• Obalem

    BF Januari 2022 ????

    Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!

    Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D

    Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3

  • Svar på tråden BF Januari 2022 ????
  • Lilila

    Okej hörrni! Fråga om fb-gruppen. I ett inlägg finns en grupp ?snödropparna faller vitt?, är det den gruppen som alla skriver om eller har fler fb-grupper startats upp?

  • humlesurr
    Lilila skrev 2021-05-03 12:09:15 följande:

    Okej hörrni! Fråga om fb-gruppen. I ett inlägg finns en grupp ?snödropparna faller vitt?, är det den gruppen som alla skriver om eller har fler fb-grupper startats upp?


    Det är den jag gått med i iaf, och några andra också! Men kanske det finns en till? Såg något om en hemlig också? 
  • Amandannn
    Lilila skrev 2021-05-03 12:09:15 följande:

    Okej hörrni! Fråga om fb-gruppen. I ett inlägg finns en grupp ?snödropparna faller vitt?, är det den gruppen som alla skriver om eller har fler fb-grupper startats upp?


    Det finns den du skrev om samt en hemlig :)
  • Annasandra
    humlesurr skrev 2021-05-03 11:06:34 följande:

    Gick med i gruppen igår! Så bra med en facebookgrupp också 

     


    Jag har ju redan startat en som flera anslutit sig till. Startade den 1/5. Skrev det i här :)
  • Annasandra
    Lilila skrev 2021-05-03 12:09:15 följande:

    Okej hörrni! Fråga om fb-gruppen. I ett inlägg finns en grupp ?snödropparna faller vitt?, är det den gruppen som alla skriver om eller har fler fb-grupper startats upp?


    Jag startade en för 3 dagar sen som är helt dold som flera anslutit sig till. Ser att det kommit en ny, synd att vi inte kunde samlas i samma.
  • Elena92
    Annasandra skrev 2021-05-03 15:11:53 följande:
    Jag startade en för 3 dagar sen som är helt dold som flera anslutit sig till. Ser att det kommit en ny, synd att vi inte kunde samlas i samma.
     Hur blir man medlem i gruppenGlad
  • Annasandra
    Lilila skrev 2021-05-03 16:20:44 följande:

    Jag vill också bli medlem i gruppen!


    Jag skickar meddelande till dig! :)
Svar på tråden BF Januari 2022 ????