ju bara tokkvävd.
    Den här mannen lutade sig tillbaka och trodde att hans stora k-k skulle räcka, så hans fantasi var ju liksom väldigt begränsad.
    Det blev ju inte bättre av att han tyckte att vårt sexliv var tråkigt.
    Törs nog säga att en av anledningarna till att det tog slut var att vi inte var kompatibla rent sexmässigt.

    Efter detta så är jag såå nöjd med en fullt normalstor utrustning. Så att jag klarar av att få in hela i munnen och inte få ont efter varje session.

  • Anonym (:-D)
    Fri 16 Apr 2021 21:25
    #10
    hösthjärta skrev 2021-04-16 21:18:26 följande:

    Första gången jag skulle ha mysigt i sängen med ett ex så gapade jag bara. Hade aldrig sett en sån stor.

    Mätte den aldrig så jag kan inte säga några siffror. I början var det ju lite maffigt att bli så uppfylld, men vartefter tiden gick så funkade det inte.

    Det gjorde mer och mer ont för varje gång. Jag fick sprickor och spände mig varje gång för jag visst att jag inte skulle kunna njuta utan att det gjorde ont.

    Och då trodde jag ändå att jag var "stor" efter tre barn.

    Jag älskade den här mannen så mycket men sexet blev bara jobbigt.

    Normalt så älskar jag att suga men här blev jag ju bara tokkvävd.

    Den här mannen lutade sig tillbaka och trodde att hans stora k-k skulle räcka, så hans fantasi var ju liksom väldigt begränsad.

    Det blev ju inte bättre av att han tyckte att vårt sexliv var tråkigt.

    Törs nog säga att en av anledningarna till att det tog slut var att vi inte var kompatibla rent sexmässigt.

    Efter detta så är jag såå nöjd med en fullt normalstor utrustning. Så att jag klarar av att få in hela i munnen och inte få ont efter varje session.


    Underbar läsning för en normalutrustad (16x12) man som ofta tvivlar på sig själv tack hösthjärta och god helg på dig
  • Anonym (Tight­)
    Fri 16 Apr 2021 21:34
    #11

    Jag klarar stora har en KK med 20+ som jag tar helt i alla hål men får dom skönaste orgasmerna av min minsta dildo som är 14x10cm...Har väldigt starka slidmuskler så gillar att knipa!! Slidan är väldigt anpassningsbar!!

Svar på tråden Svårt med stor kuk?