• stjärnfallet

    Gällande mapp

    Hej! Jag har en mapp med mycket anteckningar i. Colournote heter den på min android. Är det någon som vet om det går att föra över den mappen till datorn på något vis? Till sin mejl. Eller från mappen till mejlen. Måste jag ladda hem något program till datorn möjligen för att detta ska gå?

    Testat vanligt med usb kabel men kan bara föra över vanliga filer och bilder då. Ingen app som colournote.

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Gällande mapp
  • Aniiee

    Enda sättet jag kommer på på rak arm är väl att installera bluestacks på datorn och logga in på ditt googlekonto därifrån.


    -Are you the prey? -No, we are the hunters!
  • mannenfrån08
    stjärnfallet skrev 2021-04-21 12:55:35 följande:

    Hej! Jag har en mapp med mycket anteckningar i. Colournote heter den på min android. Är det någon som vet om det går att föra över den mappen till datorn på något vis? Till sin mejl. Eller från mappen till mejlen. Måste jag ladda hem något program till datorn möjligen för att detta ska gå?

    Testat vanligt med usb kabel men kan bara föra över vanliga filer och bilder då. Ingen app som colournote.

    Tacksam för svar!


    Copy ColorNote backup file to ?/data/colornote/backup?
  • stjärnfallet

    Jag fick ingen dera att fungera, blev någon konstig text via backup och gick inte att ordna. Går det att på något vis få över alla filer utan att skicka en och en till mejlen? Få över mappen till mejlen på något vis.

    ????

Svar på tråden Gällande mapp