• Sat 24 Apr 2021 22:29
    22689 visningar
    884 svar
    884
    22689

    BF Januari 2022 ????

    Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!

    Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D

    Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3

  • Svar på tråden BF Januari 2022 ????
  • Tue 27 Apr 2021 19:27
    #21
    JosHed skrev 2021-04-27 05:30:44 följande:

    Förhoppningsvis får lille fröet i magen stanna! Plussade idag :)


    Grattis!! :D
  • Wed 28 Apr 2021 12:36
    #22

    Hej!

    Jag plussade precis med tredje barnet. Helt oplanerat och verkligen en hoppsan. Har inte fått tillbaka min mens sen förlossningen (yngsta är 6 månader) så har ingen direkt aning om bf men räknat på när vi hade sex senast och att det inte är tokstarkt streck (ska ta digitalt i helgen) så antar jag början på januari.

    Har så två barn. En på 3 år och en på 6 månader. Tanken var inte fler barn och har tänkt ringa bm för att boka spiral så detta var lite omtumlande. Min yngsta är hnb så är heeeeelt slut som människa men abort har aldrig funnits på kartan för mig. Allt går även om det är tufft.

    Största bekymret nu är att berätta för sambon som nog får en hjärtinfarkt och dör, typ.. men ja, vi får väl se vart detta bär av. Skräckblandad förtjusning skulle jag säga!

  • Fri 30 Apr 2021 07:35
    #23

    Hej!

    Jag hakar gärna på här ! Plussade idag!! Helt galet !

    6 försöket , kände denna månaden att det kommer inte hända så plussade jag idag på BIM.

    Är gärna med i någon privat FB grupp sen hade vart kul !

    BF 8 jan (tror jag enligt app)

    Vet ni några roliga gravidappar ?

  • Fri 30 Apr 2021 07:53
    #24
    iloverooti skrev 2021-04-30 07:35:18 följande:

    Hej!

    Jag hakar gärna på här ! Plussade idag!! Helt galet !

    6 försöket , kände denna månaden att det kommer inte hända så plussade jag idag på BIM.

    Är gärna med i någon privat FB grupp sen hade vart kul !

    BF 8 jan (tror jag enligt app)

    Vet ni några roliga gravidappar ?


    Grattis! Jag plussade i måndags men väldigt tidigt då så gissar på BIM idag :D när har du BF då? Eftersom jag har kort cykel men BM kommer räkna på 28 dagar så är BF 10 januari xD (vilket skulle innebära BIM på typ tisdag)

    Finns en facebookgrupp för BF 2022! Men tror ingen skapat en för bara januari - jag är gärna med i en sån om någon är sugen på att skapa en!
  • Fri 30 Apr 2021 10:02
    #25

    Tack ! Och grattis till dig/er som har plussat!!

    Har bim idag , plussade idag på digital, hade ägglossning 16-17 . Räknade på nån hemsida att de borde vara 8 januari :)

  • Fri 30 Apr 2021 10:26
    #26
    iloverooti skrev 2021-04-30 10:02:02 följande:

    Tack ! Och grattis till dig/er som har plussat!!

    Har bim idag , plussade idag på digital, hade ägglossning 16-17 . Räknade på nån hemsida att de borde vara 8 januari :)


    Jag har också ägglossning 17:e :D men enligt appen BF 10 januari (blir ju så med kort cykel!) :)
  • Fri 30 Apr 2021 13:03
    #27

    Hej allihopa! Jag plussade i söndags, så 10 dagar efter ÄL, är enligt mina beräkningar i 4+1 och borde ha BF 6e januari! 


    Har försökt 7 månader men har PCOS och fick ÄL-stimulering så det var väldigt efterlängtat detta plus. Har en 2-åring son som är född 2019! :) 

  • Fri 30 Apr 2021 15:01
    #28
    +1

    Hej.

    Nu börjar det bli ett gäng här i tråden, så kul! Även jag har plussat. 4+6 idag så bf första januari.

    Har haft två missfall i rad innan denna graviditet så nu hoppas jag innerligt att den här gången ska gå bra. Nu måste ju oturen rimligtvis vara slut.

    Ska bli kul att följa er andra under den här resan.

    Någon som börjat känna några symptom ännu?

  • Fri 30 Apr 2021 16:02
    #29

    Hej!

    Plussade tidigare i veckan, men inte riktigt vågat tro och hoppas än. Inledde månaden med ett missfall och om det kan räknas som sista mens är jag i vecka 4 +1 idag. Supermycket värk och ömmande i magen, som oroar mig rejält mycket. Kan inte minnas hur det var när jag var gravid 2017. Håller tummarna och tår att mitt för vill stanna!

    Kul att det börjar trilla in allt fler i gruppen! :)

  • Fri 30 Apr 2021 19:17
    #30

    Plussade imorse

    Bf 11 jan

    Blir femte barnet för min del

Svar på tråden BF Januari 2022 ????