• Sat 24 Apr 2021 22:29
    22668 visningar
    884 svar
    884
    22668

    BF Januari 2022 ????

    Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!

    Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D

    Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3

  • Svar på tråden BF Januari 2022 ????
  • Sun 2 May 2021 08:53
    #61
    Vårlök skrev 2021-05-02 08:06:42 följande:

    Jag plussade i torsdags med tredje barnet. BF 9 januari, 3+6 idag. Känns väldigt spännande och roligt. Är väldigt trött och konstant illamående (men inte så besvärande så jag kräks eller så). Vill gärna ha andra att diskutera kring graviditeten med, vore kul att följas åt!


    Grattis! Tröttheten är det som är mest påtagligt för min del.
  • Sun 2 May 2021 08:54
    #62
    Annasandra skrev 2021-05-02 08:53:19 följande:

    Plussade idag ???? överlycklig då vi försökt sen vårat utomkveds april 2020.

    Andra barnet.


    Grattis!!!
  • Sun 2 May 2021 08:55
    #63

    Förra gången jag väntade barn så var jag med i en hemlig BF grupp på Facebook. En sån grupp som ingen kan se att man är med i, och man kan inte söka på den utan bara bli inbjuden. Är det någon som är intresserad av det så startar jag gärna en :D

  • Sun 2 May 2021 08:57
    #64
    LinaJ87 skrev 2021-05-02 08:54:26 följande:

    Grattis!!!


    Tack! Helt oväntat, vi slutade försöka I november, blev misstänksam när jag inte fick mens för 4 veckor sen, testade negativt på bim+3 och bim+10 och gav upp, igår hade jag bim igen och mensen lyser med sin frånvaro så jag köpte ett test nu på morgonen påväg hem från jobbet :D har inga symtom förutom ett STARKT plus.
  • Sun 2 May 2021 09:00
    #65
    96Linneaa skrev 2021-05-02 07:55:59 följande:

    Ja det förstår jag!

    Gud ja, dom är inte billiga! Har du något önskemål redan nu om vad du vill ha? :)

    Spännande!! Är nervös för att ringa och vet inte riktigt var jag ska ringa heller för den delen, en helt ny värld :D


    Sugen på en Bugaboo Fox eller en Britax Smile 3. Eller så spar vi pengarna till något roligare och köper en ny liggdel till vår befintliga vagn som jag egentligen älskar. Kanske tidigt, men funderat något på vagn?

    Haha. Skickade en förfrågan via 1177, varken tid eller ork att ringa. Tog den som ligger närmast, bor för övrigt i en mindre stad och inte supermycket att välja mellan. Känns det inte bra så får jag byta.
  • Sun 2 May 2021 09:01
    #66

    Jag tog initiativet att starta en grupp. Den är inte synlig och går inte att söka efter. Om någon vill vara med så skicka ett meddelande till mig så bjuder jag in. :D

  • Sun 2 May 2021 10:28
    #67
    LinaJ87 skrev 2021-05-02 09:00:04 följande:

    Sugen på en Bugaboo Fox eller en Britax Smile 3. Eller så spar vi pengarna till något roligare och köper en ny liggdel till vår befintliga vagn som jag egentligen älskar. Kanske tidigt, men funderat något på vagn?

    Haha. Skickade en förfrågan via 1177, varken tid eller ork att ringa. Tog den som ligger närmast, bor för övrigt i en mindre stad och inte supermycket att välja mellan. Känns det inte bra så får jag byta.


    Dom har jag också kollat lite på, gillar Donkey också! Ser sååå mycket fram emot att få åka iväg och känna och klämma på diverse vagnar :D

    Smart! Bor också i en mindre stad och googlade lite nu på morgonen, verkar vara sparsamt med ställen här med, haha!
  • Sun 2 May 2021 10:28
    #68
    Annasandra skrev 2021-05-02 09:01:51 följande:

    Jag tog initiativet att starta en grupp. Den är inte synlig och går inte att söka efter. Om någon vill vara med så skicka ett meddelande till mig så bjuder jag in. :D


    Jag vill gärna vara med! :D
  • Sun 2 May 2021 10:46
    #69

    Hej! Jag plussade i förrgår (och imorse för att dubbelkolla hehe) efter nästan två års försök till första barnet. BF 10 januari om jag räknat rätt. Det känns roligt och overkligt och vågar samtidigt inte hoppas för mycket då vi fick ett tidigt missfall i december 2020. Jag har inte passerat BIM än, borde vara på tisdag men har ganska starka test så hoppas det går vägen :)

    Har inga riktiga känningar än mer än att jag är törstigare än vanligt. Brösten är ömma, men det är de alltid mellan ägglossning och mens i vanliga fall också. Kul att höra hur ni andra känner också!

  • Sun 2 May 2021 10:50
    #70
    iloverooti skrev 2021-05-02 07:45:49 följande:

    Vet inte hur man gör tror inte heller jag kan göra det innan jag är medlem haha ska se sen ifall du inte hittar


    Nej alltså jag har haft sån jäkla konstig Facebook. Kan inte hitta några grupper jag söker på alls utan typ bara de jag är med i eller i närheten xD du vore ju världens gulligaste om du länkar den sen när du blivit medlem ????
Svar på tråden BF Januari 2022 ????